I. évad 11. rész

- Niall! Ülj le, és úgy egyél! Le fog szaladni a torkodon és megfulladsz te állat! – kiabáltam vele.
 - Jó! – mondta sértődötten, majd leült a kanapéra és ette tovább a rántottáját. Igen, neki nem volt elég a 2 tányér spagetti vacsorára, neki még kellett csinálnom rántottát. Szívesen megcsináltam neki, de hihetetlen, hogy ennyit tud enni. Már elég későre járt, meg is említettem Zaynnek.
 - Zayn, nem kéne indulnunk? – kérdeztem.
 - Á, még nincs olyan kés… - ekkor rápillantott az órájára. – Jesszusom! Bocsi srácok, de azt mondtam, hogy 11re otthon vagyunk, és eleve fél óra az út, szóval büntit kapok. – húzta el a száját.
 - Elviszlek titeket! – ajánlotta fel Harry.
 - Sétálni szeretnénk! – mondtam határozottan. – Zayn, vedd a kabátod, indulunk, oké?
 - Oké! Köszi srácok, mindent! – majd mindenkivel lepacsizott, Dakotát pedig megölelte.
 - Köszi srácok, örülök, hogy megismerhettelek titeket! – mosolyogtam. Mindenkinek adtam puszit, ami öleléssel járt. Felvettem a kabátom és már indultunk is.
 - Zayn, köszi, hogy elhoztál! A srácok csodálatosak. – mondtam neki mosolyogva, de nem néztem rá.
 - Nagyon szívesen! Örülök, hogy ez a véleményed róluk. – mosolygott le rám, mivel alacsony voltam hozzá. Az út felénél beszélgetés közbe bizonytalanul megfogta a kezem, mire én magam elé húztam bal karját, és karjának döntöttem a fejem. Tovább beszélgettünk, meséltünk magunkról. Eléggé sok mindent tudtam már róla. Negyed 12kor haza is értünk, de a nappaliba égett a villany.
 - Baszki Zayn! – sóhajtottam fel, mire maga mögé tolt és mosolyogva nézett vissza rám.
 - Csak hogy én kapjam a nagyobb adag fejmosást. – majd adott egy puszit a homlokomra. – Gyere! – majd benyitott. Yaser ült a kanapén és TV-zett. Amint meghallotta lépteinket, ránk kapta tekintetét.
 - Sziasztok! Merre voltatok? – kérdezte. Semmi düh, vagy harag nem hallatszott a hangján.
 - A srácoknál. És bocsi, hogy késtünk, csak hát, nem néztük az időt. – mondtam kissé félve.
 - Jaj, nem baj! Nem azért voltam kint, hanem mert holnap jön apád Mike-ért és félek, hogy mit fog szólni hozzám. – vakargatta tarkóját. Felnevettem.
 - Ugye tudod, hogy miért nevetek? – megrázta a fejét. – Azért, mert apa sose bántana senkit. Nem kell félned, jó ember vagy, akit szeretünk. Apának elég, ha anya boldog, és melletted az. Ne aggódj! – mosolyogtam rá, mire hozzám lépett és megölelt.
 - Köszönöm! De most már sipirc a saját szobátokba! – mondta megnyomatékosítva a saját szót. Hát igen, lehet, nem díjazza, hogy együtt alszunk. De hát, ez van. Zayn előtt baktattam fel a lépcsőn, tekintetét fenekemen éreztem. Hirtelen megtorpantam és 180°-os fordulatot tettem, mire Zayn nekem jött.
 - Zayn! Nem elég, hogy a srácok előtt csókoltál meg, de még a fenekemet is folyamatosan bámulod! Oké, hogy megnézel, vagyis az se oké, de na. Szóval! Legalább ne feltűnően csináld, ha megkérhetlek! – mondtam neki. Lemondóan sóhajtott.
 - Oké, bocsi! – majd csillogó szemekkel nézett rám.
 - Na, gyere! – fogtam meg a kezét, és felhúztam az emeletre. – Én most elmegyek fürdeni, és te is! – mondtam, és közben megálltam az ajtó előtt. – Egy fél óra múlva gyere át hozzám. Ma ott alszunk. Mármint.. ha … csak… szóval.. ha akarod, alhatunk külön is, csak hát, érted… - teljesen zavarba jöttem. Sose történt velem ilyen, gáznak éreztem a dolgot. Elpirultam, és lehajtottam a fejem.
 - Aranyos vagy, amikor zavarba jössz. De oké, ha megfürödtem, átmegyek. – kezével az állam alá nyúlt, fejemet megemelte, és puha csókot lehelt rá. Amikor elhúzódott tőlem, mohón kaptam ajkai után. Szobámba benyitottam, és magammal húztam. Az ajtót a lábával becsukta, majd vadul, de mégis gyengéden az ajtónak lökött. Kezemet levezettem a kulcshoz, és ráfordítottam a zárat. Másik kezemmel tökéletesen felzselézett hajába túrtam, miközben Ő még mindig falta az ajkaimat. Nyelvével bejutást kért, és kapott is a számba. Nyelveink gyönyörű, vad táncot jártak, mintha mindig is ezt tanulták volna. Zayn kezeit a derekamra simította, majd egyre lejjebb csúsztatta, míg végül hatalmas kezei fenekemen állapodtak meg. Egyik lábammal a derekára kapaszkodtam, mire ő kicsit megemelt, elrugaszkodtam, és máris rajta csimpaszkodtam. Ajkai most már nem falták az enyémeket, hanem a nyakamra vándoroltak. Csókokkal lepte el nyakamat és a fülem mögötti érzékeny pontot. Ujjaimat ismét éjfekete hajába vezettem, és belemarkoltam. Ekkor már finoman az ágyamra döntött le és felém támaszkodott. Egyik kezét a felsőm alá vezette, másikkal pedig támasztotta magát. Hasamat és a derekamat simogatta, míg én kihámoztam a pólójából. Ő sem tétovázott, lekapta rólam a pólómat. Tekintetét végigfuttatta félmeztelen testemen, majd rekedt, vágytól elhaló hangon megszólalt.
 - Szerintem nem kéne elsietni semmit. Van időnk egymásra. Amúgy se vagyunk együtt, és így nem jó. Barátság extrákkal-os dologba meg nem akarok belemenni, mert egy ilyen lányt, mint te, nem akarok kihasználni. – mondta nekem szinte suttogva. Végig a szemembe nézett, a vágytól elsötétült a tekintete. Tudtam, hogy akar, minden porcikámmal együtt. Én is akartam őt, mindennél jobban.
 - Zayn! Milyen vagyok? – kérdeztem és beletúrtam a hajába.
 - Gyönyörű, csodálatos, csinos. Puha ajkakkal és gyönyörűen csillogó szemekkel megáldott nő. – suttogta ajkaimba. Nem bírtam, megcsókoltam. Átfordultunk az oldalunkra, mire elkezdtem kigombolni a nadrágom, mert Zayn nemigen lépett.
 - Ne próbálj meg levetkőzni! – súgta nekem elfojtott hangon.
 - Segítesz? – néztem rá kérlelően.
 - Igen, de nem ma este. – itt megvilágosodtam. Zayn egyáltalán nem vad, és követelőző. Kedves, figyelmes, aranyos. Ma este kiderült. Felültem mellőle, és a pólóm után kezdtem kutatni. – Mi a baj?
 - Csak úgy érzem, hogy azt gondolod, hogy valami rossz kurva vagyok, aki mindenkinek odaadja magát. – hajtottam le a fejem, miután felvettem a pólóm. Kimentem az erkélyre, és leültem a székbe, amit Zaynnel közösen használunk.
 - Nem gondolom ezt rólad. Mivel régóta nem volt olyan, akivel együtt lehettél volna minden értelemben, megértem, hogy miket váltott ki belőled. Hidd el, nekem is nehéz. Gyönyörű vagy, minden szempontból. De nem engedhetem meg magamnak, hogy ilyet tegyek veled. – guggolt le velem szembe, és mindezt mosolyogva, végig a szemembe nézve mondta. Tudtam, hogy tényleg igazat mond.
 - Köszönöm. – súgtam a fülébe, majd adtam a szájára egy puszit, és bementem. – Elmegyek fürdeni. Gyere át, ha gondolod.
 - Oké, itt leszek, mint már mondtam. – mosolygott rám, fenekemnél fogva magához húzott, megcsókolt, de elhúzódtam tőle. Ez már a sokadig alkalom lenne ma, és most már nemigen tudnánk ellenállni. Szóval felkaptam a pizsim és a fürdőbe slisszoltam.


_____________________________________________________________________________________________
Hát itt az új! :) Szombaton este érkezik az új ;) Pipáljatok, komizzatok! Még egy kicsit húzom az agyatokat, de nekem tetszik :P 
I hope you like it ;) xx Dorothy

6 megjegyzés:

  1. Hogy tudsz ilyen jókat írni ??!! Még ma hozd a kövit :D NAGYON JÓÓ :$ :)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa:) imádtam az ilyesfajta agyhuzásodat!!!!:D 3:) you are the best !!!! (bocsi ha az angol nem jo mert nem tanulok..:/ )
    mikor lesz következő rész? Már nagyon várom"!!!!! Siess!!! Szuper vagy!:D puszz.: BlogeribaStylesné :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! :) nagyon jól esik a dicsérő szó! :) xx, Dodi

      Törlés
  3. nagyon jo blogokat ir szeretrem

    VálaszTörlés
  4. Egyszerűen csodálatos!! Amióta blogokat olvasok,ez a kedvencem!! Komolyan! <3 :))

    VálaszTörlés