I. évad 23. rész

If I lose myself tohingt...


Arra ébredtem, hogy valaki édes csókjaival lepi el a nyakam, az arcom és a vállam. Kinyitottam szemeimet, és Zayn-t pillantottam meg. Elvarázsolt gyönyörű, rosszfiús mosolyával. Haja, amolyan most-keltem-fel-és-este-dugtam pozícióba meredezett mindenfelé. Elmosolyodtam, ahogy ezt végiggondoltam.
 - Jó reggel, napfény! - becézgetett. - Miért mosolyogsz? - simította ki egy tincsemet az arcomból.
 - Neked is. - mosolyogtam rá ismét. - Csak egy felettébb érdekes gondolat suhant át az agyamon. - túrtam bele sötét hajába.
 - Csak egy gondolat miatt mosolyogsz? - biggyesztette le ajkát.
 - Nem. Első dolog, ami megmosolyogtat, hogy melletted ébredtem. - Végigsimítottam borostás arcán, majd közelebb hajoltam. - A második dolog, hogy csodás éjszakát töltöttünk együtt. - füléhez hajoltam és úgy búgtam oda neki. - A harmadik pedig a gondolat. - ajkaihoz érintettem az enyémeket. Lágyan megcsókoltam, mire ő magára húzott. Derekán ültem, ő pedig két kezével a combom tövénél fogva tartott engem. Csak csókolt, mintha nem tudna velem betelni, mintha sose lenne neki elég belőlem. Pillangóim felébredtek, és hevesen vergődtek a gyomromban. Mikor fogom már megszokni végre a közelségét? Mikor tudom úgy megcsókolni, hogy ne akarjon a térdem összecsuklani? Mikor fogják már abbahagyni a dörömbölést az ajtónkon? 

Zayn lihegve, bosszúsan húzódott el ajkaimtól. Hajamat félre túrta, hogy ne lógjon a szemébe, majd kiáltott egyet.
 - Ki az?!
 - Anyu vagyok! Nemsokára reggeli, fiatalok! - hallani a hangján, hogy mosolyog. Barátom bocsánatkérően néz rám, majd finoman letol magáról, és az ajtóhoz lép. Kinyitja és kidugja a fejét.
 - Felöltözünk és indulunk. - mosolygott kedvesen anyjára, majd becsukta az ajtót, és be is zárta. Én ekkorra már felálltam és csodáltam tökéletes, formás hátsóját. - Mit nézel? Mi van rajtam? - nézett magán végig.
 - Inkább mi nincs! - nevettem fel. - Gyere, és öltözzünk fel!
 - Olyan gyönyörű vagy, kicsim! - simított végig oldalamon. Ja, igen! Valószínű! A te most-keltem-fel-és-este-dugtam, tökéletesen álló hajaddal ellentétben az enyém úgy néz ki, mint egy szénaboglya, és azt nem is említettem hogy a nyakamat is kiszívtad.
 - Zayn, nem vagyok gyönyörű! Egy lány vagyok, aki közel sincs a gyönyörűhöz. - hajtottam le a fejem.
 - De! Számomra igen! Tökéletes vagy számomra, Lola! Mindenedet szeretem és imádom. A szemeid, az orrod, az arcod, a mosolyod, az ajkaid, a melleid, a tested, a tekinteted, az egész lényed magbabonáz. Te sose fogod úgy szeretni magad, ahogyan én téged. Veled vagyok egész, miattad ragyogok. Jó, én amúgy is ragyogok... - túrt bele a hajába.
 - Egokirály! - jegyeztem meg mellékesen, és nem is hagytam, hogy folytassa. - Zayn! Ez mind gyönyörű, amit mondasz, és nagyon jól esik, hogy ilyennek látsz. Imádom minden porcikádat, minden hibáddal együtt elfogadlak és szeretlek. De én nem vagyok gyönyörű. - egy könnycsepp hagyta el szemem.
 - Miért sírsz? - törölte le rögtön könnyemet a hüvelykujjával. Megráztam a fejem, jelezve, hogy hagyjuk. - Nem! Mondd el, kérlek!
 - Gyerekkoromban kövér voltam. Mindenki piszkált és én egy ideig nem is jártam iskolába. Nem tudtam a szemük elé kerülni. Anya mindig mondta, hogy egyszer, majd amikor felnövök, csinos és gyönyörű leszek. Felnőttem, de nem érzem magam csinosnak és gyönyörűnek, Zayn. - ekkor már zokogtam. Ő erősen magához húzott, hogy érezzem, itt van velem.
 - Számomra az vagy, és ez legyen elég egy időre. Segítek neked ebben a... dologban, rendben? - nézett rám fájdalomtól és félelemtől csillogó szemekkel.
 - Önértékelési probléma ez Zayn. Nem kell szépíteni. Önbecsülésem a béka segge alatt... - sóhajtottam. - Köszönöm! - öleltem meg.
 - Segítek, mert szeretlek és azt akarom, hogy boldogan élj! - lágy csókot adott ajkaimra.
 - Melletted boldog vagyok. - csókoltam meg most én.
 
 - Rendben vagy? - kérdezte 10 perc múlva. Bólintottam, hogy igen, most már egy ideig rendben. Gyorsan megfürödtünk - külön-, majd felöltöztünk és lementünk enni. 
Amikor beléptünk a szálloda éttermébe, minden szem ránk szegeződött - csak a mi csapatunk volt lent-, majd felszólalt a csapat legidiótább tagja.
 - Még egy gyors menet belefért? - kacagott fel.
 - Nem, Lou! - néztem rá szúrósan.
 - Akkor kettő? Még jobb, nem? Miért nézel így? - utolsó kérdését már nem nevetve tette fel.
 - Van 2 másodperc előnyöd! - néztem rá, de ő nem vette az adást.
 - Fuss, mert véged! - kiáltottam, majd amint felpattant, utána eredtem. Csak kergetőztünk az asztalok és székek között, amikor gondoltam egyet, átugrottam egy asztalt, és rávetődtem Lou-ra, aki nevetve hagyta hogy fetrengjek rajta.
 - Kicsi a rakás! - kiáltott fel Niall, majd ezzel a többi 3 fiút - Lou-n és rajta kívül - felállította a reggelizőasztaltól, és együtt ránk vetődtek. 

Reggeli után a srácok bejelentették, hogy van 3 nap szünetük, ezért szeretnének hazamenni. Oké, hogy itt van a családjuk most velük, de azért csak jó otthon, a saját ágyukban aludni. Visszamentünk a lakosztályainkba, hogy a fiúk tudjanak pakolni.
 - Lola! - kiabált Zayn a fürdőszobából. Hangja megrémített. Rohantam, ahogy csak tudtam. Amikor bementem, rögtön felnevettem.
Zayn elvágta borotvával az állát, és kb. 20 vattapamacsot nyomott a "hatalmas" sebhelyre.
 - Jaj, te! Gyere már ide, megcsinálom! - nevettem.
 - Tudod, hogy ez rohadtul nem vicces? Azt fogják hinni a fiúk, hogy te vertél meg! - aggodalmaskodott.
 - Legalább lesz egy jó napjuk! Na, gyere! - kivettem kezéből a rengeteg vattát, majd lefertőtlenítettem a sebet. Mosolyogva néztem alulról csodálatosan tökéletes vonásait. Erős arccsontját, szögletes, de finom állát, egyenes orrát, hatalmas szempilláit, csodás mosolyát. Mosolya ragadós volt, így én is elmosolyodtam.

_____________________________________________________________
Sziasztok! Itt az új, és bocsi, hogy ilyen későn, csak lázas voltam, náthás vagyok, alig kapok levegőt, és rettentően fáj a torkom. Még a héten remélhetőleg lesz egy rész, de ha nem, akkor hétfőn megpróbálom feltenni!
Köszönöm az egyetlen megjegyzést a részhez, a 15 pipát, és a több, mint 6350 látogatót! IMÁDLAK TITEKET <3 KÖSZÖNÖMNAGYON! :DDD
Komizzatok, pipáljatok, írjatok chaten! 
Jó olvasást!
I hope you like it ;)

18 megjegyzés:

  1. Istenem de imáááááááááádom:$$$<33

    VálaszTörlés
  2. Most találtam meg a blogod és az egészet egyből elolvastam. Az eddigi legjobb. Nagyon tetszik ahogy fogalmazol és írsz. Vannak benne nagyon szép pillanatok. Az egészet elképzeltem és magam előtt láttam mindent. Már nagyon és izgatottan várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát köszönöm Kedves Névtelen :))
      ha gondolod iratkozz fel :)
      xx, Dodi

      Törlés
  3. Awwwwwwwwww....................:33333333333333333333333
    IMÁDOM!IMÁDOM!IMÁDOM!.....:))))) :***
    Olyan édesek együtt..<33333
    SIESS a kövivel!!!! :333 <3333 :))
    Pussz..:***
    JOBBULJ!!!!!!!! <33333333333333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) örülök, hogy tetszik <33
      sietek :*
      köszönöm :)
      xx, Dodi <3

      Törlés
  4. Szia:) Mint mindig most is hibátlan lett a rész!:) gyógyulj meg mihamarabb!:) puszi.: BlogerinaStylesné:) Ui.: sajnálom h az előző fejezetnél elfelejtettem kommentelni de a blog ,,elvette" az eszemet és nem koncentráltam semmi másra.:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :)
      köszönöm szépen:))
      gyógyulok, legalábbis rajta vagyok az ügyön :))
      xx, Dodi

      Törlés
  5. Szia.:))Most kezdtem a blogomat,és kéne a nézettség,meg persze olvasók.szóval linkcsre?nagyon megköszönném.:) itt a blogom : lwwy-onedirectionstory.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  6. sooo ma olyan voltam, mint egy élőhalott, de sebaj, mert még ha hajnali fél ötig, de akkor is elolvastam. egyszerűen nem tudtam abbahagyni. egyik kedvenc blogjaim között szerepel mostantól. a blogod egyszerűen fantasztikus. rohadtjól fogalmazol. mindent el tudok képzelni. ilyet szerintem még sehol nem olvastam. mar az elején forrt közöttük a levegő. na es az a fogadas.. huhha imádom a blogod. egyszerűen szerelmea vagyok a szerelmükbe. csak így tovább. a következő mikor érkezik? xx réku

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Réku :))
      nagyon köszönöm a dicsérő szavakat, jól esik :))
      hát hétvége felé, mert sokat kell tanulnom://
      xx, Dodi

      Törlés
  7. aztarohadt.. annyira imadom a blogodat. kurvajol irst. IMADOM. SIESS A KOVIVEL xoxo kitty

    VálaszTörlés
  8. Szia nemrég keztem el, olvasni a blogodat és méltán állíthatom hogy rohadt jó :D Komolyan mondom ,hogy az eddig személyem által olvasott blogok közűl magasan kiemelkedik :-D Éppen ezért szeretnélek megkérni arra hogy nézz be a blogomba (ez az első) as ha nem lenne nagy gond véleményezz ,nagyon kiváncsi vagyok a veleményedre mert felnézek rád xoxo Molly. a link: http://ami-mindent-megvaltoztatott.blogspot.hu/2013/03/sziasztokd-molly-vagyok.html?m=1

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Imola! :)
      Köszönöm szépen, annyira jól esik :3 :$
      igen, természetesen benézek hozzád :))
      xx, Dodi

      Törlés
  9. IMADOOOOOOM SIESS A KOVIVEL. XX, BIUS

    VálaszTörlés