KÖZÉRDEKŰ

Drága olvasóim!

Tudom, hogy a részek alig érkeznek, de nincs időm írni. Augusztus 5.-10-ig táborban voltam, pénteken hazaértem, beestem az ágyba. Szombaton hagyományőrző lakodalom volt, amin részt vettem, vasárnap falunap. Most kedd van, holnap hajnalban, azaz ma éjjel indulok Párizsba nyaralni. Egy hétig leszek távol, biztos, hogy nem tudok részt hozni. Huszadikán érek haza, és utána belevetem magam a nyár utolsó pillanatainak kiélvezésébe, na meg persze hozok egy pár részt nektek.
Remélem megértitek, hogy tényleg nem tudok hozni részt! Nem akarok selejtet kiadni a "kezeim közül".

További szép nyarat, élvezzétek ki ezt a pár hetet!
Millió ölelés!
xoxo, Dodi

p.s.: Mindent köszönök, nem hittem volna, hogy idáig eljut a blog! A világ legjobb olvasói vagytok! <3

4 megjegyzés:

  1. Most az egyszer megbocsátok! (: Alig várom a kövi részt! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán köszönöm, Anett! Érezzem magam megtisztelve? :DD Egy hét múlva hazaérek és írni fogok nektek!
      xoxo, Dodi

      Törlés
  2. Szia! Meglepi vár a blogomon :3 http://promiseyouwillneverleaveme.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html

    VálaszTörlés