II. évad 3. rész

Sziasztok!
Bocsi a sok késésért, de itt vagyok! :))
ITT AZ ÚJ BLOGOM LINKJE, HISZEN ENNEK HAMAROSAN VÉGE!
Nem tudom, mennyire bánjátok, hiányozni fog-e a történet, nem tudom!
Köszönök mindent!
Jó olvasást!
xoxo, Dodi

Őt akarom, mindenestül, örökre!
Mellette biztonságban vagyok, mellette boldog vagyok.
Szeretem, és soha nem adnám senkinek! - Lola Hamilton


 A ház ajtajában álltunk az ingatlanügynökkel együtt, én pedig Zayn kezét szorongattam. Az ingatlanos matatott a kulccsal egy ideig, majd kitárta előttünk az ajtót.
 - Zayn, amit nekem adtál kulcsot a kórházban... - hagytam függőben a mondatot, ő pedig magához ölelt.
 - Az a kulcs a bradfordi házunké. Akkor mész oda, amikor csak akarsz, anyu is megmondta. - nyomott puszit a hajamba, majd követtük a harmincas évei végén járó férfit. Megmutatta a konyhát, a nappalit, a kertet, a garázst, majd az emeletre mentünk. A fent lévő négy szobából egyet el tudnék képzelni zeneszobának, pár gitárral, mikrofonnal és természetesen egy zongorával. Egy másik lenne a hálószobánk, a maradék kettőt pedig vendégszobának alakítanánk ki. A fürdőszobákban sarokkád vagy zuhanykabin, masszázzsal és tükörfal. Imádnám! A hálószobánk bézs színű lenne, hatalmas franciaággyal a közepén.
 - Miről álmodozol? - hajolt hozzám Zayn, és csak ekkor vettem észre, hogy egyedül maradtunk a házban.
 - Hová lett az ingatlanos? - fordultam körbe a szobában, ami ha minden igaz, a hálószobánk lesz.
 - Telefonálnia kellett. És most te jössz! - ölelte át a derekam, és közelebb hajolt hozzám.
 - Bézs színű lesz, hatalmas franciaággyal. - ismét magam elé képzeltem a szobát.
 - Ennyire tetszik? - bólintottam egy nagyot, ő pedig felkuncogott. - Hiszen ez még csak az első!
 - Beleszerettem. Lehetne egy zeneszoba is gitárokkal meg mikrofo... - folytattam.
 - Nos, hogy tetszik? - lépett be a helységbe Mr. Smith.
 - Megvesszük. - jelentette ki magabiztosan Zayn, én pedig hatalmas mosollyal az arcomon néztem rá.
 - Tényleg? - örültem meg. Bólintott egyet, majd nyomott a szám sarkába egy apró csókot. Viselkednünk kellett Mr. Smith jelenlétében. Megbeszéltük, hogy holnap, még a próba előtt bemegyünk az irodába és elintézzük a papírokat. A kocsiban ülve a ház terveiről kezdtünk beszélgetni. A falak színeiről, berendezési tárgyakról, elrendezésről.
 - A hálószobába nem szeretnél semmit, csak egy ágyat, egy kisebb szekrényt, és egy-egy éjjeliszekrényt? - kérdezett vissza, próbálta raktározni azt a sok információt, amit hirtelen rázúdítottam. Bólintottam, majd tovább csacsogtam neki a gardróbtervekről, a fürdőszobáról, a konyháról. - Amerikai-konyha, ahonnan egyből nyílik az étkező? - mosolyogva bólintottam, majd kiszálltunk az autóból, hiszen hazaértünk.

 - Hogy sikerült? - érdeklődött Harry a kanapén terpeszkedve, amikor beértünk. Kabátom az akasztóra tettem, cipőmet ledobtam, majd mellé ültem.
 - Megvesszük. - sétált el a kanapé mögött Zayn, majd a hajamat összeborzolva tűnt el a konyhaajtó mögött.  Valami gagyi sorozatot néztünk Harry-vel, amikor hatalmas büfögés hallatszott a konyha felől.
 - Niall, ne gusztustalankodj! - kiáltott Harry szemét le sem véve a képernyőről.
 - Ez nem Niall volt! - röhögött Zayn, Harry pedig rám kapta zöld szemeit. Vállat vontam, hiszen igen, férfiből van, és az én férfim. - Bocsi, srácok! - kért elnézést, Niall pedig csapkodni kezdte a pultot.
 - Gyere, együnk! - húztam fel a kanapéról, majd a két randalírozó fiúhoz mentünk. - Többiek? - céloztam Liam-re és Lou-ra. Kiderült, hogy ők már a próbán vannak, hiszen ott találkoztak a lányokkal. Paul hívott, hogy lassan indulniuk kéne a fiúknak, és mehetek én is velük. Összeszedtem a fiúkat, míg ők öltöztek, én elpakoltam a koszos tányérokat és evőeszközöket. A kocsikulcsot felkapva mentem a kocsihoz, ahová pár perc múlva ők is követtek.
 - Miért te vezetsz? - hisztizett Niall, mire Zayn megjutalmazta egy nyakassal.
 - Hagyd, ő fog vezetni! - tessékelte be a hátsóülésre Niall-t és Harry-t, ő maga pedig helyet foglalt mellettem.

Fél órán belül odaértünk, de amint bementünk, Paul el is küldött kajáért a fiúknak. Szívesen mentem, nem éreztem megerőltetőnek. A legközelebbi gyorsétterem egy McDonald’s volt, ezért beálltam a parkolóba, a kocsit bezárva indultam el a bejárat felé. Egy újságos mellett elhaladva akadt meg valamin a szemem.

Lekaptam egyet, de amikor fizetni akartam, a lány meghökkenve nézett rám.
 - Te vagy Lola, igaz? - vonta fel szemöldökét, én pedig amilyen kedvesen csak tudtam, válaszoltam.
 - Igen, én vagyok. Miért? - mosolyogtam rá, amilyen kedvesen csak tőlem telt.
 - Szállj le Zayn-ről, értve vagyok? Ő a miénk, nem a tiéd! - kiabált velem, a járókelők pedig furcsán méregettek. - Nem illesz hozzá, és ne a pénze miatt akarj vele lenni! Csúnya vagy és undorító!
 - Figyelj! - szólaltam meg, amikor abbahagyta a kiabálást. - Nem tudom ki vagy, nem ismerlek, ahogy te sem engem. Szeretem Zayn-t, és nem érdekelnek az ilyen megnyilvánulások. Csak egy újságot szerettem volna venni, de te nekem támadtál. - lenyomtam a pultra valamennyi összeget, majd ismét a lányra mosolyogtam. - Köszönöm! - lebegtettem meg a magazint, majd sietős léptekkel álltam odébb. A gyorskajáldában kértem annyi hamburgert és italt, ami egy hadseregnek is elég lett volna, hiszen gondoltam a bandára is, nem csak a srácokra. Szatyrokkal a kezemben ültem be a kocsiba, de a szélvédőn kinézve pillantottam meg egy barna hajú lányt, így kiszálltam az autóból, majd a lány felé igyekeztem.
 - Danielle? - léptem a lány mellé, aki mosollyal az arcán fordult felém, majd szorosan magához vont. Váltottunk pár szót, majd együtt mentünk vissza a próbára.
 - Nem tudtam hamarabb menni, így jöttem ide enni, és hívtalak volna, hogy gyere értem. - nevetése betöltötte az autót, nekem is mosoly kúszott arcomra. - Mi a baj? - a hátsó ülésen hánykolódó újságra mutattam, ami elolvasva szalad fel a szemöldöke. - Velem is ez volt. Támadtak, mert sokat lógtam az egyik táncos sráccal, aki végül is a barátnőm barátja, és neki kerestünk ajándékot. - rázta hitetlenül a fejét.
 - Egy rajongó is megszólított, és azt mondta, hogy nem illek Zayn-hez, és szálljak le róla. Meg hogy csak a pénze miatt vagyok vele, és.. undorító vagyok. - hangom elcsuklott, homályosan láttam a könnyektől. Beálltam a parkolóba, de egyikőnk sem moccant.
 - Ne törődj vele, nem igaz! Csodás, nagyszerű lány vagy, szép, csinos, és Zayn szeret! - kikapcsolta a biztonsági övet, és felém fordult. - Én mindig arra gondolok, ha azt kapom, hogy a pénze miatt vagyok Liam-mel, hogy nem a pénze miatt lesznek pillangók a gyomromban, nem a pénzével csókolózom és nem a pénzével szeretkezem. - mosolygott rám, majd elpirult, pedig teljesen természetes dolgokról beszélt.

 - Minden oké? - pattant le a színpadról Zayn lihegve, majd gyors csókot nyomva ült le mellém a székre. Kezébe nyomtam az újságot, és belőle is ugyanazt a reakciót váltotta ki, mint Dani-ből. Szemöldökét összeráncolta, majd a fiúkra nézett. Értetlen arcok meredtek rá, ő pedig meglóbálta az újságot, majd rám mutatott. Mindegyik fiú lejött a színpadról, majd végigfutottak a cikken.
 - Lola, te is tudod, hogy ez nem igaz! - guggolt le elém Niall. Bólogattam, de nem tudtam megszólalni. Danielle közbeszólt.
 - Az újságos lány megfenyegette. - nézett végig a társaságon, Zayn pedig idegesen pattant fel. - Azt mondta, hogy csak a pénzed miatt szeret. - intézte szavait Zayn-hez, aki egyre dühösebb lett. - Undorítónak nevezte, és csúnyának. 

A fiúk mindannyian váltig állították, hogy ez nem így van, és máskor ne titkoljam el, hanem szóljak, hogy intézkedni tudjanak.
 - Nem kell, srácok, jól vagyok! - bizonygattam, pedig egyáltalán nem voltam jól. A próbának késő délután lett vége, de holnap szabadok a fiúk, így otthon leszünk egész nap, és pihenünk. Az ajtón kiérve a riporterek tettek a fiúk fejére, kiváltképp rám és Zayn-re voltak kíváncsiak. Rengeteg kérdés záporozott felénk, szinte az összes arra vonatkozott, hogy mi van köztünk, és hogy Niall bezavart-e a képbe(?). Miért zavart volna be?
 - Minden rendben köztünk, nincs harmadik fél a kapcsolatunkban. Szeretjük egymást, boldogok vagyunk együtt. Viszlát! - mondta el gyorsan Zayn, majd beültetett a kocsiba, ő pedig beszállt mellém a sofőrülésre.

15 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész.:) Sajnálom szegény Lolát, én leütöttem volna azt az újságos csajt! xD A lényeg, hogy szupi lett és imádtam. És nagyon sajnálom, hogy hamarosan vége mert imádom ezt a történetet!:) <3

    VálaszTörlés
  2. Mikor lesz új rész? Szombaton kezdtem el és annyira tetszik hogy már is elolvastam idáig, van időm mivel most költöztem ki manchesterbe... Meg tudod mondani hogy mikor lesz új rész mert nem tudok várni!:D Amúgy nagyon tetszik a blog, az egyik legjobb amit olvastam csak így tovább ÉS ne hagyd abba SE EZT SE A MÁSIKAT mondjk azt még nem olvastam de biztos az is jó!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :))
      a hétvégéig sajnos nem :| úgy terveztem, hogy pénteken hozok még egy részt, de nem leszek itthon, így csak a hétvégén tudom hozni :))
      Nagyon köszönöm, de sajnos ezt a blogot hamarosan abba fogom hagyni, lejárt az ideje :)
      És irigy vagyok rád, amiért Mancesterben laksz :))
      xoxo, Dodi

      Törlés
    2. NEEE HAGYD ABBA!:( Amúgy nem jó hidd el, az emberek kiközösítenek mert máshonnan jöttek barátaim nincsenek pont emiatt álltalában egyedül sétálgatok a suliban is. Ha valaki nevet rögtön azt hiszem hogy rajtam csak mert én egyedül vagyok. Csak erre az évre jöttünk és ez volt számomra a legnagyobb rémálom, egyszerűen szörnyű. Apámat sem láthatom az itt létem miatt és a testvéreimet sem! 3 hét múlva megyek haza de már érzem hogy ez a 3 hét nagyon rossz lesz.

      Törlés
    3. Directionerek vagyunk, szeretjük egymást annak ellenére, hogy nem ismerjük! Nem rajtad nevetnek, nyugodj meg! :) Az a három hét pedig el fog repülni:) Gyorsabban, mint hinnéd :))
      xoxo, Dodi

      Törlés
  3. mikor lesz uj resz.?:)

    VálaszTörlés
  4. mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :) ma elkezdem, de lehetséges, hogy csak holnap kerül fel!
      xoxo, Dodi

      Törlés
  5. Szia! :)
    Twitteren is írtam, de azért itt is elküldöm.
    stolemyheartwithnessa@gmail.com itt írhatsz nekem. :)

    VálaszTörlés
  6. WWÁÁÁ ez nagyon jó lett!!!
    csak így tovább :))

    VálaszTörlés
  7. mikor lesz fent az új rész.?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ma befejezem:)) fel fogom tenni, ha hajnalig írom, akkor is:))
      xoxo, Dodi

      Törlés