I. évad 9. rész



Az élet nem mp3, ahol azt játsszák, amit te akarsz, de az élet rádió,
ahol azt élvezed, amit éppen játszanak.
Elbeszélgettünk a tegnap estéről, de Zaynről szerencsére nem kérdezett. Mivel még mindig pizsamába voltam, ezért felmentem átöltözni. Szobámba lépve Zayn-t pillantottam meg, ahogy fogja az ingét, és kérdően néz felém.
 - Ez hogy kerül hozzád? – olyan csábosan mosolygott, hogy rögtön elpirultam.
 - Én, én csak… Mivel az én ingjeim szennyesek, ezért kéne egy ing mára. – léptem oda lehajtott fejjel, majd gyorsan kikaptam a kezéből és a fürdőszobába rohantam. Az ő szobájával lévőbe. Gyorsan bezártam, hogy még véletlen se jusson eszébe bejönni. A köntösöm volt csak velem, de abba meg nem akarok fürdés után kimenni. Én okos, semmilyen fehérneműt nem hoztam be. Szóval most nem tudom, hogy mi legyen. Hát legfeljebb elfoglalja a fürdőt. Gyorsan kinyitottam az ajtót, és az inggel a kezemben nyugodtan átsétáltam a szobámba a fehérneműimért, és egy farmerért. Ajtómat bezártam, hogy Zayn véletlen se jöjjön be. Most ne! Éppen az alsóneműmet választottam ki, amikor kopogtak az erkélyajtómon(?). Bassza meg! Zayn ott is át tud jönni. Sőt a szobámba is bejött, mert nem volt teljesen becsukva, így az ujjbegyével el tudta húzni az ajtót.
 - Szerintem ne azt vedd fel! Este úgy is elszakad! – mondta egy csábos mosoly kíséretében.
 - Csak szeretnéd! – majd megütöttem a melltartómmal és felkapva a cuccaimat a fürdőszobába rohantam. Ajtó bezárva, ablak is. Máshol nem tud bejönni.
 - Lola! Engedj be, lécci! – kopog az ajtón.
 - Miért engednélek be? – tudtam, hogy mit akar.
 - Hát, itthon vannak apuék, nem akarom hangosan mondani! – mondta nevetve.
 - Nyugodtan mondd csak ki, nincs titkom előttük! – mondtam határozottan.
 - Tényleg? Egy sincs?
 - Jó, talán van, de mondd már ki! – utasítottam komoly hangon, de majdnem elnevettem magam.
 - Fürödjünk együtt! – mondta ki halkan.
 - Nem hallottam, Zayn!
 - Engedj be bazdmeg, és fürödjünk együtt! – mondta kicsit hangosabban. Tudtam, hogy ezt nem játszhatom el, mert elég hangos volt.

 - Szép álom! Majd egyszer! – majd megnyitottam a csapot jelzésképp, hogy nem engedem be.

Gyorsan megfürödtem, majd felvettem a ruháimat. Az ing túl hosszú volt, ezért megkötöttem a csípőmön. Egész csinos voltam. És most nem játszok egóharcost, de tényleg csinosnak éreztem magam. Kinyitottam az ajtót, és kiléptem rajta. Zayn állt velem szemben törölközővel a vállán, tiszta ruhák kíséretében. Nyomtam egy puszit az arcára, majd lerobogtam a lépcsőn. Yaser mosolygós tekintetével találtam szembe magam.
 - Hogy aludtál? – olyan sunyin vigyorgott, mint Zayn szokott. Most már tudom, hogy kitől örökölte.
 - Ööö, egész jól. – köszörültem meg a torkom, majd halkan elmotyogtam egy ilyesféle mondatot.
 - Egész jól? – hallatszott a lépcső tetejéről egy kiáltás. – Mi az, hogy egész jól? – tettette felháborodását Zayn.
 - Most mit akarsz, mit mondjak? – húztam fel egyik szemöldököm.
 - Az igazat. Hogy féltél, és ezért jöttél át hozzám. – mondta el helyettem is.
 - Tényleg, Lola, sajnálom a tegnap este történteket. – mondta halkan Yaser.
 - Hát, megtörtént, nincs mit szépíteni. Életem legrosszabb estéjét tudhatom magam mögött. – sóhajtottam nagyot. – Anya hol van?
 - Mike-nál. Menj fel nyugodtan, csak pakolnak. – mondta, és a konyha felé vette az irányt. Én pedig ezzel a lendülettel megfordultam, de Zaynbe ütköztem.
 - Kérek egy pusziiiiit! –nyavalygott.
 - Kussolj már el! Még meghallják! – mondtam neki halkan, majd nyomtam arcára egy gyors puszit, és felfelé vettem az irányt.
 - Hé! – húzott vissza a csuklómnál fogva. – Nem ilyen puszira gondoltam! – mondta szomorúságot tettetve.
 - Sajnálom! Késő bánat! – majd felszaladtam Mike szobájába. – Anya! – léptem be kopogás nélkül. Éppen félig a szekrényben volt, Mike meg játszott valami öldöklős játékkal. – Mikor megy Mike? – simítottam végig öcsém haján.
 - Holnap este megyünk. – mondta, még mindig a szekrénybe bújva.
 - Mit keresel? – tettem fel a kérdést, ekkor esett le. – Várj! MegyÜNK? Kik azok a mi?
 - A gyűrűmet, de meg van! – kiáltott fel, majd folytatta. – Jön apád, elviszi Mike-t Olaszországba, ott nyaralnak. Mi meg Yaserrel Spanyolország tengerpartjára megyünk nyaralni. Remélem nem baj, hogy nem jössz velünk, de tudom, hogy te nem vagy ilyen menőkés. – igen, igaza van. Nem vagyok menőkés.
 - Ja, értem! Segítsek valamit? – kérdeztem.
 - Nem kell! Menj nyugodtan! – mosolygott, majd folytatta a pakolást.
Bementem a szobámba, és betettem egy filmet. Valami ultra-gagyi volt, de azért megnéztem, hogy teljen az idő. Már majdnem végeztem a filmmel, amikor SMS-t kaptam. Zayntől.
 
Elég másfél óra elkészülni? Na jó, legyen kettő! 6kor a nappaliba várlak! Csók, Zayn

A randi! Teljesen kiment a fejemből. Gyorsan felkaptam egy tiszta fehérnemű szettet, és rohantam a fürdőbe. Gyorsan hajat mostam és megfürödtem, majd ugyanolyan lendülettel a szobámba siettem vissza. Az erkélyajtót bezártam, függönyöket behúztam. Még csak véletlen se jusson eszébe átjönni, vagy éppen leskelődni. Felvettem egy bézs színű farmernadrágot, egy szűk, fehér pólót, egy kötött, sötétbarna pulcsit, és egy elmaradhatatlan Converse-t. Természetesen az is sötétbarna volt. Feltettem egy kis sminket, majd az órámra néztem. Remek, tökre késésbe vagyok. Jó sokáig szöszmötöltem a fürdőszobába. Táskámba beledobtam pár cuccot, és rohantam is le. A lépcsőn Yaserbe ütköztem.
- Hova-hova? – kérdezte. Nem találtam apáskodónak, olyan jó fej férfi volt.
- Nem tudom. – nem hazudtam, tényleg nem tudtam, hogy hova megyünk.
 - Ugye megy veled valaki? – nézett rám aggódó tekintettel.
 - Zayn megfelelő személy erre? – kérdeztem mosolyogva.
 - Tökéletes! Érezzétek jól magatokat! – mondta egy kacsintás kíséretében.
 - Köszi! – majd lementem a lépcsőn. Zayn TV-zett, gondolom sokat késtem, én megunt várni. – Itt vagyok! Mehetünk!
 - Csinos vagy! – mondta mosolyogva, majd belebújt a cipőjébe.
 - Köszönöm! – lehajtottam a fejem, fogalmam sincs miért. Magamra kaptam a bőrkabátom, és kimentem az ajtón.
 - Elmentünk! – kiáltott be Zayn, mire Yaser kiáltott vissza egy ’Oké’-t.
 - Hová viszel? – kíváncsiskodtam.
 - Igazából nem randi lesz, hanem bemutatlak a fiúknak. – mosolygott, mire arcomról lefagyott a mosoly. A legjobb barátainak akar bemutatni? Még csak képeken láttam, amiket Bella mutatott nekem. Te jó ég! Belláról elfeledkeztem! Szép kis legjobb barátnő vagyok. Azt mondta, hogy nem laknak messze a fiúk, menjünk gyalog. Hát nekem aztán mindegy, én legszívesebben elfutnék az ellenkező irányba. A fél órás séta alatt mindenről beszélgettünk, de legfőképp az életünkről. Zayn elmondta, hogy többször is sulit kellett váltania, mert az osztálytársai nem bírták a fejét, majd rossz társaságba keveredett, és azért cigizik.
 - Ezzel csak kurvára károsítod a szervezeted! – mondtam hangosabban a kelleténél.
 - Nyugodj meg, már leszokóban vagyok. – mosolyodott el. Komolyan, mint Yaser mosolya. Kiköpött ugyanaz. Beszélgettünk az én életemről is, hogy volt egy nehezebb időszakom, amit most nem mondok el, majd idővel minden kiderül számotokra is.


_________________________________________________________________________________
Sziasztok! Bocsi, hogy tegnap nem hoztam részt, csak nem sikerült szalonképessé tennem. De örüljünk, mert itt van az új! Jó olvasást! Pipáljatok, komizzatok! 
I hope you like it ;)

5 megjegyzés:

  1. Maaa lesz új rész??? Pleas!!!! Annyira de annyira jó a blogod!! Igy tovább!! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :) és igen. úgy néz ki, hogy ma este lesz :)

      Törlés