EPILÓGUS

Sziasztok! (:
Nos, elérkeztünk ide is. Véget ér Lola és Zayn története. De ne csüggedjünk, hiszen az epilógust még nem olvastátok! Nem olyan hosszú, mint a fejezetek voltak, de remélem ez nem lesz probléma.(:
Kérlek titeket, tudom, hogy kódot kell írni, ami miatt sokan nem írtok hozzászólást, de kivételesen Én kérlek meg arra Titeket, hogy írjatok legalább egy-két szót a történetről. Köszönöm (:
Jó olvasást, és jövőhéten érkezik az írói utószó! (:
xoxo


Csodás apa volt. A legjobb, akit a gyerekeimnek kívánhattam.
Emelett szerető férj, remek ember és hihetetlenül szexi férfi volt.
Igaz szerelem volt, ami ritka a mai világban.
Szerettük egymást, a gyerekeinket és a családunkat.
Ott voltunk egymásnak, és mindig ott leszünk. - Mrs. Zayn Malik



Tengerparton kötötte össze életét menyasszonyával Zayn Malik
 Az énekes Malibu egyik eldugott partszakaszában mondta ki a boldogító igent pár napja. Az egész esküvő titokban zajlott, csak a szűk családi kör, a bandatagok és barátnőik voltak jelen. A nagy alkalomra Lola sem tudott felkészülni, meghívót kapott a saját esküvőjére. A lány belső információk szerint nem hitt a szemének, amikor meglátta a levelet, melyben a helyszín és az időpont volt megjelölve. Louis barátnője, Eleanor Calder posztolt is az eseményről Twitteren, melyben elmondta, mennyire csodálatos is volt a ceremónia. Vajon a gyorsan jött boldogság meddig tart? Eleanor-nak is ilyen esküvőt szervez Louis? Kíváncsian várjuk a fejleményeket.

 Mosolyogva dobtam le az albumot, melybe összegyűjtöttem a rólunk szóló cikkeket az elmúlt évekből. Hét év telt el az esküvőnk óta és napról napra boldogabbak vagyunk. Öt éves kisfiam huppant le mellém, lábát lóbálva mosolygott rám. Tudtam, hogy valami csínt követett el, akkor ül ki arcára ez a mosoly.
 - Miben sántikálsz? - csíptem meg pufók arcát, mire elpirult. Az emeletről lábdobogás hallatszott, ami kizárólag kislányomtól származhatott.
 - Anya! - kezdte az árulkodást. - Mathias összefirkálta a babáimat. - nyújtotta felém két, számára legkedvesebb babáját, ami csupa maszat volt a filctoll miatt.
 - Mathias, nem szabad. Sophie sem csúnyítja el a te játékaidat. - dorgáltam meg kisfiamat, majd megígértem Sophie-nak, hogy kap egy másikat.
 - De nekem ez kell! - hisztizett. A nyugodt, békés családi pillanatok nem ezek közé az alkalmak közé tartoztak. Ritkán voltak ilyenek, de akkor rendes adagot kaptunk belőle. Zayn éppen egy apróbb turné keretein belül járta az országot, így fél éve egyedül oldom meg a problémákat. Mivel már legtöbbjüknek családja van, ezért legalább két-három hetente beiktattak egy-két nap szabadidőt, amikor hazajöhettek hozzánk. Hallójárataimba lágyan kúszott be a dallam, amit Sophie játszott a zongorán. Korához képest ügyes, általában azt játssza, amit Louis tanít neki. Mathias az ablakban játszott a telefonommal, a nap rávilágított sima bőrére, melytől olyan angyalinak tűnt. A telefon megcsörrent a kezében, amit szokásához híven fel is vett.
 - Mathias Malik. - szólt bele kisfiús hangján, majd a telefont a párnák közé dobta és az ajtóhoz rohant. Sophie abbahagyta játékát, ő is felfigyelt öccse kirohanására. Kisfiam arcán mosoly ült, szélesebb nem is lehetett volna, amikor kinyitotta az ajtót. A fekete hajú férfi bőrkabátban, fekete farmerban állt az ajtóban, elmosolyodott, majd szorosan magához ölelte fiát. Sophie megismerte édesapja hangját, futás közben ruhácskája meg-meglibbent, barna haja pedig lobogott. Gyönyörű kislány volt, és nem csak az anyai elfogultság mondatja ezt velem. Melegítőnadrágomban és kinyúlt pólómban félénken léptem oda hozzá. Évek óta így lát, ő csodálattal néz rám, én pedig rá. Annyira laza volt a bőrdzsekijében és a kopott farmerjában, én pedig olyan esetlen abban a pólóban és nadrágban. A gyerekek miután kiörömködték magukat dolgukra mentek, mi pedig lehuppantunk a kanapéra. Apró csókot nyomott ajkamra, mire gyomrom görcsbe ugrott. Mikor fogom megszokni mindazt, amit egyetlen érintése és csókja kivált belőlem? Megszokom egyáltalán? Belső istennőm ugrált örömében, amikor Zayn keze pólóm alá csúszott, ujjai derekamat simogatták. Hajamból kihúzta a ceruzát, amit kontytűnek használtam, így barna tincseim vállamra omlottak. Arcát - mint mindig - most is hajamba fúrta, majd nyakamra nyomott pár édes csókot. Libidóm bizseregni kezdett, szinte kiáltott utána.
 - Anyuék Londonban vannak. Nem aludhatnának ma este ott a gyerekek? - suttogta fülembe. Kirázott a hideg, szívem a tripláját verte. Nem, a gyerekeknek is velünk kell ma lenniük. Belső istennőm egyre csak ezt hangoztatta, de nem hallgattam rá.
 - Meddig leszel itthon? - bújtam bele ölelésébe, mire nyomott homlokomra egy puszit. Az ágyban feküdtünk, felhevült testünk összepréselődött.

 - Holnapután éjszaka megyünk Louis után Glasgow-ba, ott lesz meccse. - tájékoztatott arról, hogy majdnem három napunk van együtt. - Egy hónap múlva vége a turnénak. Elmegyünk négyesben valahova. Csak mi, a srácok sem jönnek, rendben? - hangja rekedt volt, fáradt, kimerült.
 - Rendben. - egyeztem bele. - Hová? - kérdésemre nem válaszolt, mindössze annyit tett, hogy ajkait ismét enyémekre nyomta. Testem beleremegett érintésébe. Borostás arca szúrta puha bőröm, de nem zavart. Velem volt, itthon volt, és csak ez számított. Tetovált karjait szorosan körém fonta, ezzen biztonságérzetet nyújtva. A hét év alatt még felkerült testére gyermekeinek születési dátuma. Legelső alkalommal, mikor megmutatta a fiúknak Harry félreértette a dolgokat. Zayn pólója alól nem látszódott ki az évszám, és mivel Sophie egy napon született Harry-vel, így a fiú jogosan hihette azt, hogy a tetoválás az ő születési dátumára utal. Zayn közölte vele, hogy nem így van, a csalódott fiú pedig egyenesen barátnője karjaiba menekült. Igen, van barátnője, akivel lassan három éve keltek egybe, és született egy csodás kislányuk, egyenlőre nem szeretnének több gyerkőcöt. Louis és Eleanor úgyszintén együtt maradtak, kisfiuk született, aminek Louis kifejezetten örült. Ám Liam és Niall nem volt ilyen szerencsés. Bella barátnőm ismét elhagyta a fiút, aki egy rajongóval alkot egy párt, akinek pár hónapja meg is kérte csinos kezét. Liam és Danielle öt éve végleg véget vetettek kapcsolatuknak. A csalódott fiú boldogságra lelt egy régi ismerősének karjaiban, ám ők semmilyen szimbolikus dolgokkal nem pecsételték meg kapcsolatukat.

 Arra eszméltem fel nagy elmélkedésemből, hogy Zayn ujjai testemen siklanak végig. Combomon pihentek meg, ajkai nyakamon egy apróbb foltot hagytak, miszerint foglalt a szívem. Nem volt birtokló jellem, régebben is liberális volt a kapcsolatunk, és még most is az.
 - Szeretlek. - suttogta fülembe, mintha attól félne, hogy valaki meghallja szavait. Karjait még szorosabban fonta körém, testünk szinte eggyé vált. Egyek voltunk.
 - Én jobban. - válaszoltam. Az életemről szóló történetem véget ér, megismertem önmagam, ezáltal ti is engem. Boldog voltam, mikor megrázta a fejét, és az előtt elhangzott szavakra válaszolt.
 - De én örökké. - amikor lassan tíz éve ezt mondta Georgia-ban, nem hittem volna, hogy komolyan gondolja, pedig így volt. Nálunk az örökké tényleg az örökkévalóságot jelenti. Örökké együtt leszünk. A halálig és még azon is túl..

46 megjegyzés:

  1. Hát elérkeztünk ide is..el sem hiszem, hogy ez a blog, mely annyira szívemhez nőtt, véget ért. Igaz, nem nagyon szoktam komit írni, csak régebben, és ezt nagyon szégyellem.
    Az egyik kedvenc blogom volt és a minap előröl elkezdtem olvasni...annyira de nagyon jól írsz, hogy arra nem találok szavakat! :)

    Várom az új blogod, mindenképp olvasni fogom! :)
    Puszi.: Zsófi*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sophie (:
      Itt a vége, de ti végig velem voltatok, amit nagyon köszönök (: ♥
      Nagyon köszönöm, bár az íráshoz való tehetségem nem elég jó(:
      Hamarosan készen lesz és akkor kiteszem ide is(:
      xoxo

      Törlés
  2. Kedves Dodi!
    Egyszerűen nem találok szavakat.Emlékszem mikor rátaláltam erre a blogra a 7. résznél tartottál,de engem már a prológus megfogott.Rögtön elolvastam mind a hét részt,de nem tudtam vele betelni-ez hülyén hangzik,de tényleg így van-,csak többet és többet akartam.Emlékszem minden nap nézegettem,hogy mikor lesz végre új rész és amikor megjött visongva örültem,nem érdekelt hogy ki néz hülyének:D Már az első résztől kezdve fantasztikusan írtál,de a hónapok alatt nagyon sokat fejlődtél,a mostani írásodra valami új szót kéne kitalálni,mert a fenomenális az gyenge kifejezés lenne.Szeretném megköszönni,hogy egy ilyen csodálatos történetet alkottál,köszönöm hogy megosztottad velünk,köszönöm hogy úgy írtad meg,hogy közben beleéltem magam,átéreztem és köszönöm hogy olvashattam!:) <3

    Ui.:Megyek és elkezdem előröl!:D
    Ui.2.:SOHA ne hagyd abba az írást,mert tehetséged van hozzá és még egyszer köszönöm!<3

    Kíra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kíra (:
      Én sem találok, hidd el! Eddig csak két kommentet kaptam, de rettentő jól esik, mindig megmosolyogtat egy-egy megnyilvánulásotok(:
      Szeretném megköszönni, hogy mindig velem voltatok, köszönöm, hogy ilyen véleménnyel vagytok a blogról, köszönöm, hogy olvastatok(: ♥
      P.S.:Csináld!(:
      P.S.2.: Meglátjuk, mit hoz a jövő (:
      xoxo

      Törlés
  3. huh hát azta:o
    még nyáron találtam erre a blogra de már a kinézet és az első szavak megfogták az érdeklődésemet, ittam minden sorát és egyszerűen imádtam, nem tudtam vele betelni és tényleg így van.. (nem akarok az előzőktől "koppintani" de egyszerűen leírták azt már amit én is gondolok..:)) Nagyon tetszik ahogyan írsz van benne valami különleges és egyszerűen imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Meli (:
      Nagyon örülök, hogy bár későn, de te is idekeveredtél, és olvastad Lola és Zayn történetét(:
      Nagyon köszönöm, hogy írtál, rettentő jól esik, hogy "újak" is írnak(:
      xoxo

      Törlés
  4. Nagyon jó volt az egész történet de szerintem újra el fogom még olvasni egy párszor :D Imádtam és nagyon örülök h happy end lett! :) Köszönöm h megosztottad velünk! :)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Anna!(:
      Nagyon köszönöm, hogy olvastátok!(:
      Miattatok csináltam, azért, mert ilyen csodás olvasóim vannak (:
      xoxo

      Törlés
  5. Ugh, csillognak a szemeim. Nagyon gyönyörű befejezést írtál! Tetszett, hogy nem lett elcsépelt a sztori, sem a befejezés.:) Remélem, folytatni fogod az írást, mert én mindenképpen olvasni fogom a további blogjaidat. Nagyon tehetséges vagy.:)

    luv,
    Petra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Petra (:
      Nagyon örülök, hogy tetszett és hogy jónak minősíted a történetet(:
      Van egy másik blogom, jobb oldalt megtalálod(:
      Köszönöm, bár vannak nálam sokkal tehetségesebbek is(:
      xoxo

      Törlés
  6. Nagyon jó! Nagyon sajnálom, hogy vége lett ennek a blognak ez volt az első amit elolvastam és teljesen a szívembe zárta magát. Szerintem még eléd sokszor fogom végig olvasni és mindig ugyan úgy fogom élvezni. Már kétszer végig olvastam és ma reggel kezdtem el megint előröl. :) Gratulálok neked ehhez a csodás bloghoz és remélem még sokat fogsz írni! ;) xx Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kata (:
      Nagyon köszönöm és örülök, hogy újraolvasod és hogy egyáltalán olvasol (:
      Köszönöm a gratulációt, és igen, készülőben van egy új (:
      xoxo

      Törlés
  7. Hát ez...hát ez.Ez volt az egyik kedvenc blogom.Mindig tűkön ülve vártam az új részeket.Imádtam ahogy írsz,imádtam ahogy megfogalmazod a részeket.Tehetséges vagy.Egy író veszett el benned!:)
    Nem szoktam komizni,mert nem tudok mit írni.
    Viszont ez a blog nagyon fog hiányozni.Az,ahogy leírod h milyen Zayn.Vagy,hogy hogyan hülyéskednek a fiúk.És a befejezés....a legjobb!:)
    Puszi Viki!:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Viki (:
      Köszönöm szépen a dicsérő szavakat, nagyon jól esnek (:
      Nekem is hiányozni fog, ahogy ti is, de remélem olvasni fogjátok a többi blogomat is (:
      Köszönöm ismét (: ♥
      xoxo

      Törlés
  8. Kedvenc blogom volt. Egyik szemem sír másik nevet. Az összes rész kimagaslóan jó volt.Nagyon gratulálok a bloghoz! Várom a következőt! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Névtelen (:
      Nagyon köszönöm, örülök, hogy olvasóm voltál! (:
      xoxo

      Törlés
  9. a történet ezsnéletlen jó volt, szerintem megírhatnád egy könyvben is! Mit szólsz, saját könyved lenne? Nagyon imádtam az egész blogot, remélem, hogy a többi blogod is ennyire jó fog lenni és ezt a blogot nyitva fogod hagyni az olvasók számára, mert sehol nem olvasnak ilyen jót és ebben 10000000% biztos vagyok! Köszönöm a szotrit és remélem a eljövendő blogjaidat is így fogom olvasni, mint ezt. Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Krisztina (:
      Köszönöm szépen a dicsérő szavakat, bár nem hiszem, hogy kiadatom (: A jövőre nézve van tervbe egy könyv, nem tudom, mi lesz belőle (:
      Természetesen így hagyom, ahogy most van, nem fogom elzárni az újabb olvasók elől (:
      Köszönöm, hogy végig mellettem voltatok! (:
      xoxo

      Törlés
  10. Istenem sírok. Sírok mert vége ennek a csodálatos történetnek. Lola Hamilton és Zayn Malik története. Nagyon nagyon imádom ezt a blogot. Fiúk ahogy csinálták a hülyeséget mintha ott lettem volna. Amit Lola is átélt mintha én lettem volna. És Zayn átélt mintha mellette lettem volna. Elölről fogom kezdeni. Újra és újra át akarom élni. Egyszerűen nincsenek rá szavak hogy hogyan írsz. Csodával tölt el ez az egész történet. Nagyon sajnálom hogy ez is elkövetkezett hogy a We Are The Same IS bezárja a kapuit. Jó pár blogot olvastam de csak ennél az egynél van az hogy sírok mert vége. Vége szakad ennek az egésznek. Hiányozni fog ez az egész. Olyan gyönyörrel írsz hogy az elképesztő. Nagyon várom a következő történeteidet. Biztos olvasni fogom mert csodálatosan írsz. Ez a blog gyönyörű fantasztikus és elképesztő. Nagyon sajnálom hogy bezárja a kapuit. Mint már írtam TE VAGY A VILÁG LEGJOBB ÍRÓJA. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Névtelen (:
      Annyira köszönöm nektek, hihetetlenül.. És tényleg nem találok szavakat, nem hittem volna, hogy ennyire megható lesz a történet végére. (: Egyszer mindennek vége szakad, ti is tudjátok! De ez nem azt jelenti, hogy többet nem írok. Igenis írok, mert szeretek és ti is támogattok, ami még több erőt ad! (:
      Elképesztőek vagytok, hihetetlen számomra, hogy ennyien olvastátok! (:
      Nem, nem vagyok a legjobb író, de az biztos, hogy TI VAGYTOK A VILÁG LEGJOBB OLVASÓI! <3
      xoxo

      Törlés
    2. Így igaz. Soha ne hagyd abba az írást. És mi sem vagyunk a legjobbak. Mi mindig veled leszünk. Úgy ahogy fiúk is. Hidd el hogy a következő történetedet is rengetegen fogjuk olvasni. Köztük velem az élen. :) Úristen azt sem tudom hogy mit mondjak olyan csodálatos ez az EGÉSZ. Inkább nem húzom az időt. Szóval pár szó ami eszembe jut az az hogy: SOHA DE SOHA NE HAGYD ABBA AZ ÍRÁST!!! Ez parancs! :)
      xoxo:
      Dorina :)

      Törlés
    3. Drága Dorina! (:
      Nagyon köszönöm még egyszer, annyira jól esik! (:
      El sem hiszitek (: Nagyon örülök, és.. tényleg nem találok szavakat! (:
      Nagyon köszönök mindent! ♥
      Nem fogom abbahagyni mostanában! (:
      xoxo

      Törlés
  11. Na jó..most nem tudok ide mit írni. Lehet, hogy már unod azt a sablon szöveget, amit már vagy 10-en leírtak előttem, ami annyiból áll, hogy folyton mondogatják neked az emberek, hogy "milyen jó író vagy,- milyen szép a történet,- de kár hogy vége,-" meg hasonlók, de ezek mind igazak. Ide lehetetlen mást leírni...Még régebben, hirtelen keresgélés közepette találtam rá a blogodra,és pont akkor volt az eljegyzős rész..Már akkor is tetszett, ha bár, akkor még cksa azt az egy részt olvastam el.Nem gondoltam, hogy tovább olvasom,ezért becsuktam az ablakot, és hagytam elveszni.. de kb.2 hónapja, ismét keresgéltem, és megint rábukkantam a blogodra."A sors" gondoltam magamban. most viszont már nem hagytam veszni a blogodat, ha nem elkezdtem olvasni. Olyan nagy örömmel, és kedvel, amit nem tudsz elképzelni. A fantáziámban mindig Lola, és Zayn volt, mikor olvastam a blogot. Szinte már élethűen elképzeltem, egy adott történetet,fejezetet velük. Rá is mentem, a rendszeres olvasó gombra, és ezáltal tudtam, hoyg ezt a blogot most már nem fogom elveszíteni.
    Mindig tűkön ülve vártam, hogy mikor jön új rész, hogy mikor osztod meg agyad újabb szüleményét. Kíváncsi voltam, hogy mi törtnéik a következő részben Lolával, és Zaynnel. A tudatalattimban, mindig volt egy olyan érzés, hogy "BUUUUM "a mai részbe beleteszel egy oltári nagy csavart, ami nem éppen pozitív. Szerencsére, nem történt nagyon rossz,...Nem halt meg Zayn, vagy Lola..(bár mikor Lola utazott Zaynékhez, és már terhes volt kicsit megijesztettél..) nem mondták ki a "viszlát" szót egymásnak, aminek örülök...Mindig is szerettem a boldog történeteket, nem szeretek sírni, depresszióba esni.....
    Nagy mosollyal az arcomon olvastam, mikor Zayn Lola.t visszautasította Miami-ban, fáradtságuk miatt..vagy amikor Zayn megkérte a kezét..vagy épen, mikor Sophie belecsöppent az életükbe. Aggódtam, mikor Zaynnel első vitájuk volt, mikor nem találkoztak egymással, és Lola hozzáment máshoz, és aggódtam, mikor volt az a szerepjáték, hogy lebuktassák azt a gonosz embert. De az aggodalom, a félelem elmúlt mostanra, mert tudom, hogy egy csodás történetet alkottál meg, és írtál le. Egy csodálatos történetet osztottál meg nekünk, hagytál hátra magad után..Egy csodálatos történet utolsó szavait "vetetted papírra" nem olyan rég. Köszönöm, hogy leírtad, eme kitalált történetet. Köszönöm, hogy nem adtad fel, és befejezted a blogot, köszönöm, hogy olvashattam Lola és Zayn kavalkádos, ám szerelemmel dús történetét.Azt hiszem, lassan abba kéne hagynom az írást, mert még a végén elsírom magamat:')
    Szomorú vagyok, hogy vége a blognak, hogy nem lesznek új részek szombatonként, hogy nem olvashatom az újabb fejleményeket az életükkel kapcsolatban,. De megnyugtat a tudat, hogy ez mindig itt lesz nekem, és már most tudom, hogy sokszor elfogom még ezt a történetet olvasni. Lola világába fogok menekülni, ha valami bajom lesz, vagy ha csak egy kis nyugalomra vágyok.
    Nagyon ügyes lány vagy! Nagyon jó író..lehet, hogy hülyén hangzik..de Büszke vagyok rád! Még egyszer köszönöm, ezt a csodálatos történetet<3
    Remélem, valami értelem van is annak amit leírtam, és elolvasod, elgondolkozol rajta.
    Azt hiszem, ennyi lenne a mondandóm..Megpróbáltam leírni Tömören(:D) az érzéseimet, ahogy te tetted, Lolával.. Sok sikert, a továbbiakban, a másik blogodhoz, a sulis eredményeidhez..Tudd...én mindig melletted leszek, és a történeted mellett.
    "I wish we had another time..I wish we had another place" Hallatszik Justin Bieber, Stuck int the moment dalában. Ez tökéletesen igaz..Egy másik idő, és egy másik hely..ezt mindig megkaptam, mikor olvastam a blogodat........<3333 :')))) :'((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mrs. Horan!
      Sírok! Egyszerűen nem hiszem el, hogy.. ez hihetetlen! Annyira köszönök neked mindent, és a többieknek is természetesen, annyi erőt adtatok!(: Nagyon köszönöm, tényleg! Én nem tudok ennyit írni neked, mint te nekem, de ha azt mondom, hogy KÖSZÖNÖM, abba minden benne van!
      Annyira hálás vagyok nektek! ♥
      Köszönöm!
      xoxo

      Törlés
  12. Aranyos befejezés ezt vártam tőled. Nagyon jól írsz. Szívesen olvasnám még több blogodat.
    xoxo
    N

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága N! (:
      Jobb oldalt fel van tüntetve egy blogom, amit jelenleg is írok (:
      Köszönöm!
      xoxo

      Törlés
  13. Kedves Dody!
    Nagyon röstellem magamat,hogy eddig nem kommenteltem neked,de nem értem miért. Talán féltem(?) Vagy nem tudom. Valószínű ez lehetett hisz nagyszerű író vagyImádtam a blogod,de piszkosul fog hiányozni Lola és Zayn története. Imádtam az epilógust is. Gyönyörűen fejezted be. Remélem nem hagyod abba az írást. Köszönök neked mindent! Xxxxx :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dórici (:
      Nagyon köszönöm, és hidd el, nekem is, hiszen ez az első blogom(:
      Nem hagyom abba, nem kell félni(:
      Én köszönök nektek mindent!
      xoxo

      Törlés
  14. Drága Dodi! :)
    Nos,kérted,hogy írjunk hosszú komit így hát tessék:épp szülinapon voltam amikor a konyhában telóról felmentem Facebookra és megláttam,hogy írtál a csoportba.Egyszerűen sikítozni kezdtem,amit hát...nem nagyon díjaztak,de nem érdekelt.Aztán barátnőimmel elkezdtük olvasni.Tudtam,hogy az epilógusnál sírni fogok,így hát nem is fogtam vissza magam,amikor ahhoz a részhez értem,hogy:"- De én örökké. - amikor lassan tíz éve ezt mondta Georgia-ban, nem hittem volna, hogy komolyan gondolja, pedig így volt. Nálunk az örökké tényleg az örökkévalóságot jelenti. Örökké együtt leszünk. A halálig és még azon is túl.." én egyszerűen megkönnyeztem.Mivel a villany le volt kapcsolva a barátnőim azt hitték a félhomályban,hogy mosolyogtam,először igen,de aztán azt is észrevették,hogy kezd elkenődni a szempillaspirálom.Aztán meg bebaktattak a fiúk és akkor meg mondogatták,hogy:ez a hülye meg miért sír?-de engem ez cseppet sem érdekelt.A te blogod volt a legelső blog az életemben és ez lesz a legjobb és legfantasztikusabb.Te egy remek...ugyan már remek...hiperszupermegakombónova író vagy és meg tudsz írni egy történetet úgy,hogy az olvasó beleélje magát és ezért térjen vissza olvasni,mert az ő kis nyomorult életében ritkán van jó dolog,és ez az a hely ahol egy másik életet élhet és a kedvenc szereplője helyébe képzelheti magát,amitől boldog lesz.-beszélek itt magamról.Nekem nagyon fog hiányozni Lola és az ő izgalmakban és szerelemben dús élete.Mint már elmondtam egy komiban az egyik résznél,ha én egy producer lennék és történetet keresnék én milliókat fizetnék azért,hogy ebből a blogból egy sorozatot csináljak!Személy szerint én nagyon örülök annak,hogy nem fogod törölni,vagy privátba tenni a blogot,egyrészt,mert nagy kár lenne érte,másrészt viszont,hogy néha amikor van időm és kedvem(az utóbbi mindig lesz!)visszatérjek ide a valóságból ebbe a meseszép álomvilágba,hogy könnyes szemmel olvassam újra a legszebb pillanatokat,vagy a kedvenc részeimet(mondjuk az a helyzet,hogy mindegyik rész a kedvencem)és újra átéljem azt a csodát,ami a te elmédből pattant ki!Nagyon de nagyon fog hiányozni Lola és Zayn története de ígérem mindig emlékezni fogok rá és mindig vissza fogok térni ide az álmok forrásához!Már megint sírok!Megjegyzésemet egy tanáccsal zárnám:SOHA NE HAGYD ABBA AZ ÍRÁST!Te erre születtél! :) xx,Anett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Anett! (:
      Hát igazán köszönöm a kimerítő hozzászólásodat, és hihetetlenül jól esnek szavaid(:
      Azért 'hiperszupermegakombónova író' nem vagyok, bár erős próbálkozom (:
      Ez csak egy blog, egy történet, ami a fejemből pattant ki egyik este és ennyi (: De rettentően jól esik, és köszönök nektek mindent! Nagyon köszönöm, hogy végigolvastátok és velem tartottatok! (:
      Nagyon köszönöm, utolsó pár mondatodon könnyeztem! Csodás olvasók vagytok, és te az azon kevés emberek közé tartozol, akik szinte mindent részhez írtak egy-egy kommentet! (:
      xoxo

      Törlés
  15. Kedves Dodi! :D
    Nagyon nagyon hianyozni fog a blogod! Imadom minden egyes reszet es minden egyes esemenyt ugy eltem at mintha en lennek ott a tortenetbe! Soha ne hagy abba az irast!! En hogy oszinte legyek ez eletem elso blogja,ez volt az a blog ami teljesen magaval ragadott. Ha a reszeket olvastam sokszor olyan erzesem tamadt hogy a kulvilag nem letezik csak en es a szavak! Sokszor estem le a szekrol is olvasas kozben es ezt komolyan mondom! Gyonyoruen fogalmazol es eltudod hitetni az emberrel hogy csodak bizony leteznek.Es hat ez az epilogus ... megkonnyeztem!! Csodalatos vagy csodalatos a blog es hidd el hogy mindig is emlekezni fogok erre a tortenetre !! :* :)xx,Heni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Henrietta! (:
      Nagyon köszönöm, tényleg, hihetetlenül jól esik, hogy ennyien írtatok! (: Csodák léteznek, hidd el! (:
      Nagyon köszönöm még egyszer! :*
      xoxo

      Törlés
  16. Sziaa:)) valljuk be régen írtam de az is azért volt mert a gép elromlott... ( de telóról mindennap olvastam;))
    Visszaemlékezve akkor találtam rá a blogodra, mikor valamit már nagyon akartam. megnéztem az egyik blog cseréit és ott volt ez a blog. Olyan 30. - vagy több - résznél tarthattál, és én gondoltam elkezdem előlről elolvasni. Egy éjszaka alatt elolvastam. Aztán tűkön ülve vártam a folytatást. Minden egyes nap ránéztem a blogodra, hátha van új rész. A legtöbb rész olvasása közben elérzékenyültem egy picit...na jó bőgtem. És én ezt a blogot azért szerettem mert. Mert ez nem az a sablonos, hogy mikor összevesznek, két nap múlva már is boldogok egymással. Nem. Ez a blog teljesen más blog. Jobb, mint a többi. Sokkal. Mikor tegnap megnéztem a blogod, és oda volt írva nagy betűkkel, hogy "EPILÓGUS" kikapcsoltam a tv-ét, becsuktam az ajtót, hoztam 3 zsepit, és leültem az ágyra. Mint a legtöbben ezen is bőgtem, de ezen a legjobban. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy vége. Mit fogok én olvasni ezek után? Bevallom, a másik blogodat is olvasom, de EZ... Ehhez nincs fogható. Ennél a blognál soha, de SOHA nem lesz jobb. Mint a többiek én is szeretni fogom ezt a blogot.
    De én örökké.
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sára! (:
      Igen, emlékszem pár kommentedre és meglepő volt, hogy egyszer csak már nem érkezett tőled több(:
      Nagyon köszönöm, és próbáltam maradandót alkotni számotokra(: Nagyon köszönöm, egyszerűen annyira boldog vagyok, hogy elnyerte a tetszéseteket a történet! (:
      Mindig olyan érzésem van, hogy nem tudok eléggé meghatót alkotni, ezért inkább nem is próbálkozom vele. De így végigolvasva a kommenteket rádöbbenek, hogy sírtatok, pedig nem is ez volt a célom (: Jó, persze volt bennem némi vágy eziránt, de ennyi (:
      És igazán köszönök nektek mindent! (:
      xoxo

      Törlés
  17. Szia! :) Az egyik első blog volt a Tiéd, amit elkezdtem olvasni, és nagyon-nagyon szerettem. A történetet, ahogy írsz, a fordulatokat, a szereplőket, mindent. Egyhuzamban olvastam el augusztusban addig, amíg fent voltak a részek, így talán picit más élmény volt, mintha részekre várva tettem volna, de így is együtt izgultam a szereplőkkel, mi fog történni. A befejezés gyönyörű lett, örülök, hogy minden jóra fordult, és ilyen szép családot alapított Zayn és Lola. Ígérd meg, ha még írsz valamit, és felteszed az internetre, megosztod velünk az új elérhetőséget, mert szerintem nem vagyok egyedül, aki szívesen olvasná további írásaidat. ;) Sok sikert a továbbiakban! :) XOXO, Caroline

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Caroline (:
      Nagyon örülök, hogy a végére te is idetévedtél (:
      Megígérem, hogy felteszem és remélem, hogy nem vagy egyedül, aki olvasni szeretné (:
      Köszönöm szépen! (:
      xoxo

      Törlés
  18. Nagyon tetszett a blogod...lesz másik is ? IMÁDTAM *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Viky(:
      Nagyon köszönöm (:
      Jelenleg is fut egy, de ezen kívül lesz még, igen (:
      xoxo

      Törlés
  19. Hát.. Tulajdonképpen lehetetlen most valamit is írni! .. Le vagyok sokkolva! A szó szoros értelmében .. Egyszerűen FENOMENÁLIS ahogyan írsz!
    Tudom, hogy kissé nyálasan, s furcsán fejeztem ki, mennyire szeretem ezt a történetet. Tegyünk fel egy alapvető kérdést: KI, MENNYIRE SZERETI EZT A TÖRTÉNETET? A többség minden bizonnyal az imádom, s a tetszik kategóriát választaná. Maximum egy mini különbség lenne.. (99.9%) EZT A SZTORIT MINDENKI SZERETI!

    •••°•••

    Röviden arról, hogy mit is jelentett számomra Dody Bliggerina egyik története:
    - Amikor elkezdtem olvasni.. A mobilom elég lassú, s utálom kivárni, míg egy program betölt! De.. A te blogodon már LÁTSZOTT, hogy mennyire igyekszel, hogy mennyire akarod ezt. A fejléc, a háttér, a prológus..
    - Talán már egyszer elmondtam, hogy miként ismerkedtem meg Zayn Malik Fanfictionoddal! .. Tanulás közben. De azóta, éjjel-nappal bújom kicsi "otthonodat".

    Minden bizonnyal elég lesz a véleményemből .. Rengeteg mindent letudnék írni arról, hogy mennyire szeretem a történetet, a designet, stb. De talán az ujjaim bánnák az egészet.. !
    *IMÁDOM A BLOGODAT, NE FELEJTSD EL, HOGY ÉN RENDSZERES LÁTOGATÓD LESZEK, S RENDSZERES OLVASÓD! BÁRMIKOR, BÁRMELYIK BLOGODON, BÁRHOL!*

    További jó munkát, s sikert kívánok neked! :) <3

    Szeretlek, Puszi, Bory

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bory! (:
      Nagyon szépen köszönök mindent, amit leírtál! (: Rettentő jól esik, köszönöm!
      Köszönöm, neked is hasonlókat! <3
      Szeretlek
      xox Dorothy C.

      Törlés
  20. IMÁDTAM! 3 hónapon keresztül olvastam. (2 hét alatt kiolvastam volna csak várni kellett a részekre:D) Biztos vagyok benne hogy talán egy fél év múlva megint elolvasom. Ez a kedvenc Zayn fanfiction-öm. Nehéz elhinni hogy vége, mert mindig amikor géphez jutok meg nézem van-e új rész. Nagyon fog hiányozni. Imádom ahogyan írsz, mintha tényleg a te életedet mesélnéd el, egyszerűen hihetetlen mennyire élethűen meséled el ezt az egészet. Nagyon fog hiányozni ez a fanfiction de ez van. Amúgy ettől eltérve olvasom (vagy inkább olvastam) a másik fanfic.edet a Harry-set : I'm your princess. De most valamiért nem engedi hogy olvassam. Nem tudod hogy ez miért van? Mert azt is nagyon szeretem és már legalább 1-2 hónapja nem tudom olvasni. :c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Névtelen (:
      Köszönöm szépen, nagyon jól esik (:
      Azon nincs rész, felfüggesztettem egy időre, de később majd olvasható lesz (:
      xoxo Dorothy C.

      Törlés
  21. Ez eszmeletken en minden nao amiota van ez a blog minden neo folmentem mert hatha raktal fel uj reszt
    de most mar vege es koszonom hogy a te blogodat olvashattam

    VálaszTörlés
  22. Nagyon kis ügyi vagy:) most volt időm a végére érni és fhuu annyira örülök, h eszembe jutott, mert nagyon tetszett:)) ha azt mondom h az érettsegi miatt hagytam abba az olvasást és hha világhírű orvos leszek mindenkinek ajánlani fogom amit írtál és hozzáteszem h ő az a lány aki hétfőnként ébresztett biztos rajössz h ki vagyok ;D amugy tetszett a kislány neve :3

    VálaszTörlés
  23. Imádtam a blogot és be kell valljam, már másodjára olvastam el :)
    Az elejét kicsit (de csak épphogy) nyersnek éreztem viszont a végére olyan szinten bele jöttél hogy csak gratulálni tudok! Fantasztikusan írsz! :)

    VálaszTörlés