I. évad 10. rész



Ölelés, mosoly, barátok, csókok, család, alvás, szerelem,
nevetés, szép emlékek.
Az életben a legjobb dolgok ingyen vannak.
Lassacskán egy hatalmas házhoz érkeztünk, melynek kapucsengőjén Zayn becsengetett.
 - Tessék parancsolni! – vette fel egy női hang.
 - Szia Dakota, Zayn vagyok! – mondta a készülékbe.
 - Szia, máris nyitom! – amint ezt kimondta, a kapu kinyitódott. A kövekkel kirakott úton haladtunk a ház felé, melynek udvarát örökzöldek díszítették. Csodálatosan szép volt. Ekkor vettem észre, hogy már az ajtóban állunk, Zayn pedig bátorítóan megszorítja a kezem.
 - Nem lesz baj, nyugi. Nem olyan rosszak ők! – mosolyodott el, hiszen tudtuk jól, hogy ez nem igaz.
 - Ja, aha. Ok. – ennyit tudtam kinyögni.
 - Lola, nyugodj meg! Minden oké lesz. – majd adott egy puszit, és lenyomta a kilincset. – Csá, megjöttünk! – kiáltott nagyot, mire az ajtóban 2 kíváncsi szempárral találtam szembe magam.
 - Gyertek beljebb! – mondta Liam.
 - Sziasztok! – köszöntem kicsit megkésve, de jobb később, mint soha.
 - Liam vagyok. – mosolygott és ölelt meg.
 - Lola. – viszonoztam mindkét gesztusát.
 - Dakota vagyok, Liam barátnője. – mondta az egyenes, barna hajú szépség. Komolyan elszégyelltem magam mellette. Ő is megölelt, és 2 puszit is adott.
 - Többiek? – kérdezte Zayn, mire a konyhából előjött a szőke éhenkórász.
 - Milyen többiek? – kérdezi teleszájjal.
 - Niall, csukd be a szád, nyeld le a falatot, és utána beszélhetsz! – mondtam neki, mire a többiek elmosolyodtak.
 - Halika, Niall vagyok. – mondta, miután lenyelte a falatot. Megölelt ő is, majd leültünk a kanapéra.
 - Én még most se kaptam választ! – hisztizett Zayn.
 - Elmentek boltba. Bár, lehet nem őket kellett volna elküldeni. – gondolkodott el Dakota.
 - Zayn, nem baj, ha én most felhívom Bellát? Már mióta idejöttünk, nem is beszéltem vele. Az majdnem 3 nap. Ugye nem haragszotok meg? – néztem végig a 4 fős társaságon. Megrázták a fejüket, hogy nem gond, így én kimentem az udvarra. A telefonkönyvembe kikerestem a számát, és tárcsáztam. 2 csörgés után felvette.
 - Azt hittem, hogy elfelejtettél! – szólt bele rögtön, időt sem hagyva a köszönésre.
 - Neked is szia, és téged nem lehet elfelejteni. – mosolyogtam, bár ő ezt nem láthatta. Közben leültem egy tűzrakás köré tett farönkre, és folytattam. – Mi újság otthon?
 - Neked már az az otthonod. És nincs semmi, unalmas itt minden nélküled. – hallottam, hogy tényleg nem csinált semmit az utóbbi 2 napban.
 - Mondok valamit, de ígérd meg, hogy nem sikítasz! Oké? – kérdeztem. Hát el kell mondjam neki, hogy ismerem a One Direction 3/5-ét.
 - Oké. – mondta magabiztosan, bár tudtam, hogy úgyis sikítani fog.
 - Ugye még mindig szereted a One Direction-t? – ahogy kimondtam, 6 arcot láttam az ajtóba, mire intettem nekik, hogy jöjjenek oda. Szóval hazaért Louis és Harry.
 - Persze, még jó hogy szeretem azokat a kis drágákat! – és elkezdte az áradozását. Én természetesen kihangosítottam, de nem azért, hogy leégessem, csak hogy a fiúk számítsanak elég érdekes megnyilvánulásokra a nyár végén. – Zaynnek láttad a mostani képeit? Tök jó a haja, hogy nem mindig zselézi fel, olyan rosszfiússá teszi. – mikor Zayn ezt meghallotta, elmosolyodott. – És Harry meg Lou közös képeit? Hát valami észbontóan jól néznek ki. De akkor is, Niall a legcukibb. Annyit tud enni, hogy az valami hihetetlen. És a kék szemei, úgy csillognak, mikor a családjáról vagy a szeretteiről beszél, mintha csillag lenne. – szinte láttam, hogy most sétálgat és fejeket vág. A három érintett elmosolyodott, Niall pedig a telefonra szegezte tekintetét. Ismét félbeszakította a gondolatmenetemet. – És Dakota ujján láttad a gyűrűt? Szerinted Liam eljegyezte? – tette fel a kérdést. Liamre néztem, aki bólintott.
 - Bella, szerintem kérdezd meg őket. – tudtam, hogy félre fogja érteni. Mindig hülyéskedtem vele, hogy láttam őket, meg beszéltem velük meg ilyenek. És ez így megmaradt ilyen hülye szokásnak.
 - Oké! – nevetett fel a túlsó végen. Liam nagy levegőt vett, tudta, hogy nem lesz egyszerű menet.
 - Szia, Bella! Liam vagyok. Szóval azt szeretném mondani, hogy az nem eljegyzési gyűrű, hanem csak az évfordulónkra vettem neki. – mondta ki egy szuszra, de a vonal végén síri csend volt.
 - Bella, jól vagy? – kérdeztem aggódva. – Szerintem sokkot kapott! Liam! Mit tettél a barátnőmmel? – kiáltottam rá, mire a többiek hangos nevetésbe törtek ki.
 - Hát te mondtad, hogy beszéljek vele, én csak teljesítettem. – mosolygott. Tudta, hogy nem komolyan csinálom.
 - Bella! Élsz még? – kérdezi Niall. Na, ez kell még neki. Lehet, hogy éppen magához tért, volna, erre megint valaki sokkos állapotba hozza.
 - Niall? – kérdezi bizonytalanul, de hangjába ott rejtőzik az elfojtott sikítás.
 - Pontosan. – bólintott. Ekkor olyan sikítás hallatszott, amilyet még életemben nem hallottam. Még akkor sem, amikor véletlen láttuk őket, amint egy Burger Kingből jönnek kifelé New York legforgalmasabb utcáján. A sikítás végeztével csak lihegést hallottunk.
 - Bella, mély levegő. Ki a rosszat, be a jót! Ki a rosszat…– nyugtatgattam.
 - Megvagyok! Élek! – mondta. – Lola, ugye nem valami hangfelvétellel beszélgettem az előbb?
 - Hát, szerintem hangfelvételről gagyibb hangom van, de ti tudjátok. – mondta megint Niall, mire én szúrós szemekkel nézett rám. – Bocsi! – húzta össze magát.
 - Nem, tényleg itt vannak. Anya Zayn apját találta meg, így a fekete hajú egoista majommal kell együtt élnem kitudja meddig. – sóhajtottam nagyot, mire Zayn megszólalt.
 - Ez nem igaz! Én vagyok a legszexisebb, legcukibb, leghelyesebb, legszebb… - folytatta volna, de közbevágtam.
 - A legegoistább fiú, akivel valaha találkoztam. De nem baj, a rajongóitok így szeretnek. – utaltam Bellára, hogy rajongójuk.
 - Bella, mikor jössz hozzánk? – kérdezte Niall, mire megint megajándékoztam egy szúrós pillantással, amihez egy vállonütés is társult. – Áu! Ezt most miért? Mit tettem megint?
 - Lola, ugye nem ütötted meg és néztél rá elég csúnyán? – ennyire nem ismerhet! Ez kész!
 - Nem! Én? Soha! Most megvádolsz? – tettettem sértődöttséget.
 - Nem, ez a szín tiszta igazság. Nem vádollak, csak megkérdeztem. És ahogy hallom, igazam van. – hallottam a hangján, hogy mosolyog. – Ja, és Niall!
 - Hm? – kérdezte a szőke cicafiú.
 - Nyár végére vagyok hivatalos Loláékhoz. – sóhajtott nagyot. Hát igen, ezek után nekem sem lenne kedvem otthon gubbasztani.
 - És mi lenne, ha hamarabb jönnél? Nekünk egész nyáron csak itt a közelben lesznek koncertek, stúdiózások és sajtótájékoztatók. – sorolta Niall a programjaikat a nyárra.
 - Niall, nem a legjobb ötlet… - mondtam volna tovább, de megint megakadályoztak benne.
 - Anyuékon múlik. – mondta a barátnőm. Szólásra nyitottam a szám, de most Harry szólt közbe.
 - Megtudhatunk rólad pár dolgot? – kérdezte.
 - Persze. Mit szeretnétek tudni?
 - Magasság, hajszín, szemszín, kor, tesók, szülők, Lola! – sorolta Louis.
 - 171 cm vagyok, szőkésbarna, hátközépig érő haj. Kék szem, ilyet nem illik kérdezni, egy bátyám van, szüleim a konyhában kávéznak. Hát, Lolát meg kell ismerjétek. – válaszolt sorban a kérdésekre.
 - Hé! – suttogott nekem oda Niall, mire ráemeltem a tekintetem. – Hány éves?
 - Annyi, mint én. – a fiúk nem tudnak rólam semmit, de nem is baj.
 - Aszta, de mennyire segítőkész vagy! – kiáltott fel.
 - Mit nem mondott el? – kérdezi Bella. Mintha itt lenne, esküszöm.
 - Hogy hány évesek vagyunk. – szóltam közbe.
 - Na, kíváncsi vagyok valamire. – mondta Bells.
 - Mégis mire? – kérdezték kórusban.
 - Hány évesnek saccoltok minket? – tette fel azt a bizonyos kérdést a barátnőm. Na, ez izgi lesz!
 - Én olyan 20 évesnek saccollak titeket. – mondta Harry egy mosoly kíséretében.
 - Igen, tudjuk Harry, hogy az idősebb nőket csíped. – mondta a szőkésbarna lány a telefonból.
 - Szerintem olyan 17 körül lehettek. – mondta Liam.
 - Én 18at saccolok. – mondta Zayn, aki vagy tudta, vagy csak szerencséje van.
 - Pff, úgy is én találom el, hogy 19! – mondta magabiztosan Niall.
 - Hát én is 19re tippelek. – mondta a kék szemű, bohókás fiúcska. – Na, melykőnk találta el?
 - Hát, egy valaki beletrafált! – mondtam mosolyogva.
 - Ó, Louis, elbuktuk! – mondta csalódottan Niall.
 - Nem baj, csak 1 évet tévedtetek! – tudatta velük Bella.
 - Liam is elbukta! Én nyertem, tuti! – mondta magabiztosan Harry.
 - El kell szomorítanom, de nem te nyertél. – simítottam meg a hátát.
 - Nyertem! – kiáltott fel Zayn, hozzám lépett, és lágy csókot lehelt számra.
 - Húúúú! – hallottam a fiúk huhogását, mire belemosolyogtam a csókba.
 - Mi történt? Srácok, Lola! Mondjatok már valamit! De rossz ez a tudatlanság! – mélyült el a gondolataiba, mire elhúzódtam Zayntől és felnevettem. – Nem vicces baszki! Mi történt?
 - Zayn megcsókolta Lolát! – kiáltott fel Louis, és tapsikolni kezdett. Hát nem normális, komolyan mondom.
 - Hogy mi? Lola! – kiáltott rám a vonal másik végéről.
 - Mi van? Nincs köztünk semmi! – hárítottam.
 - Ja, valószínű, hogy azért csókolt meg. De miért is csókolt meg? Zayn, tartozol egy magyarázattal! – elővette komoly hangját, ami megrémített. Bella csak akkor tesz ilyet, ha valakit meg akar verni. Zayn mellettem ült, és félve tekintett rám. Tekintetemből kivehette, hogy nem szabad kétértelműen fogalmaznia, de nem szabad elmondania ezt a kettőnk közt lévő izét. Erre nincs jobb szó, ez kimondottan IZÉ.
 - Hát, ez hosszú. Ha eljössz, mindent elmagyarázok. – mosolygott közben rám Zayn, én természetesen viszonoztam gesztusát. Körbenéztem a társaságon, de Dakotát nem láttam.
 - Hé, srácok! Dakota? – kérdeztem meglepődve.
 - Kaját csinál odabent. – jelentette ki Liam, ami lehet nem volt túl jó ötlet, mert Niall 4 emberen keresztül verekedte át magát és loholt a konyha felé.
 - A nyögések szerint Niall átverekedte magát rajtatok. – nevetett fel Bella.
 - Igen, de most leteszem! Ma este ígérem felhívlak Skype-n, oké? – kérdeztem.
 - Persze! Érezzétek jól magatokat, puszi Dakotának és Niallnek. – mosolygott. Hallottam a hangján.
 - Neked is puszi! Szia! – köszöntünk el tőle.

Dakota Smith
Liam barátnője

_________________________________________________________________________________
Sziasztok! :) Ez egy kicsit, ilyen semmilyen lett, de ilyen is kell :) Holnap 3kor hazaérek a suliból, így tudok írni egy elég hosszút, és történésekkel teli részt! Pipáljatok, komizzatok a tetszik! <3 :'3
I hope you like it ;)

9 megjegyzés:

  1. Sziaa:)) imádás imádás és imádás!!! Annyira jó a blogod igy tovább!! Remélem hamar lesz következő rész mert már most nem birom a blogod kövi része nélkűl!!:D legyen vmi izgi
    (--> itt előjön a Directioner perverz fantázia 3:) :D) Zaynnel és a mi drága Lolánkkal!:) várom a kövi részt!! Puszi siess, pleas!! By.: BlogerinaStylesné

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia BlogerineStylesné! :) köszönöm a kommentedet, és a dicsérő szavakat! Hidd el, nekem is előjött a 'Directionerek perverz szindrómája' nevű betegség, ami csak úgy múlik el, ha kiírom magamból! szóval nyugi, hamarosan látható lesz egy "ROSSZ" (:D) rész ;) puszi :)

      Törlés
  2. Szia:) Hmmnn..kiváncsian várom azt az ihletedet amit a szindroma hozott ki belőled!:D a következő rész amugy kb mikorra várható?? Reménykedhetünk h esetleg ma??:)) jo kibontakozást a következő részhaz/részekhez!!:) puszi.: BlogerinaStylesné!! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát ma elkezdem írni, de nemigen tudom befejezni :( holnap 4re érek haza a suliból, és csak törit kell tanulnom, úgyhogy holnap este felteszem :) és én is várom, hogy mi lesz belőle :P

      Törlés
  3. Sziaa NAGYON JÓ!KÖVIT!!!!! :)))

    VálaszTörlés
  4. Oksa, akkor várjuk a holnapot!!!:)) jó töritanulást!!:D hol tartotok a tananyagban?:P te is várod h mi lesz belőle?!?!:D az jo ha mèg te sem tudod!:) jo éjszakát és holnap akkor várjuk! Pusziii.: BlogerinaStylesné xoxo :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, még én sem tudom, hogy mi is lesz, majd ha leülök, akkor fog minden eszembe jutni, és nem fogom tudni, hogy mit is írjak :) hát.. Cornelius Scipio-n már túl vagyunk, azt hiszem, hogy az egyeduralom kialakulása rómában. valami ilyesmi :) ma este tuti felteszem! :) köszönöm :) xx

      Törlés
  5. Tök jó,hogy végre Bella is beszélt a Srácokkal! :* Imádoom!!! <3

    VálaszTörlés