I. évad 7. rész


Kérésemet teljesítette, és amikor a nadrágomat levette, elsötétült tekintetbe ütköztem.
 - Köszönöm. – súgtam a fülébe, majd megöleltem. Hirtelen nem tudta mire vélni ezt a tevékenységemet, de amilyen gyorsan csak tudott, megölelt.
 - Nincs mit. – súgta, majd eltávolodott tőlem és kifelé vette az irányt.
Amint kiment, ránéztem a nyakamra. Csak 3 helyen volt kiszívva, és a vállamon 2 helyen volt harapástól véraláfutás. Köszönöm, ’kedves’ nemtudom-ki. Az utolsó ruhadarabokat is levettem magamról, majd belefeküdtem a kádba. Jó meleg volt, és egy kicsit úgy éreztem, hogy lefürdöm magamról azokat a csókokat és simogatásokat, melyeket akaratom ellenére kaptam. Ekkor kopogásra lettem figyelmes.
 - Lola, drágám! Ugye jól vagy? Nem történt semmi? Minden rendben veled? – aggodalmaskodott anyám.
 - Jól vagyok. Vagyis jobban leszek reggelre. Nem történt semmi baj. Yaser és Zayn időben ott voltak. – sóhajtottam nagyot.
 - Rendben. Reggel találkozunk, oké? Mi Yaserrel elmegyünk ma este, de reggelre jövünk. Vigyázzatok Mike-ra. – mondta valamivel nyugodtabb hangon.
 - Oké, érezzétek jól magatokat! – mondtam anyámnak.
 - Köszi, és pihend ki magad, reggel megbeszéljük, mert tudom, hogy veled ma már nem lehet beszélgetni. – mondta, és szinte láttam, ahogy mosolyog.
 - Oké, puszi!
 - Vigyázzatok Mike-ra. – utasított.
 - Oké, szia! – küldtem el.
Fél óra múlva hallom a búcsúzkodást, majd ajtócsapódást. Ezek szerint anyuék leléptek. Kiszállok a kádból, a vizet leengedem, majd egy törölközőbe csavarva hajolok ki a fürdőszobából.
 - Zayn! Hol a táskám? – kérdezem tőle, mivel a táskámba tettem az ajtókulcsomat.
 - Máris adom a kulcsot! – kiáltott fel a nappaliból. 10 mp múlva trappolást hallok a lépcső felől. – Tessék! – nyújtja át, majd megáll az ajtó mellett.
 - Köszi, innentől rendbe leszek. – mosolyogtam rá. Megígértem, hogy ma este nem bunkózok, és be is tartom.
 - Oké. – nyelt nagyot, majd a szobájába ment.
Belépve a szobámba meglepődtem. Zayn illat lengte be az egész szobát. Szóval itt járt, de ma nem csapok patáliát. Majd holnap lerendezem. Gyorsan felkaptam magamra egy bő pólót, egy bugyit és egy shortot. Lefeküdtem, de aludni nem bírtam. Forgolódtam egy darabig, majd úgy döntöttem, hogy kimegyek az erkélyre. Kivittem egy széket, és magamra kaptam a cicás mamuszom, és a bordó köntösömet. Kiültem és csak néztem az eget. Gondolkoztam. Egy napja vagyok itt, és máris majdnem megerőszakoltak, anyám pasija tök jófej, ellenben a fiával. Az öcsém… Úristen! Mike-ról elfeledkeztem. Gyorsan átrobogtam a szobájába, ahol még az X-Box-on játszott.
 - Hé, öcsi! Késő van, feküdj le! – simítottam meg a fejét, majd kivettem a kezéből a kart, és kikapcsoltam a játékot. Lefektettem az ágyába, betakartam, és jóéjt-puszit adtam neki. – Reggel találkozunk. – súgtam a fülébe, majd lekapcsoltam a lámpát és kitolattam a szobájából. Visszamentem az erkélyre a szobámon át, de a székemet elfoglalták. Amint kiértem, egyenletes szuszogást hallottam. Nem akartam felébreszteni, de muszáj voltam.
 - Zayn! Hé! – ébresztgettem. – Meg fogsz fázni, menj be!
 - Csak téged vártalak, hogy megkérdezzem, minden oké-e? – válaszolt a fel nem tett kérdésemre.
 - Megvagyok! – bólintottam mondatom megerősítéseképp. – De megyek aludni, ha nem baj.
 - Menj csak, én is mindjárt megyek! – mondta, majd felállt és megölelt. Nem bunkózok, majd reggel kérdőre vonom. Bólintottam, majd bementem.
Egy órája forgolódtam, és nem tudtam elaludni. Sötét is volt, ami nem tetszett. Mostantól félek a sötétben. Zayn ajtaján be sem kopogtam, hanem rögtön az ágyához vettem az irányt.
 - Zayn! – szólítgattam. – Zayn, kelj fel lécci!
 - Hmm? – kérdezte rekedt hangon.
 - Félek! Itt alhatok veled? – kérdeztem félve.
 - Ühüm, gyere! – suttogta. Befeküdtem mellé, mire ő rögtön a mellkasára fektetett.
 - Zayn, ugye tudod, hogy így csak a filmekben lehet aludni? – kérdeztem tőle.
 - Igen, de még beszélni szeretnék veled! – mondta, ami meglepett. Hát akkor beszélgessünk.
 - Jó, miről? – tettem fel a kérdést.
 - Rólad.
 - Rólam? Mit szeretnél tudni? – kérdeztem megint.
 - Volt már barátod?
 - Volt, 2 is. Az első az egy paraszt volt, a második meg erőszakos. Csak egy dolog miatt kellettem neki, amit meg is kapott. 16 évesen vak voltam, és nem láttam, hogy mit akar egy 19 éves a csókolózáson kívül. Jó, fel voltam világosítva, de azt hittem, hogy tényleg szeret, és hát bebuktam, mert csak meg akart fektetni. Szóval, amikor erre rájöttem, szakítottam vele. De nem okozott neki gondot, mert 2 nap múlva már egy 24 éves plázacicával sétált. – nem tudom, hogy miért mondtam el neki, de jól esett.
 - Most mondanám, hogy sajnálom, de tudom, nem erre van szükséged. Hanem egy megértő barátra Bella helyett.
 - Honnan tudsz Belláról? – kérdeztem gyorsan.
 - Vannak kapcsolataim. – mosolyodott el sunyin.
 - Ja, anyám meg Mike! Húha! – nevettem fel, de ő ekkora hátamra fektetett és a csípőmre ült. Nevetésem azonnal abbamaradt. Elvesztem barna íriszeiben, melyek most elsötétültek a vágytól. Késztetést éreztem arra, hogy megcsókoljam, de féltem. Ha megteszem, mit fog rólam gondolni? Egy ribanc, aki mindenkivel ágyba bújik, holott ez nem igaz. Zayn arcával közeledett felém, mire én teljesen elgyengültem. Szememet lehunytam, és vártam, hogy ajkai az enyémeket súrolják, de ehelyett teljesen más dolog történt. A nyakamat lepte el csókjaival, mire halk nyögések hagyták el a szám. Jóleső bizsergés futott végig a testemen. A nyakamtól felfelé haladva végigcsókolta az arcélemet, az arcomat, de megcsókolni nem csókolt meg. Mohón kaptam ajkai után. Felbátorodott, majd finoman megharapta az alsó ajkam, bejutásért könyörögve. Természetesen megadtam neki, mire nyelveink olyan egyszerre kezdtek mozogni, mintha mindig is ezt tanulták volna. Zayn keze a pólóm alá vándorolt, majd felváltva a hasamat és a hátamat simogatta. Másik kezével mellettem támaszkodott. Ujjaimat éjfekete hajába vezettem, és belemarkoltam, másik kezemmel pedig a hátát simogattam. Póló nem volt rajta, ezért előszeretettel karmoltam hátába, mire csókunkba nyögött.
 Vad csókcsatánknak ajtócsapódás vetett véget, mire mi szétrebbentünk. 10 perc múlva újra csend volt a házban. Zayn felé fordultam, mire ismét vágytól sötét tekintetébe ütköztem.
 - Ha nem jönnek haza apáék, több is történhetett volna. – mondta rekedt hangon.
 - Mindenhez két ember kell Malik! – vágtam vissza. – Tudod, ha az egyik fél nem akar többet, akkor nem is lesz.
 - Csak azt ne mondd, hogy nem mentél volna tovább!
 - Nem mentem volna tovább, nem is volt rám akkora hatással. – jelentettem ki nem túl biztosan.
 - Ezek szerint neked semmit sem jelentett? – kérdezte meglepődve.
 - Nem! – mire megcsókolt.
 - Még most se?
 - Nem! – újból megcsókolt, de ez a csók jóval gyengédebb, és mélyebb volt.
 - És most?
 - Talán! – mire újra félig rám feküdt, és a hátamat simogatta, én pedig reflexszerűen hajába túrtam.
 - Na, most mi a véleményed? – kérdezte, miután elhúzódott.
 - Lehetséges, de az érdekelne, hogy neked mit jelentett? – kérdeztem.
 - Semmit, nagy nulla volt az egész! – ezzel most magát akarja becsapni vagy engem?
 - Tényleg? Fogadjunk! – dobtam fel az ötletet.
 - Miben?
 - Minden este együtt alszunk, éjszaka és napközbe bármi megtörténhet. De nappal csak akkor, ha egyedül vagyunk. Világos? – kérdeztem.
 - Jó, és ezt meddig játsszuk? Mi a tét? – érdeklődött.
 - Aki hamarabb szerelembe esik, az veszít.
 - És a győztes mit kap? – kérdezte.
 - Ennyire biztos vagy abban, hogy te nyersz? – kérdeztem tőle.
 - Teljesen. – vigyorgott kajánul.
 - Oké, Malik! Erről senkinek egy szót se. És most jó éjt! – mondtam neki majd hozzábújtam.
 - Jó éjt! – lágy puszit lehelt a számra, majd háttal fordított magának és szorosan magához húzott. Olyan kiskifli-nagykifli formában aludtunk el.

_________________________________________________________________________________
Ahogy ígértem, itt az új! Köszönöm a lassan 250 látogatót <3 IMÁDLAK TITEKET! Komizzatok és pipáljatok, mert holnap jön a következő, és péntek estig sajnos nem tudok hozni! De holnap tuti hozok még egyet! Jó olvasást :'3
I hope you like it ;)

5 megjegyzés:

  1. Te most komoly abba merted hagyni?? én egyszer még kinyírlak!! :D na jó, tudod h szeretlek, de akkor is!
    Tetszik ez a fogadásos öttlet, mégjobban összekuszálja majd a történetet, de ez nem is ban ;)
    nah, most ennyi, amint lesz gépem kapsz többet is <3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Lily <3 és igen, mertem kockáztatni! :P

      Törlés
  2. Folytasd!!! Itt abbahagyni? Hallatlan! XD
    Várom! * . *
    Pussz Li ttle

    VálaszTörlés