II. évad 5. rész

Sziasztok!
Itt a következő rész, remélem tetszik!:)) Köszönöm a komikat, a pipákat, és a több mint 60.000 megtekintést!
Remélem, jól telik a nyaratok! Vigyázzatok magatokra! :))
Jó olvasást!
xoxo, Dodi


A nap végére egy hatalmas kérdés
merült fel bennem. Szerettem volna,
ha tényleg igaz a dolog. - Lola Hamilton

 A csengő hangos zöreje rángatott vissza a valóságba meseszerű álmomból. Lehámoztam magamról Zayn karját, aki természetesen mélyen aludt, néha-néha fel is horkantott. Felkaptam egy melegítőnadrágot, ami a szék karfájára volt terítve, majd lesiettem a lépcsőn. Akkor még nem ismert vendégünk türelmetlen volt, így még egyszer megnyomta a csengőt.
 - Jövök már! - morogtam, majd kinyitottam az ajtót. Megdöbbentem, hiszen Bella állt velem szemben. - Hát te hogy kerülsz ide? - elálltam az ajtóból, szabad utat engedve neki.
 - Niall-hez jöttem. - dobta le magát a kanapéra, én pedig egy pokrócot magam köré tekerve huppantam le a fotelbe.
 - Niall nincs itt, hazamentek a lagzi után. - tudott arról, hogy anyám és Yas összeházasodnak, de nem hívta meg őket anya. Bólintott egyet, hogy tudja, hogy nincs itt.
 - Éjszakára itt maradhatnék? Holnap beszélni akarok Niall-el kettőnkről. - fejemet lehajtottam, amit Bella észre is vett. - Csinált valamit? Barátnője van? - én pedig nem tehettem mást, elmondtam neki, hogy Niall bedrogozott, hogy ivott, hogy kiborult, amikor elhagyta. - Victoria Secret's modell leszek. - szemöldököm felszaladt, szám széles mosolyra húzódott.
 - Hogyhogy? - ültem át mellé.
 - Niall biztatott még akkor, amikor együtt voltunk. Készítettünk portfóliót, elküldtem a VS-nek, és pár napja hívtak telefonon, hogy holnap várnak egy megbeszélésre. - mosolyodott el büszkén. Én is nagyon büszke voltam rá, hihetetlenül.
 - Gratulálok! - öleltem meg, majd megszorítottam a kezét. Tekintete kezemre vándorolt, ahol megpillantotta ujjamon pihenő eljegyzési gyűrűmet.
 - Ez nem az a gyűrű, amit még régen adott neked. - állapította meg, én pedig elmosolyodtam. Szívem melegséggel telt meg, ő is meg fogja tudni végre.
 - Eljegyzési. - vártam reakcióját. Kérdőn emelte rám nagy szemeit, én pedig bólintottam. Felsikított, majd szája elé kapta a kezét. Sikítása csak akkor maradt abba, amikor az emelet felől morgás hallatszott. Zayn jött le egy szál alsóban, álmosan köszöntötte Bellát, majd felállított a kanapéról. Levette rólam a pokrócot, magára terítette, leült, engem pedig az ölébe húzott. Barátnőm mosolyogva figyelte minden mozdulatát vőlegényemnek, aki a fülemhez hajolva kérdezte meg, hogy miért sikított fel Bella. Megfogtam kezét, ujjait a jegygyűrűre simítottam. Amikor megértette, mi az oka a sikításnak, lágy puszit nyomott nyakamra.
 - Bella marad éjszakára. Holnap pedig beszél Niall-el. - kiszálltam öléből, majd a vendégszobába mentem, hogy tiszta ágyneműt tegyek ki Bellának. Lépteket hallottam magam mögül, majd ajtócsapódást, később hüppögést. Megfordultam tengelyem körül, és Bellát pillantottam meg, háttal nekem.
 - Minden oké? - léptem közelebb hozzá, ő pedig megrázta a fejét.
 - Félek. - motyogta. - Félek Niall reakciójától, hogy mi lesz, ha meglát. Lehet kialakulóban van neki valami, és én belezavarok. Félek, hogy elbukok, mint modell. Félek, hogy a fiúk mit szólnak majd hozzám.
 - Ismernek és örülni fognak neked. De most pihenj le, reggel nagy napod lesz. - mosolyogtam rá, majd szorosan megöleltem.
 - Köszönöm, Lol! - mormogta a fülembe, én pedig egy puszit nyomva az arcára mentem a szobánkba.

 Zayn már visszafeküdt, én pedig egy gyors pillantást vetettem a telefonomra. Az óra 3:48-at mutatott, én pedig nyöszörögve fordultam Zayn felé.
 - Minden oké, kicsim? - suttogta fülembe, én pedig a lehető legközelebb bújtam hozzá.
 - Most már az.

 Reggel a szobába beáradó kávéillat ébresztett. Anélkül, hogy megfordultam volna tapogattam meg az ágyat magam mögött. Zayn helyett egy cetlit találtam, amin Zayn kusza betűi voltak.

 Próbára kellett mennem, délután pedig elmegyünk a házhoz. xx Zayn

 Hirtelen émelyegni kezdtem, majd a következő pillanatban már a wc fölé görnyedve adtam ki magamból a tegnapi ételt. Megmostam az arcom, majd lecaplattam a lépcsőn, és a konyha felé vettem az irányt. A nappaliban lévő órára pillantottam, ami fél kilencet mutatott. A konyhába érve üdvözöltem barátnőmet, aki már csinosan fel volt öltözve. Megkért, hogy menjek el vele a fiúk próbájára, hogy Niall-t magával tudja hívni a megbeszélésre. Összeszedtem magam, egy halvány sminket felkenve, mosollyal az arcomon indultam az autóhoz, ahol már Bella várt. Fél óra múlva érkeztünk meg az arénához, ahol a fiúk próbáltak a közelgő turnéra. El és Dani is ott volt, akik nagy örömmel fogadták barátnőmet köreinkben. Amikor Niall megpillantotta Bellát, amint a színpad felé sétálunk, elakadt a dalban, meg sem szólalt. Csak nézte barátnőmet, szemei csillogtak. A többiek mind kérdőn pillantásokat lövelltek felém, mindegyikőjük azt kérdezte a szemével, hogy mit keres itt Bella. Niall leugrott a színpadról, és felénk közeledett. Megszorítottam barátnőm kezét, majd leültem Danielle-ék mellé. A próba abbamaradt, amit egyik fiú sem bánt. Zayn guggolt le elém, és gyors csókot váltottunk.

 A próba után, aminek kicsivel ebéd után lett vége, elmentünk enni. Niall már nem jött velünk, mivel a próbáról is elkéredzkedett, hogy Bellával tarthasson. A házhoz érve elállt a lélegzetem. Az előkertet díszítő bokrok, tuják és sövénysor már önmagában csodálatos volt. Pár munkás még a ház utómunkálatain dolgozott, ami alatt értem a portörlést, tárgyak helyretolását, ablakok megcsukását és takarítását.
 - Kész van? - kaptam tekintetem Zayn-re, aki büszkén elmosolyodott. - Hiszen semmit sem adtam bele.
 - Te az élet minden költségeinél többet adtál nekem. - szemöldököm összeráncoltam, ő pedig a fülemhez hajolt, és belesuttogott. - Magadat.
 Pírba borult arcomat nyakába fúrtam, ő pedig jót kuncogott rajtam.
 - Holnap már költözhetünk is. - szólalt meg az egyik szobában. A falak barackvirágszínre voltak mázolva, a szobában elszórtan gitárok, mikrofonok, egy dobfelszerelés, és egy nagy zongora.
 - Költözzünk! Két hét sok mindenre elég. Egy házavató minimum. - zsongtam be teljesen, ő pedig nevetve ölelt magához. Kisétáltunk a házból, miután mindent alaposan megnéztünk.

 - Kicsim, már betettem! - kiáltott Zayn a nappaliból, épp akkor, amikor a srácok léptek a házba. A konyhában csináltam a popcornt, majd amikor kiléptem, hangosan felnevettem.
 - Nem akarom látni! - Louis szeme elé tartott kézzel tapogatózott a házban. Niall és Bella nem voltak itt, gondolom más programjuk van.
 - Kinyithatod, nem csinálunk semmit. - huppantam le Zayn mellé, a fiúk pedig körénk gyűltek. - Van itthon fagyi?
 - Van, milyen kell? - állt fel Zayn, majd pár pillanat múlva már hozta is a csokifagyim.
 - Nincs inkább puncs? - kérdeztem, ő pedig értetlen fejjel, de kiment a konyhába és hozott fagyit. Pár óra múlva még mindig fimet néztünk, amikor Zayn füléhez hajolva súgtam neki újabb kívánságom. - Kínait szeretnék enni.
 - Lol, beszélhetnénk? - válaszomat meg sem várva húzott fel El a kanapéról, és tolt a fürdőszoba felé, Dani pedig utánunk lépkedett. - Mi a fene bajod van?
 - Mire gondolsz? - ültem le a kád szélére, ők pedig karba tett kézzel álltak meg előttem.
 - Csukifagyi, puncsfagyi, amit jelzem, nem is szeretsz, majd kínai? - gesztikulált Dani, majd hirtelen megvilágosodott. - Mikor voltatok együtt utoljára?
 - Milyen kérdés ez? Nem tudom, talán 3-4 napja. Miért? - még mindig nem értettem, miért ennyire fontos ez.
 - Mikor kellett volna, hogy megjöjjön? - kérdezte most Eleanor, én pedig teljesen sokkolódtam.
 - Másfél hete. Ugye nem? Reggel is rosszul voltam! - világosodtam meg.
 - A legjobb lesz, ha holnap elmegyünk egy dokihoz. Holnap itt leszünk érted tízre, legyél készen, és most nyugodj meg! - ölelt magához Dani, majd egy puszit nyomva az arcomra mentek ki.

 Ha minden igaz, terhes vagyok. Zayn-től. Kétes érzések kavarogtak bennem. Huszonkét éves vagyok, vőlegényem van, csodás barátaim, családom és talán egy gyerekem. Én tényleg akarok gyereket, és ha most kell jönnie, most fog. Mosollyal az arcomon huppantam le Zayn mellé, és szorosan hozzá bújtam. Tekintetem Eleanor-ra és Danielle-re tévedt, akik szintén mosolyogtak. Lehet, hogy anyuka leszek, és lehet, hogy Zayn apuka. Holnap minden biztossá fog válni.

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jooooo hozd a kövit :-)

    VálaszTörlés
  2. Juj nagyon jó lett*-* Hamar hozd a köviiit:D

    VálaszTörlés
  3. mikor lesz új rész.?:D:D::D:D:D:DD: kiváncsi vagyok hogyha tényleg terhes akkor Zayn mit fog hozzá szólni::D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még nem tudom előre, de a jövőhét szerdáig biztos hozom:))
      xoxo, Dodi

      Törlés
  4. En is kivancsian varom a kovetkezo fejezetet!:) <3
    xx,Idus

    VálaszTörlés
  5. Szerintem ez egyre jobb! Ha egyszer vége lesz, tuti elsírom magam. Remélem nem fogod abba hagyni!! Mikor lesz új rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyszer mindennek vége lesz, ahogy hamarosan a blognak is:)) nem húzhatom tovább a történetet, mert akkor úgy nem lenne teljes.
      a héten még kettő, vagy talán három rész jön, de nem tudom, mikor.
      xoxo, Dodi

      Törlés
  6. Mikor és hány orakkor hozod

    VálaszTörlés
  7. Kivancsi en is vagyok hogy mit reagal zayn
    kovit!!!""""":-):-):-[

    VálaszTörlés
  8. Egyszerűen imádom minden nap ulyra olvasom
    Hozd a kövit:-):-):-):-):-):-)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :))
      nagyon örülök neki, és hoztam a következőt!
      xoxo, Dodi

      Törlés