Utóbejegyzés

Sziasztok!
Nem tudom, szokott-e még valaki idetévedni, ma elvileg már 23 ember járt itt, aminek tényleg nagyon örülök.
Nagyon szeretném tudni, hogy mi újság van az olvasóimmal, hogy vagytok ennyi idő után?
Tényleg a szívemhez nőtt a blog, bár az eleje gyenge, nagyon gyenge, de a végkifejletre büszke vagyok.

Újabb Zayn-es blogot nyitottam nem is olyan régen, amit szeretnék megosztani Veletek, hiszen mégis csak ez a blogom az első és a legsikeresebb is.

A blogot ITT találjátok.
Egy kis ismertető:
Norina Gold egy londoni bárban dolgozik már évek óta. Átlagos életet él, ám a múltja korántsem ilyen átlagos. Talán már a jövője sem mondható annak, miután egy éjszaka találkozik Zayn Malikkal. A lány már elfelejtené a találkozót, ám ekkor ismét feltűnik a fiú. Norina konfliktusmentes kapcsolatban él a párjával, ám váratlanul magára marad.
Nem sokkal később viszont Zayn ágyában ébred. Hogy kerül ő oda? Hová lett az egyetlen biztos pont az életéből?
És egy részlet az első részből:
A fekete magassarkúmban a csúszós járdán tipegtem a legközelebbi kereszteződésig, ahol reményeim szerint felvett volna egy taxi, de mivel aznap este a szokottnál kicsit korábban végeztünk, nem járt erre egy autó sem. Magamban háborogva indultam a lakásom felé, ami sokutcányira volt a bártól. Taxit rendelni ilyenkor hülyeség lett volna, hiszen fél óra, mire megérkezik, annyi idő alatt pedig haza is tudtam volna sétálni.
 De nem, Norinának olyan ügyesnek kellett lennie az nap este, hogy kitörje a csúszós járdán a cipője sarkát, így egy fekete terepjáróban kelljen megtámaszkodnia.
 - Szia. Segíthetek? - kérdezte egy hang az autóból, mire összerezzentem.
 - Jesszus! Normális vagy? - csattantam fel indulatosan. Nem elég, hogy rettenetesen hideg van, holnap dolgozom, kitört a cipőm sarka, haza kell gyalogolnom, még itt ijesztgetnek is - gondoltam magamban.
 - Nem én tipegek mínusz ezer fokban egy popsivillantós farmerben az éjszaka kellős közepén - ciccegett, majd kiszállt a kocsiból, én pedig inkább figyelembe sem vettem a popsivillantós farmeremre vonatkozó megjegyzését, de azt hiszem, nem is tudtam volna reagálni rá. Magas alakja az én kemény 165 centim fölé magasodott, sötét haja és mélybarna szeme csodás összhatást keltett. A barna szemek elbűvöltségről árulkodtak. Fekete szövetkabátja, tépett farmere és bézs színű bakancsa elegánssá, mégis vaddá tette. - Te most stírölsz engem? - kuncogott fel azon, ahogy végigpásztáztam a tekintetemmel.
 - Melyikőnk is jegyezte meg, hogy a másikon popsivillantós farmer van?
 - Nem szóltam - emelte fel védekezőn a kezét, majd tovább kuncogott. - Segíthetek?
 - Mi vagy te, kakadu?
 - Nem, Zayn vagyok - mutatkozott be, majd a kezét nyújtotta felém. Ujjaim elgémberedtek a hidegtől, így egy kicsit megmozgattam őket, hogy ki tudjam nyújtani Zayn felé.
 - Norina, de odabent csak Nor - biccentettem a munkahelyem irányába, ő pedig egy egyszerű bólintással adta a tudtomra, hogy megértette.
 - Hazavigyelek? - lépett hozzám közelebb, majd kivette a zsebemből a kezeimet, majd tenyerei közé fogva huhogott, hogy felmelegítsen egy kicsit.
 - Nem szorulok a fuvarodra - vontam vállat egyszerűen, míg ő még mindig a kezeimbe próbált valami életet lehelni. Miért nem húztam el onnan a francba?
Nagyon remélem, hogy benéztek és hagytok magatok után valami nyomot.
A blogjaim Facebook csoportja ITT

All the love. D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése