Írói utószó

Sziasztok! (:
Ez lesz az utolsó bejegyzés tőlem ezen a blogon. Nos, sosem írtam még ilyet, nem tudom, hogy kezdjem el. Nem lesz tökéletes, annyi minden kavarog bennem, hogy ezt kérlek nézzétek el nekem! (:

Először is szeretném megköszönni a rengeteg támogatást, amit kaptam tőletek. Elismerem, néhányszor elfogott az érzés, hogy kész, vége, én itt abbahagyom, de ti mellettem voltatok, és nem hagytátok, hogy apró-cseprő dolgok miatt feladjam. Nem tudom elégszer megköszönni a kommentjeiteket, és a benne rejlő, csodálatos mondatokat, amiket az Epilógushoz írtatok. Még ezerszer is megköszönöm, hogy olvastátok a blogot, hogy nyomon követtétek Lola és Zayn történetét, de ez itt most véget ér. Ezzel a bejegyzéssel lezárom a történetet, végleg.

Természetesen továbbra is olvasható lesz, nem teszem privátba. Szeretném megköszönni a számokat, amiket Veletek ért el a blog.
  • 66 bejegyzés
  • 260 hozzászólás
  • 92 feliratkozó jelenleg - 2013.09.28.
  • 105069 oldalmegtekintés jelenleg - 2013.09.28.
  • 88 bloglovin feliratkozó jelenleg - 2013.09.28.
A blog csoportjában és a további blogjaimon elérhető vagyok, ott tudjátok felvenni velem a kapcsolatot.
Örülök, hogy ilyen csodás olvasóim voltak, mint Ti! Rettentő hálás vagyok mindenért!

Köszönök mindent,
xoxo Dody Bloggerina

Vége

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    2-3 napja találtam rá a blogodra... És egyszerűen imádom!.. Minden egyes rész fantasztikus lett! Egyszerűen... IMÁDTAM úgy ahogy volt... Az összes szereplője megfogott. Lola, Zayn, a srácok... Mindenki!
    Nem tudok mit írni...:D:$
    Nem húzom tovább... Hiányozni fog az egész... Minden szabad percemet blog olvasására szenteltem, úgyhogy komolyan hiányozni fog...

    Sokszor ölel: Emii xx

    VálaszTörlés
  2. hali, díj nálam :) iwishonedirecion.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Meglepetés :) http://onedirectiondream02.blogspot.hu/2014/07/dij.html

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nagyon jól írsz! Kiraktam a blogodat az enyémre. Kirakod te is az enyémet? : http://ez-csak-egy-gimi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Pár napja kezdtem elolvasni a blogodat de már végig olvastam az egészet.
    Fantasztikus volt! :) Nem hiszem hogy olvastam-e ennél jobbat (pedig rohadt sokat olvastam már)!
    A kedvenc mondatom Niall-től:
    Nem gondolod, hogy figyelned kéne a farkadra?
    Még most is sírok a röhögéstől amikor felidézem ezt a mondatot XD
    És végül annyit tennék még hozzá hogy csodálatosan írsz!
    U.i.: A többi blogodat is olvasni fogom! ;)

    VálaszTörlés