I. évad 31. rész

Sziasztok!
Itt az új, remélem örültök!:))
Megint hosszabb lett, de ez sosem baj!
Köszönöm  a több mint 14270 oldalmegtekintést, a 4 komit és a 14 pipát!! :)) IMÁDLAK MÉG MINDIG TITEKET <33
Nos, remélem örültök a végén történt eseményeknek! :))
Nem húzom az időt!!
Jó olvasást!
I hope you like it ;)
xx, Dodi

Vajon mennyi idő kell, hogy elfelejtsük az illatát annak, akit szerettünk?
És mikor múlik el belőlünk a szerelem?

Pár óra múlva már az udvaron elhelyezett táncparketten élveztem a meghívott vendégekkel való táncot. Eljött pár 'nagykutya' is, természetesen Ian hívta meg őket. Mivel Ian híre elég nagy az Államokban, ezért nem hiányozhattak az újságírók és a riporterek sem. Szerencsére nem voltak tolakodók, türelmesek voltak. Mondjuk szerintem én sem rondítottam volna bele egy milliomos (vagy milliárdos?) esküvőjébe.

Na és a tánc. Természetesen mindenkivel fordultam párat, ahogy illik. Az öcsémmel is táncoltam, akinek a szeméből sugárzott az öröm és a szomorúság. Örült, hogy férjhez mentem és boldog vagyok, de szomorkodott, mert el kellett költöznöm. Ismertem az öcsém, ezért szorosan megöleltem, majd adtam a fejére egy puszit. Ismét lekértek, ismét egy dúsgazdag fickó. Már csak 7 ember lekérését vártam. Yaser és anya az elsők között volt, szóval nem az ő lekérésüket vártam. Mivel apáé az utolsó előtti tánc, Ian-é pedig az utolsó, ezért 5 férfira szűkült a kör. Louis, Harry, Niall, Liam és Zayn még nem kértek le senkitől. Szememmel őket kerestem, de nem találtam. Elmentek volna? Se puszi, se pá?

 - Uram, a menyasszonynak még van hátra pár tánca. - szólt egy rekedtes hang a hátam mögül. Nem néztem rá, tudtam, hogy ki az. A fickó megköszönte a táncot, majd távozott. Harry kezét a derekamra csúsztatta, kezemet a sajátjába fektette, majd megforgatott. - Gyönyörű vagy. - hajolt a fülemhez, mire én felnevettem.
 - Lehet, hogy kívül gyönyörű vagyok, de belül összetörtem. Azt hittem, hogy nem jöttök el! - motyogtam az orrom alatt.
 - Már akkor itt voltunk, amikor Niall-ék jöttek. Csak bementünk egy szállodába, hogy neked meglepetést okozzunk. - mosolygott rám kisfiús, aranyos mosolyával.
 - Nagyon szeretlek titeket, ugye tudjátok? - néztem rá könnyektől csillogó szemekkel.
 - Mi is nagyon szeretünk. Mindannyian. - adott egy puszit az arcomra.

- Harry, ideje átadnod az ifjú feleséget nekünk is. - mosolygott rám Niall. Harry megköszönte a táncot, majd eltűnt a tömegben. - Hiányoztál! - ölelt meg.
 - Ti is. Nagyon! Meddig maradtok? - kérdeztem remegő hangon. Nem akarom, hogy itt hagyjanak.
 - Holnap délben megy a gépünk. És ma este sem tudunk végig maradni, mert Hannah ott van a szállodában és vár minket. - hirtelen még levegőt is elfelejtettem venni. Szóval akkor mégis itt van. Hogy is hihettem azt, hogy nem hozza el a ragyogó és napsütéses, mindig meleg LA-be?! Reméltem, hogy tisztázni tudjuk a dolgokat, de tévedtem. - Lola! - szólított meg táncpartnerem.
 - Bocsi, csak... Tényleg itt van? - nyögtem ki. Niall fájdalmasan bólintott.
 - Nem csípjük. Mindig Zayn-en lóg, hogy új ruha kell neki. - sóhajtott fel.

- Lola, szabad? - nyújtotta kezét illedelmesen Liam. Niall úgyszintén, mint Hazza, megköszönte a táncot, majd távozott. - Milyen a házas élet? - tért mindjárt a lényegre a banda legnormálisabb tagja. Habár a bandában senki sem normális, de lényegtelen.
 - Nem sokat tapasztaltam még belőle, de fogjuk rá, hogy jó. Van egy rohadt gazdag férjem, aki bármikor bármit megvesz nekem. - itt meglepődött. - Amit természetesen nem használok ki. - mosolyogtam rá, mire ő bólintott. Nyugtázta, hogy nem változtam meg Ian miatt.
 - Veletek mi újság? Új barátnő a láthatáron? - kíváncsiskodtam én is kicsit. Ha neki szabad, nekem is.
 - Talán van. - arca hirtelen pírba borult. Nem jellemző Liam-re, hogy csak úgy elpirul.
 - Liam! Te szerelmes vagy. - örültem meg. - Ugye az vagy?
 - Megeshet. Olyan aranyos a lány. Barna szemek, barna haj, csinos, gyönyörű, elbűvölő, merész, de mégis szerény...
 - Szóval szerelmes lettél. - vigyorogtam rá. Szerényen bólintott.

 - Elrabolhatom a menyasszonyt? - törte meg a köztünk beálló kissé sem kínos csöndet a legédesebb Mickey-egér hang. Ugyanúgy mint a többiek, Liam is megköszönte a táncot, majd magunkra hagyott. - Ugye tudod, hogy szó szerint értettem az elrablásod? - mosolygott rám sunyin Louis.
 - Ne, ne merészeld! - néztem rá könyörgő tekintettel. Vigyen el innen! Könyörgöm!
 - Ó, dehogynem! - egyik kezét a térdhajlatom alá tette - ami nem éppen volt kitapintható a hatalmas ruhám miatt-, másik kezével pedig a hátamat támasztotta meg, majd kirohant velem az udvarból. Harry fekete Range Rover-ébe ültetett be, bekötött, majd bepattant a sofőrülésre és elhajtott a helyszínről.

 - Ugye tudod, hogy ez az angoloknál nem szokás? - kérdeztem tőle útközben. Elég jól ismertem már Los Angelest, és tudtam, hogy a tengerpart felé autókázunk.
 - A magyaroknál szokás. A nagyapám ötlete volt. - mosolyodott el.
 - Rám még vár 3 tánc. Zayn-nel, apámmal és a férjemmel. Mikor megyünk vissza? - sóhajtottam nagyot.
 - Majd ha Ian megtalál. - nézett rám fél szemmel, szemét alig levéve az útról.

Pár perc múlva megálltunk, majd Lou segített kiszállni a kocsiból. Életem legfontosabb kérdését tette fel. Nem tudtam, hogy mit válaszoljak.
 - Boldog vagy? - fürkészte arcom kék szemeivel. Fogalmam sem volt, mit válaszoljak. Most, ebben a pillanatban igen, boldog vagyok, mert tudom, a fiúk itt vannak. De van a másik oldala, hogyha elmennek, egyedül maradok, és nem leszek boldog. Nélkülük egy senki vagyok, egy élettelen, unalmas lány, aki nem találja a helyét.
 - Most, ebben a pillanatban igen. A tudat, hogy itt vagytok, boldoggá tesz. De elmentek, és én.. - hajtottam le a fejem.
 - Ha megérzéseim nem csalnak, most még boldogabb leszel. - sejtelmesen elmosolyodott, majd egy kendőt kötött a szemem elé. - Bízz bennem! - suttogta, majd felemelte a ruhám szoknyarészét.
 - Lou, mit csinálsz? - nevettem fel kínosan.
 - Emeld a lábad! Le kell vennem a cipőd. Ne aggódj, vigyázunk rád! - teljesítettem a kérését. Cipőimet levette lábaimról, majd a derekamat átkarolva vezetett a homokra.

Hallottam, hogy nyitódik egy ajtó, majd becsukódik. Maga felé fordított Louis, majd levette a szemem elől a kendőt.
 - Ha kimentem, csak akkor fordulj meg! Nemsokára visszajövök érted. - nyomott egy puszit az arcomra, majd kilépett a házból. Fogalmam sem volt, hogy miért hozott ide. Hirtelen ismerős illat kúszott az orromba. Megpördültem tengelyem körül, és hirtelen szembe találtam magam a világ legszebb szempárjával. Mogyoróbarna szemei kíváncsian fürkészték arcomat.
 - Zayn. - suttogtam. Itt van! Velem! Mérhetetlenül boldog voltam. Ott állt előttem Ő, maga a boldogság. Öltönyben, belőtt séróval, káprázatos illattal.
 - Sétálunk? - kérdezte rekedtes hangján, melyet annyira szeretek. Mosolyogva bólintottam. Mellém lépett, az ajtót kitárta előttem. Egyik karját felém nyújtotta, én pedig mosollyal az arcomon karoltam belé.
 - Milyen feleségnek lenni? - törte meg a köztünk beálló, kissé sem kínos csendet.
 - Tudod, most valahogy nem tudok azzal foglalkozni, hogy Mrs. McCartney vagyok. - nevettem fel szomorúan. Mármint ha lehet szomorúan felnevetni.
 - Tudod, én sajnálom, ami köztünk történt aznap este. Fogalmam sincs, miért tettem, talán a féltékenység vezérelt, vagy a tudat, hogy nem lehetsz az enyém. - sóhajtott keservesen.
 - Ez nyálas lesz, meg minden, de tudnod kell. - nyeltem nagyot. - Mindig a tiéd leszek.
 - Igen, nyálas volt. De ez nem változtat semmin. Nekem barátnőm van, neked meg férjed, aki hamarosan megtalál. Szóval! Mivel én megyek vissza a szállodába a barátnőmhöz, - hangsúlyozta ki a barátnőm szót. - így szabad egy táncra? - nyújtotta kezét. Kezem az övébe csúsztattam, mire ő szorosan magához vont.

Csak a tenger morajlását, Zayn zavaros szívverését és az én szívem rakoncátlan dübörgését hallottam. A jobbra-balra lépegetés nem nevezhető táncnak, de most éreztem igazán, hogy táncolok. Táncolt a szívem, a lelkem és a testem is. Boldog voltam, egészen addig, amíg meg nem hallottam Ian kiáltását. Véget ért a varázslat.

p.s.: Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok minden Kedves olvasómnak és családjának! <33

11 megjegyzés:

  1. Ne máàààr!!Ez direkt volt?Pont a legizgalmasabb rèsznèl lett vège.Nagyon jó.Hamar kövit!!!:)

    VálaszTörlés
  2. hahii :)
    ezt a részt is végigsírtam, majd amikor ahhoz a mondtahoz értem, hogy 'Hirtelen ismerős illat..' szabályosan bőgni kezdtem. Zaynt pedig teljesen nem értem..nem léne ennyire távolságtarónak lennie khm szerintem :D számítottam egy csókra, vagy egy 'szeretlek-én is szeretlek' részre, de nem találtam sajnos. mondjuuuuuk, ha Lol elfelejtené Zaynt, nem szeretnék egymást nagyon nem lenne értelme a blognak, -bocsi :)- akkor már nem lenne annyira 1D-s..érted, de remélem, hogy ez nem fog megtörténni meg i think nem is fog . huhuuuu akkor hogy kiakadnék, ha Lol terhes lenne majd a iantól fúú :D és még mindig nagyon ajánlom, hogy együtt legyenek. a rész nagyon jó lett, rohadt jól írsz :)
    amúgy te már tudod a történet végét? kidolgoztad a fejedben? kééérlek adj valami bíztatást, hogy az utolsó résznél nem fogok bőgni, mert Zayn hozzámegy valakihez( hacsak nem Lolhoz) vagy akármi..
    a köbi rész mikor érkezik? xxx réku

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. heey :'3
      háát azért nem gondoltam, hogy ilyeneket is kiváltok, nem volt célom :))
      nyugodj meg, 1D-s marad! :)) nem kell aggódni..
      igen, tudom a történet végét. vagyis nagyjából összeállt a kép a fejemben, már csak meg kéne valósítani!:))
      hát nem tudom, hogy bőgni fogsz-e vagy sem, azt sem hogy örömödben vagy bánatodban, nem mondok semmit:P
      nagyon köszönöm a hosszú kommented, imádlak érte <33 MEG PERSZE MINDENKIT :DD
      talán kedden, de lehet, hogy hétfőn este:) nem tudom még. :PP
      megkérhetlek, hogy írj facebook-on?:))
      xx, Dodi

      Törlés
  3. imadom...tok jo hogy folymatosan raksz uj redzt...!!:33
    SIESS a kovivel!!!:** :))

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Új olvasod vagyok,és nem rég találtam rá a blogodra(míj meglepő:D)
    De tényleg,bizom benned és abban h Lol és Zayn a végén egy párt alkotnak.Bár olvastam már olyan fan factiont is melynek vége tragédia vagy csak "jo volt szép volt de ennyi volt,és már mást szeretek" félével is.Remélem h hamarosan ujra egymásra találnak.Olyan aranyosak együt.:)Esküszöm én is szerelmes lettem Zayn be.:D Hála neked,és igen nagyon tiszteletre méltó,h ilyen intenzív blogger vagy.:)
    És ha jobban bele gondolunk jobb is h nem publikus egyenlőre a vége,ugy nem is lenne értelme.
    Már annyit írtam h őröm lesz olvasni:D Legalább nem unatkozol,nézd a jó oldalát :P
    És a legfontosabb h remélem hamar hozod a kövit,és látom te is eltanultad a szapan operákból azt a "remek"szokást h a legjobb résznél hagyod abba és itt hagyod az ember lànyát kétségek közt hánykodni .:D
    Na lényeg a lényeg imádom,és téged is ha hamar hozod a kövit :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :))
      Nagyon köszönöm a kommented, de sajnos nem írhatok semmit, mert abból kiderülnének dolgok:P
      Örülök, hogy tetszik :))
      Hamarosan hozom az újat:))
      xx, Dodi

      Törlés
  5. Olyan szomorú! Remélem azért Zayn és Lola is észhez tér majd, és visszamennek egymáshoz. Egészet elolvastam végig. Az elején nagyon gonoszak voltak egymáshoz, majd mikor egymásba szerettek mindent megtettek egymásért. Aztán voltak azok a "megcsalások". Onnan is kilábaltak. Aztán Bella. Az, hogy rákos volt. Ott is sikerült mindent megoldani. Majd a szakítás. Zayn szavai nagyon rosszul érintették Lolát. Teljesen kiborult. Majd elment Louis-hoz. Ott volt egy levél a kényszerházasságról. Nekem megszakadt a szívem. Nem értem miért nem lehetett egyszerűen ott, mikor találkozott Ian-nal megbeszélni ezt az egész dolgot. Hogy ne kelljen összeházasodniuk! Hisz Lolának ott volt Zayn. Aki teljes szívéből szerette és a lány is ugyan így érzett. Utána ott volt Zayn új barátnője. Ahogy írtad, ott vesztette el Lola a szerelmét. Akinek az elején megfogadta, hogy örökre együtt lesznek. De ez nem így lett. Egyenlőre!
    Remélem mindkettő észhez tér majd. Lola elvál és Zayn szakít.....
    Akkor a két család rendes és a rendetlen boldog lesz majd.
    Már nagyon várom a folytatást, hogy mit hoz a jövő....

    VálaszTörlés
  6. Tudnod kell hogy vegig sirtam az egeszet!Sorozatot kellene csinalni ebbol a tortenetbol!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés