II. évad 2. rész

Sziasztok! 
Rettentően sajnálom a késést, de itt az új!
Köszönöm a kommenteket, a pipákat és a feliratkozókat! Lassan meg lesz az 50.000 (!!) oldalmegtekintés, amit nagyon köszönök! :))
Jó olvasást és remélem tetszik az új kinézet!
xx, Dodi


Kinyitottam a szemem, és láttam, hogy az övé is nyitva, s az arcomat bámulja. 
Sosem értettem, miért néz így rám. 
Mintha én lennék a főnyeremény, nem pedig az őrületesen szerencsés nyertes.  - Lola Hamilton


 Reggel Zayn mocorgása ébresztett fel. Egy szál boxerben kereste a ruháit a sötét szobában. Az éjjeliszekrényen lévő lámpához nyúltam, és egyszerű mozdulattal felkapcsoltam.
 - Te jó ég! - ugrott egyet a meglepettségtől. - Nem vagy normális.
 - Felkapcsolhattad volna a lámpát, hogy lásd is, amit keresel. - mosolyogtam rá az ágyban fekve. Közelebb jött hozzám, majd bebújt mellém a jó meleg takaró alá.
 - Ma nincs időm, de holnap eljöhetnél velem megnézni egy házat, ami igen tetszetősnek bizonyul. - túrt hajamba, majd apró csókokat hagyott vállamon, nyakamon és az arcomon.
 - Rendben. - még mindig össze akar velem költözni, hihetetlen. Ennyi gond után, még mindig szeret és velem akar élni.
 - Mi ez a megilletődött fej? - fújt nyakamba, én pedig felkuncogtam. Nyomott egy puszit a szám sarkába, majd fürkésző tekintettel méregetett továbbra is.
 - Még mindig össze akarsz költözni velem, és velem akarsz élni. - mosolyodtam el boldogan, Zayn pedig édes mosolyra húzta ajkait.
 - Azt kihagytad, hogy tőled szeretnék egy kisfiút. - kezét hasamra simította, és ott is hagyta.
 - Miért pont kisfiú? - pillantottam rá. Szemei csillogtak, hiszen én elfogadtam, hogy tőlem akar gyereket, kérdésem pedig csak megerősítette ebben a témában.
 - Három lánytestvérem van. Szerinted miért? - nevetett fel. Beszélgetésünknek kopogás vetett véget, majd Eleanor barna hajkoronája, végül az egész lány tűnt fel az ajtóban.
 - Lassan készüljetek, mert próbád lesz, Zayn! - mosolygott a fiúra, aki puszit nyomott az arcomra, majd felkelt az ágyból, összeszedte a cuccait, és egy széles vigyor kíséretében távozott a szobából. - Megzavartam valamit? - kérdezte Eleanor körmét a szájába véve.
 - Csak arról beszélgettünk, hogy kisfiút szeretne. - vontam vállat az ágyban felülve. Arca meglepett volt, az ajtót becsukva sietős léptekkel közeledett az ágy felé, majd elült rá.
 - Lola, terhes vagy? - kezdett volna bizalmas beszélgetésbe, én pedig elmosolyodtam.
 - Nem, egyenlőre csak összeköltözünk. - mosolyogtam rá barátnőmre. - Nem! Először is házat veszünk. - javítottam ki magam, hisz amíg nincs ház, nem tudunk hova költözni.
 - Rendben. - állt fel az ágyról. - Gyere, reggelizünk a srácokkal. - intett az ajtó felé, én pedig magamra kaptam a sötétkék fürdőköntösöm és Eleanor után mentem a konyhába.

 A szobából kilépve néztem végig magamon. Fekete farmer, bakancs, egy egyszerű, Follow my dreams feliratos trikó tökéletesen megfelel egy One Direction koncertre.
 - El, én kész vagyok. Te hogy állsz? - nyitottam be Lou szobájába, ahol a barátnője készülődött.
 - Jaj, sietek, Lola! - kapkodott a tükör előtt.
 - Mióta van itt fésülködőasztal? - kérdeztem az említett tárgy előtt sminkelő lányt.
 - Pár napja vette Louis. - mosolygott rám, majd egy kis szájfényt felkenve ajkaira állt fel a székről és körbefordult előttem.
 - El fog ájulni Lou, ha meglát. - fogtam meg a kezét, majd a lépcsőn letrappolva nyúltam a kocsikulcsomért, és indultunk is a koncertre.

 A backstage-ből néztük végig a több, mint másfél órás koncertet, amikor a színpadon megjelent Ed Sheeran a Little Things közben. Mivel hatalmas rajongója vagyok a vörös hajú énekesnek, hatalmas mosoly kúszott az arcomra.
 Pár perc múlva a dal utolsó hangjai is elhaltak, a fiúk elköszöntek a rajongóktól, majd az öltözőbe vágtattak inni és enni, de legfőképp pihenni. Amikor Harry mellett megpillantottam Ed-et, elállt a lélegzetem.
 - Lola, jól vagy, kicsim? - lépett közelebb Zayn.
 - Miért ne lennék? - ráztam a fejem értetlenül, és nem tudtam figyelmen kívül hagyni, hogy mindenki minket néz.
 - Kicsit lefakultál. - aggodalmaskodott, én pedig megvontam a vállam.
 - Ha te is rajongója lennél Ed-nek, tuti így néznél ki. - magyarázta a helyzetet Eleanor, én pedig elpirultam, amikor a vörös, angyalhangú énekes rám kapta tekintetét.
 - Rajongó vagy? - nézett rám mosolyogva. Bólintottam, ő pedig az asztalról elvett egy papírt és egy tollat, firkált valami a fehér felületre, majd mosolyogva átnyújtotta nekem.

 A legszerencsésebb fiú barátnőjének
 xoxo, Ed

 - Köszönöm. - mosolyogtam rá, ő pedig intett a fejével, hogy nyugodtan megölelhetem.
 - Srácok, csinálni akarok egy képet! - jelentette ki Harry kezében a telefonjával. - Ez megy Instagramra. - kacsintott felénk, én pedig még mindig Ed-et öleltem.
 Lassan a fiúk összepakoltak, így el tudtunk indulni eredetileg hazafelé. De mint mindig, Niall hasa most is közbeszólt. Meg kellett állnunk ennivalót venni neki. A fiúk nagyon nem akarták, így felajánlottam, hogy majd én elviszem Niall-t kaját venni, ők menjenek csak haza pihenni. Fél óra alatt lerendeztük volna, ha nem állít meg minket kivételesen egyetlen egy riporter.

 - Lola, kérlek válaszoljon! Hogy bírta feldolgozni a férje halálát? - nyomta az arcomba a mikrofonját.
 - Erről nem nyilatkoznék. - utasítottam el kérdését, amikor egy újabbat tett fel.
 - Igaz a hír, hogy Zayn Malik a párja?
 - Igen, igaz a hír, több mint fél éve a párom. - felment bennem a pumpa, ideges pillantást vetettem a nőre és a mellette álló fotósra.
 - És a férje tudott a viszonyukról? - kérdezősködött tovább a szőke hajú minden lében kanál kisasszony.
 - Hölgyem, erről nem fogok nyilatkozni. Érje be annyival, hogy Zayn Malik a párom, több mint fél éve. Boldogok vagyunk együtt, és a kapcsolatunkat nem fogjuk a nagyközönség elé vinni. Neki is van magánélete, ahogy a többi hírességnek is. Tartsák ezt tiszteletben! Köszönöm. - bólintottam egyet, majd Niall-t magam után húzva ültem be a kocsiba, és hajtottam el.
 - Lola, nyugodj meg! - nyammogott a csirkeszárnyán Niall.
 - Nem tudok, Niall! Ezek mostantól mindig jelen lesznek? Mindig turkálni fognak a magánéletünkbe? - akadtam ki teljesen, erősen gesztikuláltam vezetés közben.
 - Piócák, nem tudunk velük mit csinálni. Mindent kipróbáltunk már, de attól függetlenül ugyanúgy ott vannak, ahol te. - mondta teli szájjal. Lassan hazaértünk, én pedig még mindig ideges voltam a riporter miatt.

Hangosan csaptam be magunk után az ajtót, a nappaliban sziesztázó fiúk pedig ijedten kapták felém a fejüket.
 - Mi történt? - állt fel azonnal Zayn, amikor meglátta az arcomon, hogy az agyamat teljesen elborult.
 - Egy rohadt riporter várt a Nando's előtt minket, és a kapcsolatunkról kérdezett, meg arról, hogy hogyan bírtam feldolgozni Ian halálát. Nem bírtam feldolgozni, nem is fogom tudni. Elnyomom magamban az érzést, hogy akármennyire is nem szerettem az utóbbi időben, hiányzik. Egy részemet eltemettem akkor délelőtt. - sírva fakadtam, nem bírtam tovább. Túl nagy volt a nyomás, sok volt ez a rengeteg dolog így egyszerre.
 - Hé, hé! Gyere, megyünk aludni! - vett fel az ölébe Zayn, és az emelet felé vettük az irányt. - Jó éjt, srácok! - köszönt el Zayn a többiektől, akik morogtak valamit az orruk alatt, hiszen Niall sztoriját hallgatták az alig fél órája történtekről. Zayn a szobában kihámozott a ruháimból, én pedig szüntelenül és keservesen zokogtam.
 - Zayn, most már mindig ez lesz? - kérdeztem tőle szipogva az ágyban. Hátát a falnak vetette, én pedig mellkasának dőltem.
 - Ez jár velem, kicsim. - pillantott le rám egy félmosollyal az arcán.
 - Szinte látom a holnapi újság címlapján. Lola Hamilton, Zayn Malik barátnője hivatalosan is megőrült. - nevettem fel keservesen, Zayn pedig egy megnyugtató puszit nyomott homlokomra, majd szorosan magához ölelt. Kicsit lejjebb csúszott az ágyon, majd a fülembe suttogott.
 - Ne törődj vele, most inkább aludj! Holnap megyünk házat nézni, nyugodj meg! - nem tudom, mi köze volt egymáshoz a kettő dolognak, de mindegy. Apró csókot nyomtam ajkára, majd beszívtam férfias illatát. A mentol, a tusfürdője és a nikotin illata keveredett, melyek egy csodás fiúhoz társultak. Szemeimet lehunytam, majd Zayn zavaros szívdobogását hallva nyomott el az álom.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, úgy mint a többi :) hamar kövit !!!!!!!!!!!!!!!!!<3:)))Xx, Marcipán

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :))
      nagyon köszönöm, és talán még ma este érkezik az új :))
      xoxo, Dodi

      Törlés
  2. Szia!
    Nagyon nagyon jó lett.:) hamar hozd ám a kövit!:D Imádom a történetedet!!!!!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :))
      Nagyon-nagyon köszönöm:)) Örülök, hogy tetszik <3
      xoxo, Dodi

      Törlés