II. évad 7. rész

Sziasztok, drágák :))
Itt az új rész, remélem tetszik :))
Utolsó hónap a nyárból, élvezzétek ki, én is hasonlóan teszek! :*
Jó olvasást!
xoxo, Dodi


Ismerem egy ideje, mégis vannak alkalmak, amikor meglep. - Lola Hamilton


 Ha valaki azt mondja nekem még régebben, hogy az öcsém sírva, remegve és koszosan fog a Direction-ház ajtajában állni, kinevetem. De most nem volt ennyire mulatságos a helyzet, hiszen az öcsém tényleg ott állt sírva, remegve és koszosan. Nem törődve a mellkasomban lévő nyomó érzéssel öcsémhez rohantam. Karomat még ki sem tudtam tárni, hogy megöleljem, mivel egy szó nélkül, zokogva borult mellkasomra. Louis volt a legközelebb hozzánk, így segítségével eltámogattuk Mike-ot a kanapéig, ahol a többiek értetlen pillantásokkal bombáztak.
 - Jól vagy? - kérdezte aggódva Zayn, de a kisfiú csak megrázta a fejét. Szorosan öleltem magamhoz hogy érezze, van mellette valaki. - Mire van szükséged? - folytatta vőlegényem, mire Mike halk, meggyötört hangja csendült fel.
 - Egy családra. - a szívem szakadt meg, hogy ilyet hallottam mindig is szeretett öcsém szájából. Lassan fél órája ültünk ott, senki sem szólt, a fiúk is néma csendbe burkolóztak, csupán a víz zubogása hallatszott, amikor valamelyikőjük lemosta magáról a mai nap szennyét.
 - Mike, mi történt? - próbáltam beszédre bírni, de a fiú némán hallgatott. Nem szólt semmit, mellkasomra hajtotta fejét, nem moccant. Nem sokkal később hasa megkordult jelezve, régen evett, talán délelőtt utoljára. Niall - aki időközben Bellával tért haza - azonnal intézkedett, felpattant a fotelből és a konyhába ment azzal a szándékkal, hogy készít valami vacsorát az éhes has tulajdonosának. Barátnőm némán figyelte kettősünket, hiszen hozzá is közel állt Mike. Harry és Louis éppen fürödni voltak - természetesen külön fürdőszobában -, Niall enni csinált, így négyen ültünk a nappaliban, amikor Mike végre megszólalt.
 - Apa új barátnője, Kinga miatt van minden. Nem is törődik velem, mióta megjelent ez a nő, általában csak este jutok eszébe, amikor benéz a szobámba, hogy élek-e még. Egész nap vásárolni viszi, kozmetikushoz, fodrászhoz, mikor hová. - sóhajtott nagyot, majd könnyes szemmel pillantva rám folytatta. - Amikor hívtad, éppen lent volt, vacsorát hozatott fel Kingának, én pedig XBOX-oztam. A személyzeti lépcsőn rángatott le, és a hátsó kijáraton lökött ki az ajtón, hogy ő márpedig ma este apuval lesz, és én nem rondíthatom el. Azért vagyok piszkos. Aztán a fejemhez vágta, hogy anyu nem is akart engem, csak besikerültem és hogy semmire sem fogom vinni, ha mindig csak játszok. Rád is csúnya dolgokat mondott, majd megrúgott a cipőjével. - felhúzta pólóját, ami alól elővillant a már most lilás folt, amit minden bizonnyal a kemény orr-rész okozott.

 Miután megette a Niall által készített kosztot, Zayn adott Mike-nak tiszta ruhát, majd betereltük egy vendégszobába.
 - Ha bármi baj van, két ajtóval odébb vagyunk. - nyomtam puszit a fejére, majd Zayn-t magam előtt tolva csuktam be a szobaajtót.
 - Tényleg nem akarta Anne az öcsédet? - kérdezte, miközben lekapcsolta a lámpát és mellém feküdt.
 - Végül is ez nem így kerek. Mike véletlen volt, nem az, hogy nem akarták, mert akartak még gyereket, csak nem akkor. Anya nem akart egy ártatlan embriót megölni, így megtartották, és jobban szerették már akkor, mint engem valaha fognak. - bújtam hozzá, majd folytattam. - Nagyon szeretem őt, mindenkinél és bárkinél jobban.
 - Nálam is? - szomorodott el, én pedig bólintottam.
 - Az irántad és iránta érzett szeretet nem ugyanaz. Téged szerelemből, minden odaadással szeretlek, őt pedig mint öcsémet, szeretett testvéremet. - nyomtam puszit szája sarkába, ő pedig végigsimított oldalamon, keze megállapodott hasamon.
 - Mi újság, kicsike? - beszélt a még aprócska bébihez. Felkuncogtam.
 - Senkit sem szerettek annyira, mint én szeretlek téged. - súgtam Zayn fülébe, ő pedig huncutul és szerelmesen elmosolyodott.
 - Kivéve egyet. - csillogó, barna szemei most melegséget, biztonságot, szerelmet, odaadást és határtalan, mérhetetlen boldogságot sugalltak. Ajkai óvatosan, finoman érintették enyémet, én pedig hitetlenül elvettem magam.
 - Nem vagy porcelánból, csak azért, mert terhes vagyok. Nem török össze. - mit sem törődve előbbi megnyilvánulásommal csókolt tovább ugyanolyan finoman, óvatosan, de birtoklón. Idilli pillanatunknak a telefonom csörgése vetett véget, a kijelzőn apu neve villogott. Zayn bólintott, miszerint vegyem fel.
 - Szia. - szóltam bele közönyös hangon, de amint meghallottam kétségbeesett hangját, egy pillanatra meginogtam.
 - Jaj, de jó, hogy felvetted! - sóhajtott megkönnyebbülten. - Hol van az öcséd?
 - Jobb kezekben, mintha nálad lenne! - utaltam az undok nőre, aki jelenleg a barátnője. Mérhetetlenül haragudtam rá ezért, épphogy kibékültünk és ő rögtön elbaltázza.
 - Érte megyek. - jelentette be, én pedig heves tiltakozásba kezdtem.
 - Jobb neki itt. Majd hazamegy, ha akar. - beszéltem öcsém nevében, és szerintem jogosan.
 - Eredetileg miért hívtál? - váltott témát. Nem akartam vele ilyen módon közölni, de így sikerült, valamiért így kellett történnie.
 - Gyereket várok. - boldogan kacagott fel, miközben azt hajtogatta, hogy mennyire boldog és hogy nagypapa lesz.
 - Gratulálok, kicsim! - nyögte ki, majd gyorsan elköszönt és letette. Zayn értetlenül meredt rám, én pedig semmi biztatóval nem tudtam szolgálni.
 - Örült, hogy nagypapa lesz, de ennyi. - vontam vállat, majd hátat fordítottam a fiúnak, az álom pedig lassacskán elnyomott.

  Valamikor az éjszaka közepén felébredtem, de Zayn nem volt mellettem. Legsötétebb álmom vajon valósággá vált? Elment? De amikor meghallottam öcsém boldog, felszabadult nevetését a nappali felől sejtettem, hogy felébresztette Zayn-t, aki boldogan ment vele. A lépcsőn lesétálva ültem le arra a fokra, ahonnan még takarásban voltam, de én leláttam a kanapéra. Mosolyogva figyeltem kettősüket, de legfőképp a gyerekem apját. Megnevettetett egy összetört fiút, beszélgetett vele az éjszaka közepén, átölelte, viccet mesélt a tizennégy éves srácnak, majd hallottam, amint fiús témát érintenek; a lányokat. Mike elmondta, hogy van egy kiszemeltje, de nem akar rámászni, sőt, szerelmes sem akar lenni ilyen fiatalon. Túlléptek a témán, majd tovább bolondoztak. Zayn kétségkívül jó apa lesz, aki óvni, védeni fogja lányát, vagy éppen fiát.

18 megjegyzés:

  1. Egyszeüen imádom
    Siesss a köviveklll<3<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon jó lett!*-* Egyszerűen imádom a blogodat:)
    Alig várom már a kövi részt.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett*-* Gyorsan a kövit! :Dxd Zayn olyan édes, hogy védeni akarja a picit:)

    VálaszTörlés
  4. szia nagyon jó lett imádtam :) várom a kövit <3

    VálaszTörlés
  5. Nem rég találtam rá a blogodra és egy húzóra elolvastam nagyon tetszik egyszerüen imádom! KÖVIT!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus rész volt! Szerintem Zayn a valóságban is majd remek apuka lesz. :) Siess a folytatással xoxo

    VálaszTörlés
  7. Hozzd léciii minél hamarabb nagy jól ìrsz

    VálaszTörlés
  8. Ma elolvastam az egész történetet.! Kifejezetten jól írsz.! :D Siess a következő résszel.! ;)

    VálaszTörlés
  9. Mikor jön a kövi?(: Imádom a blogodat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  10. Drágaságok!
    Alig egy napja tettem fel az újat, és máris 10 komment érkezett, amit nem tudok elégszer megköszönni!
    Nagyon örülök, hogy tetszik nektek!:))
    A jövő héten megyek táborba, utána 3 napig leszek itthon, szerdán pedig go Párizs. Nem tudom, mikor tudok részt hozni, de megpróbálom holnap vagy a három nap alatt!
    Imádlak titeket! <3
    xoxo, Dodi

    VálaszTörlés
  11. Szia! Már régóta olvasom a blogodat és fergetegesen jó!! ;) Én is elkezdtem egy blogot és nagyon szeretném ha olyan sikeres lenne mint a tied! Ez a rész is nagyon jó volt és hamar kérem a kövit!! :))<3

    VálaszTörlés
  12. ehh.tegnap kezdtem el olvasni a blogodat, és hát megtetszett nem is kicsit. imádom a blogod:3 várom a következő részt.:DDDD♥

    VálaszTörlés
  13. Szia! Néhány napja találtam rá a blogodra, ma sikerült befejeznem az olvasását és... Eszméletlenül tetszett! ;) Nagyon jól írsz, tetszettek a fordulatok, várom a következő részt. :) Ha gondolod, nézz be hozzám! :)

    VálaszTörlés
  14. Tegnap este találtam rá a blogodra, és olyan szinten rabul ejtett, hogy csak na. :D Imádom. Tökéletesen fogalmazol. Hamar hozd a következő részt! Mikorra várható? :) ♥
    Puszi, Gréta

    VálaszTörlés
  15. Tegnap este elkezdtem olvasni ezt a csodálatos történetet *-* egész éjjel ezt olvastam, és fantasztikus! ♥ Van egy díjam a számodra :)): http://onedirectionstory17.blogspot.hu/
    siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  16. Van egy kis meglepim a számodra:) http://lorenandjennalife.blogspot.hu/p/dijak.html a 5. díjnál van a blogod címe:)

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm drágák!:))
    Ma este hozom a részt!
    xoxo, Dodi

    VálaszTörlés