I. évad 40. rész

Heey :'33
Itt az új, és ez most tetszik is ;))
Véleményt mindenféleképpen kérek!:)
Sajnálatos módon megcsappantak a kommentjeitek számai. El vagyok keseredve! Írjátok le, ha valami nem tetszik, mert csak úgy tudok javítani rajta!!
Köszönöm a rengeteg támogatást! <33
Köszönöm a több mint 22360 oldalmegtekintést, a 2 komit(?), a 12 pipát és a 32(!!) feliratkozót <33
IMÁDLAK TITEKET <33
A következő rész kedden vagy szerdán este érkezik!!
Jó olvasást!
xx, Dodi

Nem az a lényeg, hogy mit látsz, hanem az,
hogy hogyan látod,
mert az üzenet ott van mindenütt.

- Nagyon hiányoztál. - vont szorosan mellkasára. Beszívtam már jól ismert illatát, szemeimbe könnyek szöktek.
 - Eltűntél. - toltam el magamtól. Barna szemei szomorúan csillogtak, tekintetével enyémek után kutatott, de nem találta. Nem néztem a szemébe, különben elsírtam volna magam. - Semmi életjelet nem adtál magadról több mint fél éve. Kaptál volna meghívót az esküvőmre, de sehogy sem tudtam kideríteni a címed. Személyesen akartam átadni, de a háznál egy idős bácsi kertészkedett, és annyit mondott, hogy "a fiatalúr elköltözött, és nem tudom, merre". - tekintetem ráemeltem, a könnycseppek végigszántottak arcomon. Mostanában sokat sírok, leginkább fiúk miatt. Kavarogtak bennem az érzések Josh-al kapcsolatban, fogalmam sem volt, miért tűnt el, nem értesített a hollétéről, sem arról, hogy egyáltalán mi van vele.
 - Sajnálom. - farzsebébe nyúlt, és elővett egy képet, melyen egy áldott állapotban lévő, gyönyörű, hosszú fekete hajú lány tündökölt. - Ő a menyasszonyom. - mosollyal az arcán nyújtotta át a képet. Szemében büszkeség és feltétlen szeretet csillogott. - 3 napja született meg a lányom, Mia.
 - Menyasszonyod van? Gyereked? Családod? - hatalmas mosoly kúszott az arcomra, amikor határozottan bólintott. - Gratulálok! - sírva borultam a nyakába. - Ideje volt, hogy találj magadnak egy megfelelő lányt. - a képet visszaadtam neki, majd kimentünk a nappaliba és kényelmesen elhelyezkedtünk a kanapén.
 - Miért van két gyűrű a kezeden? - húzta össze szemöldökét. Az egyik - ami nem mellesleg kedvesebb számomra, mint a másik - az pontosan az, amit akkor kaptam Zayntől, amikor a megcsalásos (van ilyen szó egyáltalán?) dolog történt, és utánam jött Georgia-ba apámhoz. - Ezt Zayntől kaptam. - nyújtottam jobb kezemet, hogy megnézhesse. - Bele van gravírozva, hogy From Malik to my Beautiful. Ez pedig a házasságomat jelképezi. - nyújtottam most a másik kezem. Olyan kérdést kaptam, amire számítanom kellett volna, de meg sem fordult a fejemben, hogy megkérdezi.
 - Zayn miért nem hordja a sajátját?
 - Mert.. neki.. nincs. - fejem lehajtottam, hajam pedig szorgosan követte mozdulatom, így eltakarta arcom.
 - Nincs? De hát nem ő a férjed? - értetlenkedett.
 - Nem. A férjem LA-ben van. Elég nyomós oka van annak, hogy most én itt vagyok. Normál esetben nem lennék. - a kanapé besüppedt mellettem. Illata megcsapott, pillangóim felébredtek. Kezeit enyémekre kulcsolta, de nem ment tovább. A fogadás!

 - Mindjárt kész a kaja, Niall hambit csinált. - mondta hangosabban, hogy Josh is hallja.
 - Rendben. - óvatos csókot nyomtam volna ajkaira, de nem tettem. Szemei felcsillantak, hogy majd én elgyengülök, és ő nyer. Egy frászt! Ismét Josh felé fordultam. - És meddig maradsz?
 - Csak holnapig. Repülök vissza Svédországba, Jennának valami baja van, szüksége van rám. - szóval a menyasszonya Jenna, a lánya meg Mia.
 - Ott éltek? Mi a baja?- többet szerettem volna megtudni a családjáról. Szerettem volna, ha beavat a részletekbe.
 - Mostanában olyan fura. Van már neki egy lánya, kis aranyos, szőke hajú tündérke. De Jenna nem az igazi. Az elmúlt 3 hónap nem erre utal. - 3 hónapja fura a csaj, és én 3 hónapja vagyok férjnél. Van egy lánya, gondolom akkor volt pasi, aki megfektette Jennát, lett egy gyereke.
 - Mi történt? - érdeklődtem Zayn kezét egy kicsit megszorítva. Érintésekről szó sem volt a megállapodásba. Kézfogás még belefér, nem?
 - Megnézem a srácokat, remélem, nem ég még a kert. - nézett rám jelentőségteljesen. Szóval akkor valamit sejt.
 - Ideges, össze-vissza evett, amikor már az utolsó hónapokban járt Miával. Addig egészségesen, hogy a kicsinek is jól egyen, de miután kapott egy levelet valami Ian pasastól, megbolondult. Szó szerint. Széttépte a lapot, és elégette. Bekattant. Komolyan, valami őrültekháza van otthon. - rázta meg a fejét tehetetlenül.
 - Nem tudod, hogy ezelőtt hol éltek? - valami itt gyanús nekem a csajjal kapcsolatban, nagyon.
 - LA-ben, a tengerparton. Hatalmas ház, óriási kert pagodával, bejárónő, sofőr, minden tuti. Gyönyörű élet, csodás gyerek, és egy seggfej férj. Valami érdekházasság miatt hagyta ott Jennát. - a kirakós darabjait is megtaláltam, és pontosan beleillettek a fejemben elképzelt kép hiányzó részeinek helyére. Mindenre rájöttem, egyúttal a megoldásra is.
 - Meg szeretném ismerni a menyasszonyodat. - jelentettem ki oly hirtelen, hogy még magamat is megleptem a kérésemmel.
 - Lehetséges, hogy ez most nem a legmegfelelőbb időpont erre a megismerkedek a gyerekkori barátom menyasszonyával. - vakargatta kínosan a tarkóját.
 - Hidd el, hogy ez a legmegfelelőbb időpont. Mindent megértesz majd... idővel. - néztem rá könyörgő kiskutyaszemekkel, melyeknek nem tud ellenállni senki.
 - Oké. Akkor holnap jössz velem? - mosolyodott el halványan. Nyertem!
 - Megbeszélem a srácokkal. Gyere, menjünk enni! - fogtam meg a kezét, majd kihúztam a kertbe. Mindenki ott volt, aki számított. El és Emily - Liam barátnője - nem értek rá, még nem jöttek. Elvileg majd valamikor befutnak a hét folyamán. - Zayn, beszélhetnénk? - ijedten kapta rám tekintetét, melyben félelem tükröződött. Halványan elmosolyodtam, hogy minden oké. Tényleg, innentől kezdve minden jó lesz. Éreztem, hogy minden megváltozik, és minden jóra fordul.

A szobánkba beérve zártam kulcsra mögöttünk az ajtót.
 - Héé, most nem lehet, mindenki lent vár! Bár, ha gyorsak vagyunk.. - lépett hozzám közelebb. - .. de az alku miatt nem lehet, te is tudod.
 - Baszd meg, most nem erről van szó! A verseny még mindig élesben megy, de rájöttem valamire. Ne akadj ki, oké? - álltam meg az ablak előtt, ahonnan ráláttam jókedvű társaságunkra.
 - Oké, de ugye nincs baj? Fáj valamid? - aggodalmaskodott. Éreztem a hangján, hogy annyira hozzámérne, érintene, csókolna, ahol csak bír, de nem tette.
 - Semmi bajom, tényleg. Ugye Joshnak menyasszonya van. - kezdtem bele.
 - Igen. - fél szemmel láttam, hogy megerősítésképpen bólint is.
 - Jennának hívják, LA-ben élt ezelőtt. Van egy lánya, aki szőke hajú, és egy férje, aki Ian. - nyeltem nagyot, Zayn pedig hitetlenkedve kapta rám barna szemeit. Szólásra nyitottam száját, de még mielőtt hang kúszott volna ki torkán, folytattam. - Holnap elmegyek Joshsal Svédországba és megbeszélem Jennával a dolgot. Megkérem, hogy menjen vissza hozzá, mert mi nem szeretjük egymást, hogy én is eljöttem Iantól, hogy még mindig szereti őt és hogy.. - elakadtam. Azt azért mégsem mondhatom el neki, hogyha nem kapja vissza az egyes számú feleséget, akkor a kettes számút fogja szadizni.
 - El-elmész? - lépett hozzám közelebb, én pedig hátráltam egészen a falig, ahonnan már nem láttam ki az udvarra. Bólintottam. - De akkor mi lesz a pihenéssel?
 - Holnap délelőtt elmegyek, holnapután délelőtt ismét Londonban leszek. Gyere értem, és akkor mindent meg tudunk beszélni. - mosolyogtam rá. - Amúgy sem érhetünk egymáshoz, így legalább megúszunk 2 napot. - nevettem fel kínosan, mire szája mosolyra húzódott, de mosolya nem érte el a szemét. Nem akart elengedni. Láttam rajta, hogy nagyon nem akarja ezt.
 - Vigyázz magadra, oké? És bármi baj van, hívj! - lépett elém. Teljesen takarásban voltunk, amit ő ki is használt. - Nem látnak, nem lesz gond. - motyogta ajkaimra. Nem bírtam magammal, meg kellett csókolnom.

 Tisztes távolságban sétáltunk kis csapatunk irányába, akik már a saját hamburgerüket pakolták meg mindenféle földi jóval (Niallé úgy nézett ki, mint egy torony). Bella elismerően bólintott. Igen, ők úgy tudják, csak beszélgettünk. Hát igen, azt is csináltuk.

 Mosollyal az arcomon ültem le Lou és Harry közé. Az utóbbi egy nemtetsző pillantást vetett felém, és tudatta velem, hogy "elszakítom őket egymástól". Nevetve megráztam a fejem. Pár perc múlva Niall letett elém egy elég íncsiklandozó hamburgert, amit egy hatalmas puszival köszönt meg.
 - Érzem rajtad Zayn illatát. Mi történt ott bent? - arcom rögtön pírba szökött, akaratom ellenére. Gyors pillantást vetettem Zaynre, aki büszkén mosolygott. Niall széles vigyor kíséretében távozott, én pedig beleharaptam a világ legfinomabb Niall-burgerébe.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Remélem meg tudja majd beszélni Jenna-val Lola. És akkor talán minden rendben megy majd. Talán...
    Nagyon jó rész lett! És az a fogadás tényleg nem semmi.
    Már várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál:)) nagyon jól esik:))
      Xx, Dodi

      Törlés
  2. Dasie/Rose
    Ne idegeskedj!!Nagyon jó ahogy írsz!!És a történet is,bár szeretsz játszani az ember idegeivel az is biztos.:DD
    De ez sose baj:)))
    Csak így tovább..Folytasdd!!
    Puszih

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dasie:)) tényleg köszönöm<3
      Xx, Dodi

      Törlés
  3. uristeen nagyon jò ez a rész..rendszeresen olvasom..és..és nemtalàlok szavakat annyira jò..siess a kövivel :))) *-

    VálaszTörlés