I. évad 22. rész


Zayn egy szál törölközőben állt az öltöző közepén, háttal nekem. Haja még vizes volt, ahogy a háta is. Csak álltam az ajtóban, teljesen megsemmisülve. 2 hete nem is láttam így. Itt állt előttem a világ legtökéletesebb fiúja, és én meg sem tudok szólalni. Ott tevékenykedett az asztalnál, melyen sminkcuccok és mindenféle hajzselé meg hajlakk volt. Az ajtót halkan becsuktam, és egy hirtelen ötleten kapva, lecsuktam a villanyt. Elővettem a telefonom, hogy azzal világítsak. Magam elé emeltem, de úgy, hogy a fénye Zayn felé irányuljon. Az arcomat nem láthatta, de ennek ellenére szélesen elmosolyodott. Közelebb lépett hozzám, kezemből kivette a telefont, és letette az asztalra. Visszafordult felém, egyik kezét derekamra csúsztatta és vont közelebb magához, másik kezét pedig arcomra simította. Megcsókolt. Ajkai lágyan kényeztették enyémeket, de ennek sajnos hamar vége szakadt.
 - Honnan tudtad, hogy én vagyok? – kérdeztem.
 - A háttérképed mindent elárult. – kuncogott fel. Basszus! A háttérképem én és Zayn vagyunk. – Örülök, hogy itt vagy! – mondta kis csend után. Odalépett az egyik lámpához, ami a tükör felett volt, és felkapcsolta.
 - Köszönöm, hogy eljöhettem. – fogtam meg a kezét, és húztam magamhoz. Arcomat nyakába fúrtam, és mélyen beszívtam illatát. Szívem ennek hatására 100x gyorsabban kezdett verni, a vér az ereimben csak úgy száguldott, pillangóim felébredtek. Lábaim megremegtek, így még erősebben kapaszkodtam belé. Kellemes bizsergés futott át rajtam, amikor hajamba puszilt.
 - Még mindig imádom a reakcióidat. – hallottam a hangján, hogy mosolyog. Fejemet felemeltem, és szemébe néztem. Örömtől és boldogságtól csillogtak barna íriszei. Teljesen megbabonáztak szemei, elvesztem bennük. Kezével végigsimított arcomon, majd megpuszilta a homlokom.
 - Nem akarsz felöltözni? – kérdeztem.
 - Miért kéne? Csak nem zavar? – kérdezett vissza.
 - Engem nem zavar, csak… – néztem rá mosolyogva.
 - Szóval… - sunyin elvigyorodott. – Kértem nekünk külön szobát a szállodában. – motyogta ajkaimra.
 - Zayn! –szóltam rá. – Ilyeneket ne csinálj! Menj, készülődj! – toltam el magamtól. Adott egy gyors puszit a számra, majd bement a fürdőszobába. Felvettem a telefonomat az asztalról, és indultam az ajtó felé.
 - Te hová készülsz? – kérdezte Zayn.
 - A többiekhez. Tényleg, a srácok hol vannak? – érdeklődtem a banda hiányzó 4/5-e felől.
 - Ahova apuékat terelte Paul. – mosolygott. – Direkt mondtam nekik, hogy menjenek ki.
 - Megyünk hozzájuk? – kérdeztem.
 - Igen. – bólintott, majd ujjait enyémekre kulcsolta, és átmentünk a másik öltözőbe. Zayn benyitott és előre engedett. A 4 srác szó szerint lerohantak.
 - Szia! – sikított a fülembe Lou.
 - Szia! – öleltem meg szorosan. – Szia Niall! – léptem oda hozzá, amikor elengedtem Lou-t.
 - Szia, törpe! – adott egy puszit arcomra.
 - Nem vagyok törpe, jó? – tettettem felháborodást.
 - Ne játszd az eszed Lola! – jött oda nevetve az előbbi hülyeségem miatt Liam. Magához vont, és a fülembe suttogott. – Reméltem, hogy kibékültök, és reménykedem abba is, hogy mindig hinni fogsz neki!
 - Ühüm. – suttogtam én is.
 - Elég lesz, amúgy is! Társaságba nem illik sugdolózni! – korholt meg minket Harry (?). – Szia, te drága! Hiányoztál!
 - Te is nekem! – ölelt meg, majd egy puszi kíséretében elvált tőlem.
 - Lola! – sikított Dakota. – Hiányoztál! – szorosan megölelt.
 - Te is! – szorítottam magamhoz.
 - Nos, ha végeztetek, Lola! Szeretnénk bemutatni a családunkat! – kiáltott fel Lou, majd bemutatta a húgait, anyukáját és nevelőapját. Niall következett, akinek csak az anyukája tudott eljönni, mert a bátya és az apja egy helyen dolgoznak, valahol Írországban, és nem tudtak eljönni. Harry bemutatta anyukáját és nővérét. Mindkét nő gyönyörű, ahogy Lou anyja is. Komolyan, elszégyelltem magam ennyi csodálatos nő közt. Liam is bemutatta egyik nővérét, Nicole-t, és anyját, Karen-t is. Ekkor megláttam egy sötétbarna hajú nőt Zayn oldalán.
 - Lola, kijönnél velünk egy kicsit? – kérdezte Zayn, anyját ölelve.
 - Persze. – szóval be akar mutatni az anyjának. Jesszusom! A térdeim, mint a kocsonya, úgy remegnek, szívem keményen lüktet. Félek! Tetszeni fogok neki? Elfogad Zayn párjának? Zayn testvérei mit fognak szólni, ha meglátnak? Tényleg, ők hol vannak? Ekkor megálltunk egy kis beugró-részben, ahol viszonylag csend volt.
 - Anyu, szeretném hivatalosan is bemutatni a barátnőmet, Lola-t. Lola, ő itt anyu! – mosolyodott el. Kezemet a sötétbarna hajú, kedves arcú nő felé nyújtottam, mire ő megrázta.
 - Patricia vagyok. – mosolygott kedvesen.
 - Jó estét, Lola vagyok. – viszonoztam kedvességét.

A bemutatkozás után felmentünk a VIP-részlegbe, ahol aztán minden tökéletes volt. A koncert fergeteges volt, tomboltunk. A srácok másfél óráig énekeltek és ökörködtek, majd leszaladtak a színpadról. Mi is lementünk hozzájuk. Öltöztek, de mi Bellával és Dakotával ott ültünk bent. Senkit se zavart a fiúk kis híján meztelen teste. A fiúk ismételten átmentek családtagjaikhoz Bellával és Dakotával karöltve. Zayn hozzám fordult és barna, csillogó íriszeivel szemembe nézett.
 - A meglepetésed egyik része az, hogy velem maradhatsz! – mosolygott rám, mire én sikítva ráugrottam. Jó kondiba van szerencsére, így nem burkoltunk el.
 - Komolyan? – kérdeztem.
 - Teljesen komolyan. – tartott a fenekemnél erősen.
 - Mi a második meglepetés? – kíváncsiskodtam.
 - Azt majd csak 2,5 hét múlva tudod meg, kicsim! – lett le a földre. Egyik kezét derekamra simította, másikkal pedig a tarkómnál fogva húzott magához. Szemeimbe nézett, majd le az ajkaimra. Ismételtem fel a szemembe nézett, majd várta az engedélyt. Felpipiskedtem, mire ő mosolyogva helyezte ajkait enyémekre. Lágyan, gyengéden, finoman, szenvedélyesen csókolt.

Amikor elváltunk egymástól, mentünk a többiekhez. Bella még ugyan nem tudta, hogy ő is marad velünk, de én már előre örültem. Visszamentünk a szállodába, ahol Zaynnel felmentünk a közös lakosztályunkba. Amikor beértünk a hálószobába, rögtön az ajtónak lökött. Elfordította a kulcsot a zárban, ami kattanással jelezte, hogy bezárult. Gyengéden csókolt, tele vággyal és szenvedéllyel. Gyomromban a pillangók ismét felébredtek, térdeim megremegtek, agyam kikapcsolt. Csak Ő és én. Senki más. Levette rólam a felsőmet, és csodálattal nézett rám.
 - Olyan gyönyörű vagy. – suttogta nyakamba. Megborzongtam, mire ő elmosolyodott. Éreztem, hogy nagyon vágyik rám, és akar. Most. Kibújtattam pólójából, mire ő egyet gondolva finoman az ágyra lökött. Nyakamat csókolgatta, miközben a nadrágomat gombolta ki. Kezeimmel hátát karmoltam és simogattam. Zayn ott simogatott, ahol ért. Ajkaink mohón falták egymást, és én egyre jobban kezdtem elveszíteni a fejem. Kicsatoltam az övét, és lábammal rugdostam le farmernadrágját.
 - De türelmetlen valaki. – motyogta ajkaimra. Combomnál ekkor megéreztem Zayn kemény erekcióját.
 - Mondod ezt te. – haraptam bele alsó ajkába, mire ő gyakorlott mozdulattal kicsatolta melltartómat. A többi pedig már történelem.

____________________________________________________________
Sziasztok! Bocsi, hogy késtem, csak elment a netem, meg úgy néz ki, hogy a gépemnek annyi! Szóval fogalmam sincs, hogy mi lesz, de amíg nem romlik el, addig hozom és írom a részeket!
Köszönöm az 5705 megtekintést, a 12 pipát és a 4 megjegyzést! IMÁDLAK TITEKET <3 MINDENKINÉL JOBBAK VAGYTOK!
Komizzatok, pipáljatok! <3
Jó olvasást!
I hope you like it ;)

2 megjegyzés:

  1. awwwwwwwwwww.......már alig vártam a kövi részt!!!!!!!!!!!! *---------------------*
    :3333 <3333
    Imádom az írásod...ahogy megfogalmazod az egészet!! :)))Most jól becsaptál....azt hittem h valaki van Zaynnel...!! :))
    De örülök hogy nem!!!!..:D
    SIESS a kövivel!!! :******

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :))
      szerinted mi volt a célom?:P
      sietek, ahogy tudok :)
      xx, Dodi

      Törlés