I. évad 45. rész

Sziaszok!
Restellem magam a sok késésért, te még jönni fog egy a hosszú hétvége alatt! SAJNÁLOM, remélem nem haragszotok rám! :)
Köszönöm a komikat, a pipákat és a 39 feliratkozót! Köszönöm a több mint 33.200 oldalmegtekintést, és a nem régen kapott díjat, amit holnap felteszek, amint felkeltem :))
Imádlak titeket, és KÉRLEK, HOGY OLVASSÁTOK A HARRY-S BLOGOMAT IS, HA VAN KEDVETEK! <33 
Jó olvasást!
xx, Dodi



Meg kellett tennem. Ha nem is magamért, akkor az általa
kiszemelt nők élete miatt. - Lola Hamilton
A társaságunk nagy része a nappaliban henyélt, és Lou-t faggatták az utazása okáról, de ő tartotta a száját. Meg sem szólalt, amíg meg nem pillantott.
 - Itt van Lola! - mosolyodott el, majd gyorsan kimenekült a kíváncsi tekintetek elől a konyhába.
 - Zayn! - kiáltottam fel, szerelmem pedig hamarosan látóterembe került.
 - Mondd!
 - Itt az alkalmas időpont, hogy elmondjam, miért nem Josh-nál vagyok. - nagyot sóhajtottam, a többiek pedig fürkésző tekintetekkel jutalmazták mondatom. - Ian egy álszent. Sok ügye van, papírhamisítás, adócsalás, ilyesmik.Elrepültem Svédországba, Josh-t pedig hazaküldtem azzal a mondattal, hogy majd én is megyek. De nem mentem, hanem LA-be repültem. Felnyomtam a rendőrségen. - utolsó mondatommal megfagyott a szobában a levegő.
 - Fe-felnyomtad? - kérdezte a sokkolt állapotban lévő Harry.
 - Fel hát. Ha lecsukják, megszabadulok tőle. Lehet még találnak valamit a házkutatás alatt, ami végleg megpecsételi a sorsát. - vontam vállat, de a történet lényegét nem tudtam elmondani, mert csengettek.
 - Kinyitom. - állt fel Niall, majd az ajtóhoz lépett. Pár másodperc múlva falfehér arccal jött vissza köreinkbe. - Lola, téged keresnek, azt hiszem. - felálltam, majd helyet cseréltem a szőke szépfiúval. Két egyenruhás rendőr állt az ajtóban, papírokkal a kezükben.
 - Mike és Jeremy nyomozók vagyunk. Mrs. McCartney? - kérdezte a magasabbik, mély hangú rendőr.
 - Inkább a Lola Hamilton-t szeretem jobban. De igen, én vagyok. Parancsolnak? - tártam ki az ajtót, és a nappaliba vezettem őket.
 - Az urakat és a hölgyeket egy pillanatra... - értettem a célzást, de a többiek is. Gyorsan felálltak, majd felmentek az emeletre. - Találtunk valamit a házkutatás alatt, ami szerintem érdekelné Önt.
 - Miről van szó? - érdeklődtem, hiszen én csak az adócsalásokról, és a hamisításokról tudtam.
 - Parancsoljon, kisasszony! Van időnk átnézni. - nyújtott át a másik rendőr egy vaskos, barna mappát.

 Kinyitottam, és megpillantottam egy barna hajú, 19 éves lány képét, piros filccel áthúzva. Minden adata ott volt, a születési helyén, idején, szülei nevén keresztül a barátai neve, munkahelyén át a kedvenc étterméig minden. A következőt is megnéztem, egy barna hajú lány nézett velem szembe, képe szintén áthúzva. Lapoztam és lapoztam, egyre több és több nő áthúzott képe tárult elém, majd egyszer csak megpillantottam Jennát. Adataihoz odaírva Josh neve, a lakcímük és mindenük. Az utolsó előtti lapon az én esküvői képem volt, szintén minden adatom feltüntetve. A legutolsó képen pedig Ian édesanyja szerepelt.
 - Ez mi? - pillantottam fel könnyes szemekkel a rendőrökre. A megerősítést egyáltalán nem vártam, hiszen tudtam, mi ez.
 - Olyan nők képei, akiket meggyilkoltatott vagy meg akart gyilkoltatni. Találtunk az egyik könyvespolc mögött egy rejtett szobát, ahol fegyverek voltak. Az emberei nevei a fegyverek alatt feltüntetve. Ma este elkapjuk. - az információkat hallva sokkolódtam. A férjem egy gyilkos lenne? - És Önt is őrizetbe kell vennünk, ha úgy véljük. - nem ijedtem meg, hisz tudtam, semmi közöm ehhez. Ne jó, igazából rohadtul megijedtem.
 - Rendben. Bemegyünk a kapitányságra? - kérdeztem, és felálltam a kanapéról.
 - Kérem, hölgyem. Egy valaki bejöhet Önnel. Odakint várjuk. - felálltak, majd kimentek az ajtón. Felrohantam az emeletre, majd elordítottam magam.
 - Egy valaki bejöhet velem a kapitányságra! - hirtelen mindenki kijött a Liam szobájából - gondolom azért onnan, mert ott volt a legnagyobb rend -, és könyörgő pillantásokat kaptam. - Srácok, Lou volt velem a házba, ő tud tanúskodni mellettem. Zayn, kérlek... - könyörögtem, hogy nyugodjon meg.
 - Mi a faszért visznek be? Nem tettél semmit! Ugye nem tettél? - kérdezte meg a biztonság kedvéért.
 - Nem tettem. Embereket ölt! - mondtam ki a két szót, ami mindenkit még jobban sokkolt. - De ne aggódjatok, minden rendben lesz. Lou, menjünk! - nyomott egy gyors csókot El-nek, én pedig egy puszit dobtam Zayn-nek, aki elkapta és ajkára helyezte. Leszaladtunk a lépcsőn és az ajtón kilépve szálltunk be a rendőrautóba.

 - Kérem, foglaljon helyet! - intett a szék felé a szőke, rövid hajú rendőrnő, aki kicsit sem volt számomra ellenszenves. - Kérdéseket fogok feltenni, ha nem akar ügyvéd nélkül válaszolni, akkor nem kell.
 - Nincs szükségem ügyvédre, köszönöm. - ültem le a székre, majd hallgattam kérdéseit, és készségesen válaszoltam rájuk. Majd' egy óra múlva végeztünk, amikor a bent lévő három rendőr ártatlannak ítélt meg, megkönnyebbültem, hogy nem kell ártatlanul börtönben élnem x ideig.
 - Hölgyem! - szólt utánam az egyik rendőr, aki nálunk volt. - Kiderült, hogy Ian ma este érkezik Londonba. Ha Ön nincs a képben, lehetetlen lesz elkapni.
 - Ha tudják azok a kollégák, akik LA-ben vannak, hogy egy bűnöst, egy gyilkost engedtek ki az országból, miért nem kapták el a reptéren? Mit akarnak, hogy csali legyek? - fakadtam ki.
 - Lényegében igen, Ms. Hamilton. Kérem, a maguk biztonsága érdekében, tegye meg! - szinte könyörgő tekintettel mért végig, én pedig fájdalmas bólintás kíséretében kérdeztem meg az időpontot. - Fél nyolckor landol a gép, Önnek ott kellene várnia őt, és eljátszani, hogy örömmel látja.
 - Ezt nem tudom. Tudja, hogy nem akarok visszamenni hozzá. - hevesen tiltakoztam az ellen, hogy nekem el kelljen játszanom, hogy örülök neki.
 - El fogja hinni. Kapott Öntől egy levelet, amiben Ön azt írta, hogy várja haza, mivel Zayn-nel csúnyám összevesztek. - halvány mosollyal az arcán bólintott. - 7 órára a reptérre tudna jönni. Mondja a biztonsági őrnek, hogy kicsoda Ön, be fogják engedni. Kap egy poloskát, amivel mi mindent hallunk, Ön pedig hallja a mi utasításainkat. Rendben?
 - Rendben. 7-kor ott leszek. - bólintottam, majd Lou-val együtt kiléptem az ajtón. Fogtunk egy taxit, majd hazamentünk.
 - Ugye tudod, hogy ez az újságok címlapján lesz. Lola Hamilton és Louis Tomlinson a rendőrkapitányságon. Már látom előre. - nevetett fel keserűen, én pedig megpusziltam.
 - Köszönöm, hogy megtetted. Nagyon sokat jelent nekem. - hajtottam vállára fejem. Bő 15 perc múlva már otthon voltunk, és a fejleményekről számoltunk be a többieknek.
 - Nem, nem, nem és nem! Nem engedem! - csattant fel Zayn.
 - Hé, hé! Nyugodj meg! Ma este már nyugodtan alhatunk el! - öleltem szorosan magamhoz, majd amikor már majdnem megcsókoltam eltolt magától.
 - Húha, ennyire kibuktál? - kérdezte Harry némi gúnnyal a hangjában.
 - Ramadán! - kiáltottunk egyszerre rá.
 - Jó, hé, nyugi van emberek! - nevetett fel és védekezően maga elé tartotta kezét.

A hat óra hamar eljött -ekkor kellett indulnunk, hogy időben odaérjünk-, én pedig 32 órája fent vagyok, és csak 1 órát aludtam közben. Szóval hullafáradtan kentem magamra a sminket és álmosan meredtem tükörképemre.
 - Semmi baj, Lola, meg tudod csinálni! - biztattam magam.
 - Lol, mennünk kell! - kiáltott fel Lou az emeletre. Rekordidő alatt rohantam le, és néztem végig a többieken.
 - Vigyázz magadra, és hívj, ha jöttök haza! - öleltek magukhoz a többiek.
 - Rendben, sziasztok! - intettem, majd kiléptem a hideg, nyirkos levegőre.

 Bő háromnegyed óra alatt odaértünk, én pedig gyors puszit nyomtam Lou arcára, és kiszálltam a kocsiból. A biztonsági őrhöz lépve mondtam be a nevem, ő pedig bevezetett az eldugott helységbe.
 - Ohh, Lola, pont időben. Tessék, tegye a fülébe! - nyújtott át egy borsónyi nagyságú elektronikai cuccot, én pedig a fülembe tettem. - Bármi baj van, ezt nyomja meg! - adott át egy 10 cm nagyságú botszerű készüléket, amit a kabátom alá kellett rejtenem. Pár perc múlva egy civilbe öltözött fiatal rendőrnő lépett mellém.
 - Caroline vagyok, tegezz nyugodtan. A barátnőd vagyok, végig veled leszek. Gyere! - és elkezdődött a küldetésem.

Elkapni egy gyilkost!

6 megjegyzés:

  1. Úristen.... hát... már elég rég óta olvasom a blogod, és fhúú, egyszerűen nem tudok rá mit mondani. Eszméletlenül über giga mega szuper! Nagyon nagyon nagyon szeretem. És mint mindig, most is nagyon várom a következő részt, és nagyon felcsigáztál :D
    xxx Höri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :)) annyira jól esik az ilyet olvasni! :)
      xx, Dodi

      Törlés
  2. Már nagyon vártam ezta részt, és a következőért is majd meg pusztulok! Biztos, nagyon izgalmas lesz...siess! :D
    Nagyon nagyon jó rész lett! Imádom a blogod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen :)) ma este hozom :)
      xx, Dodi

      Törlés
  3. aztaa.. ez rohadt jó lett.. nem hittem volna, hogy az eddigieknél is jobban meg tudsz majd lepni, és most kijelenthetem, hogy sikerült. nagyon jó lett, csak így tovább és gyorsan a kövit!! :) xx

    VálaszTörlés