I. évad 16. rész



Akartam, minden porcikáját. Itt és most!
Hevesen, de szenvedélyesen csókolt. Minden megszűnt létezni akkor, abban a pillanatban. Mohón falta az ajkaimat, majd levegőhiány miatt elszakadt tőlem. Amikor kinyitottam a szemem, rögtön beleütköztem a tekintetébe. Minden kiolvasható volt belőle, amit akkor érzett. Legfőképp a végtelen odaadás és megtörhetetlen szerelem irántam. Tudtam, hogy akar engem, mindenestől, ahogy én is Őt. Minden porcikámat akarta. Újra megcsókolt. De most már gyengéden, mintha egy porcelánbaba lennék, aki összetörik. Finoman, óvatosan csókolt, úgy, mint még soha. Kezével végigsimított oldalamon, majd a combomra tért át. Egyre csak mögém haladt nagy tenyere, egészen a fenekemig. Tudtam, hogy mire vár. 

Megharaptam alsó ajkát, mire Ő felnyögött, és belemarkolt a fenekembe. Felnyögtem. Ujjaimat éjfekete hajába futtattam, majd belemarkoltam, ami ismét nyögésre kényszerítette. Másik kezét is a fenekemre vezette, majd egy kicsit megemelt, én pedig felugrottam derekára. Erősen tartott, nehogy leessek. Csókunkat egy pillanatra sem szakította meg. Egyik kezemmel még mindig hajában turkáltam, másikkal pedig nyakát öleltem át. Lassan megfordult, majd az ágyához vitt, és eldöntött rajta. Halk puffanással érkeztünk az ágyra, miközben finoman és idegtépően simogatta minden egyes négyzetcentiméteremet. Ismét hajába vezettem az ujjaimat és húztam még jobban közelebb magamhoz, már ha ez lehetséges volt. Éreztem testének melegét, egyre gyorsabban hullámzó mellkasát, heves szívdobogását. Fordítottam helyzetünkön, így én voltam felül. Felült velem, majd könnyűszerrel lerántotta rólam a pólóm. Próbáltam magam eltakarni, de megfogta a kezem, elvette előlem, majd egy halk, de annál többet mondó, már szóból álló mondatot súgott.
 - Olyan gyönyörű vagy!
Valahogy elhittem neki, és innentől bármi történt volna, ha atomrobbanás, ha világvége, minket akkor sem lehetett volna megállítani. Minden érintéséből áradt a figyelem, a törődés, a szeretet. Halkan szavakat suttogott nekem, melyek bebizonyították, hogy szeret, ahogy én is őt.

+18! Csak saját felelősségre!

Ott és akkor semmi más nem létezett, csak Mi!


Ismét maga alá gyűrt. Már csak alsónemű volt rajtunk, amikor Zayn ezt megelégelte, és szó szerint letépte rólam a bugyim. Elszakadt ajkaimtól, majd a nyakamat kezdte csókolgatni, és egyre lejjebb haladt. A melleim között, a hasamon át, egész a csípőmig minden porcikámat ellepte édes csókjaival. Egyre lejjebb, és lejjebb haladt. Két ujját feldugta, mire én felnyögtem. Ujjazni kezdett, én pedig vonaglottam. Pár perc múlva ujjai köré éppen, hogy nem tudtam élvezni, mert kihúzta belőlem az ujjait, mire én egy nem tetsző pillantást vettettem rá. Fordítottam helyzetünkön. Apró puszikat leheltem a füle mögötti érzékeny pontra, majd egy kicsit megszívtam a nyakát, aminek helye holnap látható lesz. Mellkasára és hasára csókokat adtam, majd megálltam alsójának szélénél, és egy könnyed mozdulattal lerántottam róla. Erekciója a hasát verte. Felnéztem Zaynre, aki kérlelő pillantásokkal jutalmazott. Bekaptam a végét, és egy kicsit megszívtam, mire kéjes nyögést hallatott. Csípőjét megemelte, így teljes hossza a számba csúszott. Pár perc elteltével éreztem, hogy közeleg a csúcshoz, ezért abbahagytam munkámat. Amikor felnéztem rá, tekintete szinte fekete volt. 

Felhúzott magához, majd az éjjeliszekrényéhez lépett, és elővett egy kis tasakot. Felhúztam neki, majd magamra húztam. Szenvedélyes csókban forrtunk össze, majd bejáratomhoz pozicionálta magát, és belém csúszott. Hatalmas volt neki, vagy csak régen voltam fiúval. Először lassan, majd egyre gyorsabban tolni kezdett. Nyögéseinktől volt hangos a szoba, de nem érdekelt, hogy anya meg Yaser meghallhatják. Közeledtem a csúcshoz, aminek hangot is adtam.
 - Zayn, én… mindjárt…
 - Kicsim… én… is… - amikor kimondta, pénisze köré élveztem, majd 1-2 másodperc elteltével Ő is a csúcsra jutott. Sikoltásomat egy csókkal fojtotta belém. Lökött még pár levezetőt, majd kicsúszott belőlem. A használt gumit kidobta, majd mellém feküdt.
 - Köszönöm, hogy velem vagy. – suttogta zihálva.
 - Én köszönöm, hogy egy ilyen csodálatos fiút kaptam. – mosolyogtam rá. Csodálatos estét töltöttünk együtt, szerintem. – Zayn?
 - Hm? – „kérdezett” vissza.
 - Mit csináltam rosszul? – kérdeztem. Valamiért úgy éreztem, hogy meg kell kérdezzem. A következő alkalmakkor jó akarok lenni.
 - Mindent tökéletesen csináltál. Egy csoda vagy. – motyogta ajkaimba. – És nem fájt, amit csináltam?
 - Minden jó volt úgy, ahogy csináltad. – motyogtam.
 - Szeretlek.
 - Szeretlek. – mondtam én is, majd megcsókoltam. Erőnk sem volt folytatni csókunkat, most nem. Hátat fordítottam neki, mire ő szorosan átölelt hátulról, és a nyakamba szuszogva aludt el.
Reggel az eső kopogására keltem. Köszönjük London! Nem úgy keltem fel, ahogy elaludtunk. Valahogyan Zayn hasára keveredett a fejem, és az összes takaró az én oldalamon volt, szóval Zayn Ádám-kosztümben aludt. Az kéne, hogy anyuék meglássák. Kimásztam a meleg ágyból, majd Zaynre terítettem a takarót. Felkaptam a bugyim és a pólóm magamra, majd az erkélyen keresztül átmentem a szobámba. Összeszedtem a tiszta ruháimat, és a fürdőszobába mentem. Amikor belenéztem a tükörbe, egy vidám, mosolygós, boldog, szerelmes lány nézett szembe velem, és ez tetszett. Éreztem, hogy most kimondottan boldog vagyok. Levetkőztem, majd beálltam a kabinba, és folyattam magamra a meleg vizet. Egyszer csak egy kar fonódott a derekam köré.
 - Engem nem kell megvárni? – kérdezte rekedtes hangján Zayn.
 - Nem volt szívem felkelteni téged.
 - Igen, persze. De én ma este indulok. – szomorodott el eddig felettébb boldog hangja.
 - Segítek összepakolni. – mondtam neki, majd megpuszilt. Gyorsan megfürödtünk, majd felöltöztünk, és lementünk a konyhába, ahol anya mosolyogva várt minket.
 - Jó reggelt! – köszöntöttem.
 - Jobbat! – mondta.
 - Mi történt? – kérdezte Zayn.
 - Apád egész éjjel horkolt, így Mike szobájába kellett aludnom. Tudod, nem nagyon férek el egy feleakkora ágyon, mint én vagyok. Borzasztóan aludtam. – sóhajtott nagyot. – De ti hogy aludtatok?
 - Nézőpont kérdése. Hozzád hasonlítva fergeteges éjjelünk volt, de apámhoz viszont pocsék. Szerintem ő aludt a legjobban múlt éjjel. – mosolygott Zayn, mire megszorítottam a kezét, hogy nem kéne ilyen félreérthető megjegyzéseket tennie.
 - Szóval fergeteges estétek volt? – húzgálta anyám a szemöldökét.
 - Mondhatni. – hajtottam le a fejem, mert éreztem, hogy arcomat elönti a pír.
 - És, jó volt? – kérdezte. Baszd meg! Nem hiszem el!
 - Anyu! – szóltam rá.
 - De ezt meg kell dumálni! – kiáltott utánunk, mert én ekkor már Zayn-t a lépcsőn rángattam felfelé.
 - Nem kell! – kiáltottam vissza.
 - Dehogynem! Védekeztek? – kérdezte. Hát ez hihetetlen. A szexuális életemről akar beszélni anyám.
 - Anyukád… hogy is mondjam? – mondta Zayn.
 - Idióta? Nyomulós? Igen. Anyámnak vannak ilyen kirohanásai, de majd idővel lenyugszik. – mosolyogtam rá.
 - Most ezt valami megnyugtatásfélének szántad? – kérdezte.
 - Eredetileg annak indult. – nevettem fel kínosan.
 - El kell szomorítsalak, nem jött be. – nevetett fel, de hirtelen elkomorult.
 - Tudom, nem akarsz pakolni. Muszáj lesz! – adtam egy puszit a szája sarkába, majd előhalásztam a bőröndöket, és elkezdtem pakolni.

_________________________________________________________________________________
Sziasztok! Itt az új! KÖSZÖNÖM A TÖBB, MINT 1900 LÁTOGATÓT ÉS A 2 KOMIT, NA MEG A 7 PIPÁT! <3  IMÁDLAK TITEKET! Remélem tetszik a rész Blogerina Stylesné :*
Komizzatok és pipáljatok!
I hope you like it ;)

12 megjegyzés:

  1. helloo...nagyon jo volt ez a resz is ...csak volt benne durva dolog is de...tetszett!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :) Hát igen, írtam, hogy ilyen lesz, és ki is van téve, hogy lehet ilyen rész is :)
      xx, Dodi

      Törlés
  2. Szia! Hát mit is mondjak....sztem tudod h mit mondanék ugyhogy most nem irom le de az idáig megtartott véleményem egy magasabb szintre ,,ugrott"..:))) De azért megjegyzem -> ez a rész is szuper lett :D Siess a kövwtkezővel! Várom! BlogerinaStylesné :* xx

    VálaszTörlés
  3. Na, drága Dodikám! :) Nem gondoltam volna, hogy valaha is találok egy olyan blogot, amit te írsz. Ó, igen, személyesen ismerjük egymást! Vajon kitalálod-e, hogy ki vagyok? :D Kíváncsi leszek rá. xd Segítek egy kicsit! Nem vagyok az a nagy One Direction fan. Ó, és ami a legfontosabb! Személyesen ismersz a TPG-ből, abból a bizonyos híres neves 9.a-ból. :D Huha, lehet kicsit felidegesítettelek. XD De azért kíváncsi vagyok kire tippelsz. :D
    A történetről csak annyit, hogy jó az alapsztori. :)) Kövezz meg, de még akkor se vagyok 1D rajongó! XD
    Xoxo: Egy osztálytárs! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Blue Moon :) Én sem gondoltam, hogy valaki megtalálja az osztályból. Igen, felidegesítettél. Én meg arra vagyok kíváncsi, hogy ki is vagy. :) Köszönöm szépen, hogy írtál :) Nos! Matek órán az ajtó felől, leghátul ülsz? :) Egy barátnőddel, akit nagyon régóta ismersz? :) Húgod van? :) Szemüveges vagy? Tina? Evelin? :D
      xx, Dodi

      Törlés
    2. Igen ott ülök, egy barátnőmmel, akit régóta ismerek. :D Van húgom, nem vagyok szemüveges. Tina vagyok! :DD

      Törlés
  4. mikor lesz új rész??........:))
    Nem akarlak ezzel piszkálni folyton de olyan jók!!!! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát talán holnap, vagy holnapután! attól függ, hogy mennyit kell tanulnom :)

      Törlés